Voila

EsaN

Miten on, arvoisa raati, onko "Voila" mielestänne tarkoitettu minkälaiselle Citroenistille? Itseäni ainakin oksettaa...

7

1584

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toope

      Tällainen asia piti tulla palstalle kertomaan. Hyvää päivänjatkoa vaan. Voila käy nistille kuin citroenistillekin.

      • EsaN

        Kuten tietänet, ko. lehti on käytännössä Citroen maahantuojan ainoa tapa tiedotaa Citroenin omistajia Citroen aiheisista asioista. Siitä syystä olenkin kiinnostunut myös muiden mielipiteestä. Päivänjatkot sinullekin.

        PS. Mihin se normaali nisti sitä Voilaa käyttää?


      • KimmoJ-9
        EsaN kirjoitti:

        Kuten tietänet, ko. lehti on käytännössä Citroen maahantuojan ainoa tapa tiedotaa Citroenin omistajia Citroen aiheisista asioista. Siitä syystä olenkin kiinnostunut myös muiden mielipiteestä. Päivänjatkot sinullekin.

        PS. Mihin se normaali nisti sitä Voilaa käyttää?

        Niinhän sen on, että Voilà:ssa kaikki on niin suurta,kaunista ja ihanaa...mainoslehti kun on.
        Mutta on siinä ihan asiajuttujakin esmeks Uutisia-palsta ja kertomuksia Sittiksen rallitaipaleelta.
        Kaikki muu onkin sitten melkein pelkkää ylistystä ja mainontaa...
        Ps. Automobile Citroen ry:n jäsenlehti onkin sitten jo vähän asiallisempaa luettavaa...


      • KimmoJ-9 kirjoitti:

        Niinhän sen on, että Voilà:ssa kaikki on niin suurta,kaunista ja ihanaa...mainoslehti kun on.
        Mutta on siinä ihan asiajuttujakin esmeks Uutisia-palsta ja kertomuksia Sittiksen rallitaipaleelta.
        Kaikki muu onkin sitten melkein pelkkää ylistystä ja mainontaa...
        Ps. Automobile Citroen ry:n jäsenlehti onkin sitten jo vähän asiallisempaa luettavaa...

        Voilaa pitä toki lukea pienellä kritiikillä. Kuten sanottu, mainoslehtihän se on. Kuten jokaikinen maahantuojien lehti, joten turha sitä on siitä tuomita.

        Allekirjoittaneen mieltä kuitenkin lämmitti taannoinen juttu Acryn ratapäiviltä, jossa oli erilliseen kuvaan kelpuutettu jopa Visakin, ja yleiskuvassa näkyi allekirjoittaneenkin auto.

        Voinee siis sanoa että varsin kiitettävällä menestyksellä Voila tasapainottelee, markkinoinnin, harrastuksen ja merkim historian välillä.


      • KimmoJ-9
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        Niinhän sen on, että Voilà:ssa kaikki on niin suurta,kaunista ja ihanaa...mainoslehti kun on.
        Mutta on siinä ihan asiajuttujakin esmeks Uutisia-palsta ja kertomuksia Sittiksen rallitaipaleelta.
        Kaikki muu onkin sitten melkein pelkkää ylistystä ja mainontaa...
        Ps. Automobile Citroen ry:n jäsenlehti onkin sitten jo vähän asiallisempaa luettavaa...

        ...Patongin juttuja sivuten...Ei ne Mersumiehetkään välitä mistään tarkemmista teknisistä tiedoista...kunhan on enemmän ja paremmin kuin naapurilla...


      • xantia -98
        KimmoJ-9 kirjoitti:

        ...Patongin juttuja sivuten...Ei ne Mersumiehetkään välitä mistään tarkemmista teknisistä tiedoista...kunhan on enemmän ja paremmin kuin naapurilla...

        Vehon hinnat ovat aivan kohtuulliset, jopa laskeneet varaosien hintoja vuosien mittaan. Olen tehnyt myös vertailuja Peugeotin hintoihin jos on ollut täysin sama osa molemmilla merkeillä=sama varaosanumero; Automaan hinta on korkeampi.


      • cee4
        xantia -98 kirjoitti:

        Vehon hinnat ovat aivan kohtuulliset, jopa laskeneet varaosien hintoja vuosien mittaan. Olen tehnyt myös vertailuja Peugeotin hintoihin jos on ollut täysin sama osa molemmilla merkeillä=sama varaosanumero; Automaan hinta on korkeampi.

        Musta sais vaan ilmestyä useemmin!!
        Muuten hyvä


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe