Maksullista mukavaa motoristilta, osa II

Tajusin pian, että takanani oleva mies oli löytänyt kauppakassistani margariinirasian ja voiteli tällä kasvirasvalla nyt reikääni. Pian rasvaus loppui ja kuuntelin niin tarkkaavaisena kuin pillunnuolemiselta pystyin, mitä takanani tapahtui. Kuului jotain muovista kahinaa ja pian tunsin jonkin kylmän, jäntevän jäykän pötkön pyllynreiälläni. Mietin hetken, mikä se olisi arvaten samalla, että pian se porautuisi pyllyyni. Koska se ei varmastikaan ollut miehen kalu, joksi se oli liian kylmä, niin kyseessä oli pakko olla ruokakassistani löytynyt tuore lavakurkku. Mutta miettiminen jäi sikseen kun tuo patukka alkoi tunkeutumaan pyllyyni. Se koski ja tuntui inhottavalta, mutta sentti sentiltä se tunkeutui yhä syvemmälle. Välillä pötköä vedettiin hieman ulospäin, mutta seuraavassa hetkessä se tunkeutui jälleen muutaman sentin syvemmälle. Nyt tilanne hieman rauhoittui ja samassa tyttökin nousi edestäni, siirtyi taakseni ja mies puolestaan tuli eteeni istumaan samaan asentoon kun tyttö juuri äsken. Ja tullessaan kasvojeni eteen hän samassa pakotti minun avaamaan suuni ja ottamaan hänen kalunsa suuhuni. Samalla tunsin, kuinka patukka pyllyssäni jälleen liikkui ja tunsin, kuinka se painui vielä hieman syvemmälle pyllyyni. Seuraavaksi tunsinkin tytön ihanan kuuman pillun vasten pyllyäni hänen istuuduttua pyllystäni sojottavan kurkun päälle ja ryhdyttyä varovaisesti ratsastamaan sillä. Kurkun toinen pää tökki pyllyäni ja ilmeisesti toinen pää samaan tahtiin teki työtään tytön pillussa. Siinä minä nyt imin miehen kalua ensimmäisen kerran elämässäni samaan aikaan minua myös ensimmäisen kerran elämässäni naitiin pyllyyn kurkulla tai yleensä millään muullakaan tavalla. Ja suureksi yllätyksekseni minä hetken kuluttua tunsin suunnatonta hyvänolon tunnetta, kaluni nousi seisomaan ja hankautui ihanasti hiestä kastuneen kumiveneen ja vatsani välissä samaan tahtiin kuin tyttö nai minua pyllyyn. Ja ilmeisesti kaikkien, tai ainakin itseni suureksi hämmästykseksi, minä olin se, joka ensimmäisenä sai orgasminsa. Ruiskutin valtavan spermalastin vatsani alle ja kaluni oli tämän jälkeen yhä liukkaammassa ja kuumemmassa tunnelissa hien ja sperman liukastamaa kumivenettä vasten. Seuraavaksi oman orgasminsa sai pyllyssäni sojottavan kurkun päällä ratsastava tyttö ja pian hänen jälkeen oli vuorossa edessäni itseään imettävä mies, joka roiski spermansa suuhuni, kasvoilleni ja hiuksilleni.

Nyt he vetäytyivät minusta, työnsivät suuhusi taas nuo pikkuhousut ja samassa huomasin, miten auton lattialla pyörineestä ihmeteippirullasta repäistiin vielä pätkä varmistamaan pikkareiden pysyminen suussani. Seuraavaksi ihmeteippiä kietaistiin kiersi pääni ympärille niin, että silmäni peittyivät. Seuraava pätkä teippiä kiristettiin varmistamaan kurkun pysyminen pyllyssäni. Sitten kuulin jälleen nahkapukujen kahinaa ja arvelin pariskunnan pukeutuvan ajoasuihinsa. Tunsin kuinka tyttö jäi pukeuduttuaan istumaan selkäni päälle pyöritellen vielä kiusoittelevasti kurkkua pyllyssäni. Pian kuulin moottoripyörän pärähtävän käyntiin, lähestyvän autoani ja pysähtyvän aivan sen taakse. Nyt tyttökin nousi päältäni, tunsin kuinka hän hieman löysensi käsieni solmuja, vapautti jalkani siteistä ja hyppäsi sen jälkeen pois autostani. Ja melkein saman tien moottoripyörä kaasutti pois levähdyspaikalta. Ja minä pääsin availemaan solmujani. Ja saatuani aikani touhuttuani käteni vapaaksi irrotin varovaisesti teipin suuni ympäriltä, kaivoin pikkuhousut suustani, irrotin teipin kasvoiltani ja nousin varovaisesti kyykkyyn. Seuraavaksi irrotin melkoista kipua tuntien taikateipin pusseistani, pyllystäni ja selästäni saadakseni kurkun pois pyllystäni. kaiken tämän jälkeen otin pyyhkeen kassista, pyyhin hikeäni ja spermojani pois ja puin päälleni. Ja varovaisesti siirryin auton rattiin lähteäkseni jatkamaan pariksi tunniksi keskeytynyttä matkaani kohti mökkiä.

Autooni tästä seikkailusta jäi punaiset pikkuhousut ja käsieni siteenä olleet sukkahousut. Ne olisin valmis palauttamaan omistajalleen mikäli hän tämän jutun lukee. Voisimme vaikka sopia tapaamisen samalla levähdyspaikalle jotta voisit tulla noutamaan omaisuutesi. Mitä muuta sitten tapahtuisi jääköön mielikuvituksen varaan. Tapaamisvinkkinne voitte jättää tuolta koodi.netin kautta, josta tämän jutun alkupätkä löytyy. Sieltä kautta voitte lähettää minulle viestiä. Ja toki kirjoittaa voivat muutkin aiheesta kiinnostuneet.

2

933

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tosi hyvin kirjoitettu.

    • Olisi hyvä jos tätä kautta pääsisi myös kirjoittamaan sinulle. Työnantaja ei pidä koodi.net sivustosta.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      64
      4406
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      25
      1411
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1207
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe