Olen 13v 05 ja etsi Helsingistä
1 ole noin 164cm pitkä sun pitää olla mieluusti lyhyempi mut eihataa jos jos oot muuten kiva
2 oikee nimi Dani
3 oon valee Tukkanen sun kun pitäis olla mieluusti mut (ei saa olla punanen tai musta) sille pitää olla valee tai ruskee tukka.
4 sun pitää asuu silleen et metro aseman lähellä tai et metro semalta pääsee helposti
5pitää pitää kädestä kiinni julkisilla paikoilla kun nähdään ja halaa ja pusaa kun nähdään ja kun toinen menee kotiin tai jonnekin muualle
6pitää olla valmis seksiin ja sun muuhun suiteluun ja laapimiseen
7 etsää olla mikään. Seksi hullu joka haluu koko ajan seksii
8 sun pitää olla myös lempeä
Laita ig alas jos kiinnostuit
Etsin 06-04 tyttö
8
737
Vastaukset
(pitää olla valmis seksiin ja sun muuhun suiteluun ja laapimiseen)
Ei pidä olla valmis et voi pakottaa häntä seksiin paitsi jos molemmat ovat samaa mieltä.
PS: Sul on kirjoitus virheitä ;)- pätevä
Seksiin ei saa koskaan pakottaa. Myös sinulla on kirjoitusvirheitä.
pätevä kirjoitti:
Mis?
Jos tarkoitat, alla olevaa tekstiä nii kopion sen vain siltä kuka keskustelu on aloittanut.
( pitää olla valmis seksiin ja sun muuhun suiteluun ja laapimiseen)
???Demi kirjoitti:
Mis?
Jos tarkoitat, alla olevaa tekstiä nii kopion sen vain siltä kuka keskustelu on aloittanut.
( pitää olla valmis seksiin ja sun muuhun suiteluun ja laapimiseen)
???Kirjoitusvirhe on yhdyssana.
pätevä kirjoitti:
Tarkoitin tolla että ei niinku heti mut kuitenkin on valmis seksiin että et ei vaan sano kesken suhteen et en haluu alaikäisen seksii jos älysittit ja tiiän et on kirjoitus virheitä en oo hyvin kirjoittaa
aa nyt tajusin
sorry :(
Itselläni on kirjoitus vaikeuksia vai mikä se on nimeltään ja kävin 9 vuotta, erityisluokalla nii en oo paras kyl sanoo kirjoitusvirheistä. Olen pahoillani. Eli en hahmota kaikkea ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 904272
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?372495Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1042426Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1062201Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281927- 321925
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91597- 291578
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei1891575- 771366