Miten on, arvoisa raati, onko "Voila" mielestänne tarkoitettu minkälaiselle Citroenistille? Itseäni ainakin oksettaa...
Voila
7
1584
Vastaukset
- toope
Tällainen asia piti tulla palstalle kertomaan. Hyvää päivänjatkoa vaan. Voila käy nistille kuin citroenistillekin.
- EsaN
Kuten tietänet, ko. lehti on käytännössä Citroen maahantuojan ainoa tapa tiedotaa Citroenin omistajia Citroen aiheisista asioista. Siitä syystä olenkin kiinnostunut myös muiden mielipiteestä. Päivänjatkot sinullekin.
PS. Mihin se normaali nisti sitä Voilaa käyttää? - KimmoJ-9
EsaN kirjoitti:
Kuten tietänet, ko. lehti on käytännössä Citroen maahantuojan ainoa tapa tiedotaa Citroenin omistajia Citroen aiheisista asioista. Siitä syystä olenkin kiinnostunut myös muiden mielipiteestä. Päivänjatkot sinullekin.
PS. Mihin se normaali nisti sitä Voilaa käyttää?Niinhän sen on, että Voilà:ssa kaikki on niin suurta,kaunista ja ihanaa...mainoslehti kun on.
Mutta on siinä ihan asiajuttujakin esmeks Uutisia-palsta ja kertomuksia Sittiksen rallitaipaleelta.
Kaikki muu onkin sitten melkein pelkkää ylistystä ja mainontaa...
Ps. Automobile Citroen ry:n jäsenlehti onkin sitten jo vähän asiallisempaa luettavaa... KimmoJ-9 kirjoitti:
Niinhän sen on, että Voilà:ssa kaikki on niin suurta,kaunista ja ihanaa...mainoslehti kun on.
Mutta on siinä ihan asiajuttujakin esmeks Uutisia-palsta ja kertomuksia Sittiksen rallitaipaleelta.
Kaikki muu onkin sitten melkein pelkkää ylistystä ja mainontaa...
Ps. Automobile Citroen ry:n jäsenlehti onkin sitten jo vähän asiallisempaa luettavaa...Voilaa pitä toki lukea pienellä kritiikillä. Kuten sanottu, mainoslehtihän se on. Kuten jokaikinen maahantuojien lehti, joten turha sitä on siitä tuomita.
Allekirjoittaneen mieltä kuitenkin lämmitti taannoinen juttu Acryn ratapäiviltä, jossa oli erilliseen kuvaan kelpuutettu jopa Visakin, ja yleiskuvassa näkyi allekirjoittaneenkin auto.
Voinee siis sanoa että varsin kiitettävällä menestyksellä Voila tasapainottelee, markkinoinnin, harrastuksen ja merkim historian välillä.- KimmoJ-9
KimmoJ-9 kirjoitti:
Niinhän sen on, että Voilà:ssa kaikki on niin suurta,kaunista ja ihanaa...mainoslehti kun on.
Mutta on siinä ihan asiajuttujakin esmeks Uutisia-palsta ja kertomuksia Sittiksen rallitaipaleelta.
Kaikki muu onkin sitten melkein pelkkää ylistystä ja mainontaa...
Ps. Automobile Citroen ry:n jäsenlehti onkin sitten jo vähän asiallisempaa luettavaa......Patongin juttuja sivuten...Ei ne Mersumiehetkään välitä mistään tarkemmista teknisistä tiedoista...kunhan on enemmän ja paremmin kuin naapurilla...
- xantia -98
KimmoJ-9 kirjoitti:
...Patongin juttuja sivuten...Ei ne Mersumiehetkään välitä mistään tarkemmista teknisistä tiedoista...kunhan on enemmän ja paremmin kuin naapurilla...
Vehon hinnat ovat aivan kohtuulliset, jopa laskeneet varaosien hintoja vuosien mittaan. Olen tehnyt myös vertailuja Peugeotin hintoihin jos on ollut täysin sama osa molemmilla merkeillä=sama varaosanumero; Automaan hinta on korkeampi.
- cee4
xantia -98 kirjoitti:
Vehon hinnat ovat aivan kohtuulliset, jopa laskeneet varaosien hintoja vuosien mittaan. Olen tehnyt myös vertailuja Peugeotin hintoihin jos on ollut täysin sama osa molemmilla merkeillä=sama varaosanumero; Automaan hinta on korkeampi.
Musta sais vaan ilmestyä useemmin!!
Muuten hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531449- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231208- 1401034
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602