hei, onko kokemuksia oropax korvatulpista? olen ennen käyttänyt niitä keltaisia, ihan hyviä olleet ja nyt ostin näitä toisia... miten ne voi toimia kun ei edes laajene korvassa? nämä on siis vahatulpat. ja päällä oleva pumpulikin lähtee irti...
thanks.
oropax tulpat
2
841
Vastaukset
- meluvammainen
Vaikka olet jo 2005 vuonna kysynyt oro-pax korvatulppien hyödyllisyydestä,niin vastaan 2012 vuonna kun oro-pax korvatulppia ei saa,että minun kokemukseni ja paljon korvatulppia käyttävänä ne olivat parhaita melunsuojia ja miellyttäviä käyttää,koska niitä voi pumpulia vähnentämällä ja uutta puhdasta lisäämällä mahdollisuus käytää useampaan kertaan ja saa myös korvakäytän kokoa ajatellen sopivan kokoiseksi.Niitä pysty käyttämään syvemällä korvakäytävässä ,koska ne eivät painaneet lämmetessään ,eivätkä tahranneet korvakäytävää.Piti vain muistaa ettei liian suuria korvatulppia sullo korvakäytävään,koska ne rupee painamaan korvakäytävää ja voivat tulehtuttaa korvakäytävän.Silikonitulpat tahraa korvakäytävää ja ovat epämiellyttäviä pitää.Muut korvatulpat eivät suojaa melulta riittävästi ainakaan minun tapauksessa.Ihmettelenkin miksi oro-paxien valmistaminen lopetettiin ja voiko niitä valmistaa itse mehiläisvahasta ja pumpulista.Omko mehiläisvahan ja pumpulin lisäksi valmistamiseen käytetty muita lisukkeita.
- Anonyymi
Joskus olen käyttänyt. Nykyään säilytän korvatulpparasiassa kalaöljykapseleita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713518
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851536Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251269- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192988- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk92794- 62745