Olen ollut nyt viikon taalla Mekong joen varrella. Ilma on mita parhain, koska joelta puhaltelee lempea tuuli ja ilma ei ole tukalan kuuma. Tanaan tilasin kaksi kyita kivia ja kaksi kyita hiekkaa pihalle. Tavarat tuotiin pienella kuormurilla kolmella kerralla. Kirsti muuten Vanhanen aikaa selvittaa mika mitta on kyi.
Asumonen Thaimaassa
10
430
Vastaukset
- Numball63
Onko siellä maksullisia naisia. Joku läski voi käyttää tyttöjä hyväkseen. Olethan tarkkana ja raportoit tänne jos joku vanhempi mies lähentelee tyttöjä.
Paheksumme sitten yhdessä.- myös.ystävä
thaimaanystävä kirjoitti:
IDIOOTTI
Aika idioottimaista on myös raportoida tänne tekemisistään. Kerjäät tyhmiä kommentteja.
Eilen maanataina kävin paikallisessa rakennusvalvonnassa, koska alan laajentamaan taloani. Paikalla oli monia toimistossa työskenteleviä henkilöita ja kaikilla oli virkapuku päällä eri asteisilla virkamerkeillä varustettuina. Vaimoni kertoi, että kaikissa valtion virastoissa ja kouluissa maanantaisin on virkapukujen käyttöpakko. Vähän häkellytti kun kaikki kaluuherrat tekivät minulle wai tervehdyksen.
Palkkaisin yhden Thai insinöörin piirtämään ja suunnittelemaan lisärakennuksen. Yhdessä suunniteltiin paikan päällä kuinka rakennetaan ja hän toimittaa tarvittavat kuvat neljän päivän päästä.
Olen muuten asioinut monessa virastossa ja ihmetellyt aina tätä virkapukujen määrää, Minulla ei ole mitään käsitysta mitä eri arvomerkit tarkoittavat.- RakennaTalosPoju
Näin thaimaanystävä aiemmin, tunnistaako kukaan muu Laiffiksi.
No mutta trolli! loppuiko sanat kesken, vai mikä mättää?
Odottelen edelleen tietoa sinun hoitopaikasta. Haluan todella auttaa, koska sinulla näyttää olevan vakavia mielenterveysongelmia. - Lerpankommentit
RakennaTalosPoju kirjoitti:
Näin thaimaanystävä aiemmin, tunnistaako kukaan muu Laiffiksi.
No mutta trolli! loppuiko sanat kesken, vai mikä mättää?
Odottelen edelleen tietoa sinun hoitopaikasta. Haluan todella auttaa, koska sinulla näyttää olevan vakavia mielenterveysongelmia.Homoous Lerppiinus kommentoi tavanomaiseen tapaansa, kateellisena, mitä toiset tekevät ja hänellä ei mitään muuta kuin Sossun suomat avut.
Lerppa on lerppa! - Hehhehhee
RakennaTalosPoju on tunnistettu Joukoksi, jossa tyhmyys on täydellisesti tiivistynyt
Said tanaan insinooorin piiirtamat talonkuvat kateeni. Kaveri oli. tehnyt Kuvat autocadilla. Eivat havenneet yhtaan Suomalissille kuviille muttta hinta oli vain murto osa. Seuraavaksi taytyy palkata tekijat
Palkkaisin taloni laajennuksen rakentajaksi Burmalaisen siirtotyöläisen ja itse lähdin lomalle Cambodiaan. Tänään kävin katsastamassa Angkor Watin ja muutamia muita temppeleitä.
Täällä on muuten käypä valuutta dollarit.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137400- 495541
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa603070Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101588Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2001427Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251067Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926