Asumonen Thaimaassa

Olen ollut nyt viikon taalla Mekong joen varrella. Ilma on mita parhain, koska joelta puhaltelee lempea tuuli ja ilma ei ole tukalan kuuma. Tanaan tilasin kaksi kyita kivia ja kaksi kyita hiekkaa pihalle. Tavarat tuotiin pienella kuormurilla kolmella kerralla. Kirsti muuten Vanhanen aikaa selvittaa mika mitta on kyi.

10

430

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Numball63

Onko siellä maksullisia naisia. Joku läski voi käyttää tyttöjä hyväkseen. Olethan tarkkana ja raportoit tänne jos joku vanhempi mies lähentelee tyttöjä.
      Paheksumme sitten yhdessä.

• IDIOOTTI

• myös.ystävä
        thaimaanystävä kirjoitti:

IDIOOTTI

Aika idioottimaista on myös raportoida tänne tekemisistään. Kerjäät tyhmiä kommentteja.

• Eilen maanataina kävin paikallisessa rakennusvalvonnassa, koska alan laajentamaan taloani. Paikalla oli monia toimistossa työskenteleviä henkilöita ja kaikilla oli virkapuku päällä eri asteisilla virkamerkeillä varustettuina. Vaimoni kertoi, että kaikissa valtion virastoissa ja kouluissa maanantaisin on virkapukujen käyttöpakko. Vähän häkellytti kun kaikki kaluuherrat tekivät minulle wai tervehdyksen.
      Palkkaisin yhden Thai insinöörin piirtämään ja suunnittelemaan lisärakennuksen. Yhdessä suunniteltiin paikan päällä kuinka rakennetaan ja hän toimittaa tarvittavat kuvat neljän päivän päästä.
      Olen muuten asioinut monessa virastossa ja ihmetellyt aina tätä virkapukujen määrää, Minulla ei ole mitään käsitysta mitä eri arvomerkit tarkoittavat.

• RakennaTalosPoju

Näin thaimaanystävä aiemmin, tunnistaako kukaan muu Laiffiksi.

No mutta trolli! loppuiko sanat kesken, vai mikä mättää?
        Odottelen edelleen tietoa sinun hoitopaikasta. Haluan todella auttaa, koska sinulla näyttää olevan vakavia mielenterveysongelmia.

• Lerpankommentit
        RakennaTalosPoju kirjoitti:

Näin thaimaanystävä aiemmin, tunnistaako kukaan muu Laiffiksi.

No mutta trolli! loppuiko sanat kesken, vai mikä mättää?
        Odottelen edelleen tietoa sinun hoitopaikasta. Haluan todella auttaa, koska sinulla näyttää olevan vakavia mielenterveysongelmia.

Homoous Lerppiinus kommentoi tavanomaiseen tapaansa, kateellisena, mitä toiset tekevät ja hänellä ei mitään muuta kuin Sossun suomat avut.
        Lerppa on lerppa!

• Hehhehhee

RakennaTalosPoju on tunnistettu Joukoksi, jossa tyhmyys on täydellisesti tiivistynyt

• Joukossa on taas tyhmyys tiivistynyt kommenttiin

• Said tanaan insinooorin piiirtamat talonkuvat kateeni. Kaveri oli. tehnyt Kuvat autocadilla. Eivat havenneet yhtaan Suomalissille kuviille muttta hinta oli vain murto osa. Seuraavaksi taytyy palkata tekijat

• Palkkaisin taloni laajennuksen rakentajaksi Burmalaisen siirtotyöläisen ja itse lähdin lomalle Cambodiaan. Tänään kävin katsastamassa Angkor Watin ja muutamia muita temppeleitä.
        Täällä on muuten käypä valuutta dollarit.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Theermannilla kulkee!

Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      7400
    2. Näin unta viime yönä

Että tulit nainen istumaan syliini minihame päällä.
      Ikävä
      49
      5541
    3. Esivaihdevuodet, menopaussi

https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa
      Sinkut
      60
      3070
    4. Tänään taas tuli pari-kolme juttua

Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän
      Tunteet
      7
      2573
    5. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1588
    6. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      200
      1427
    7. Olen jälleen pahoillani

Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell
      Ikävä
      93
      1119
    8. Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle

Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai
      NATO
      325
      1067
    9. Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?

Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?
      Maailman menoa
      244
      1037
    10. Oot vaan niin hellä

Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä
      Ikävä
      30
      926
    Aihe