Miten Antti Hanhivaaran etsinnät edistyvät

uskokaa.pois

Lueskelin syksyn ja talven aikana palstalla päivystävien aktiivien juttuja siitä kuinka kevään tullessa hoidetaan Antti Hanhivaara-case loppuun ja pistetään syylliset käpälälautaan.

Kesä alkaa kohta kallistumaan lopuilleen, niin lienee paikallaan kysäistä mitä kirjoittelijat ovat tehneet tapauksen selvittämiseksi?

Moniko teistä on ollut aktiivisena ja järkkäillyt etsintäpartioita paikan päälle, vai onko kesä mennyt kaljoitellessa?

Minäpä luulen että kirjoittelijat ovat vain paskahousuja ja salaliittoteoreetikkoja jotka tyhmyyksissään hämmentävät jottei se ainoa ohuen ohut, mutta silti todennäköisin tutkintalinja, tule kunnolla selvitettyä.

Antti Hanhivaara on nähty Angelissa ja on tiedossa mistä hän lähti tiettömälle taipaleelleen, sieltä ne jäänteetkin aikanaan löytyvät. Se on saletti.

10

1014

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aapee__

      No, onko bisset lopussa?

    • Hahaaaaaaa

      Mitas tekija vielako pelottaa

    • että.tämmöistä

      Huhuu.....missä salaliittoteoreetikot?

      Eikös teillä ollut niin paljon johtolankoja ja pystyviä etsijöitä että homman piti selvitä?

      Tässä tapauksessa joutaisi lätkäistä linnatuomiot niille tahoille jotka ovat aktiivisesti kyseenalaistaneet sen ainoan tutkintalinjan mikä poliisitutkinnassa on saanut vahvistusta. Ei sinne umpiluuhun mene järki, salaliittoteoreetikko kokee toimivansa oikein vaikka se itse sotkisi tutkintaa laittamalla prepaid-liittymästä viestin jolla haluaa johtaa etsijät jonnekin muualle kuin mihin rikostutkinta on johtanut.

      • Hyshys

        "...mihin rikostutkinta on johtanut".
        Niin mikä rikostutkinta?
        Eikös se ollut, että rikosta ei epäillä? Vai puhuitko itsesi puussiin? Rikoshan tässä taustalla on satavarmasti.
        Se että ei ole kuulunut etsinnän tuloksista voi tarkoittaa myös sitä, että jotain on löytynyt ja taktisista syistä vaietaan lisätutkintojen ajaksi. Pidetään tekijää/tekijöitä jännituksessä.


      • Anonyymi

        Kaikki on oltu tän murhan parissa sillä aikaa kun sinä olet saanut seksulaal.tyydytystä kiusaamalla Antin omaisia
        Omaan nilkkaan kosahtaa sillä kukaan muu kuin Ivalon tollopoliisi,ei usko teitä.
        Homma alkaa olla aika saletti mitäs siihen sanot? :)


      • Anonyymi

        sahtarit loppuviimein sahtailevat ittensä leivättömän pöydän ääreen. näin se minkä taakseen jättää, edestään löytää.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tiiä häntä, missä lienee. Mutta ei tästä voi tulla anteeksipyyntöskketsiä koska saliittiteoreetikot on jo hälytystilassa.
        Ohisalon konna is näkemys hiertää... Siis kannabismyönteisyydestä the best thing about this


    • Anonyymi

      Kadonneet sarjasta sen huomaa Kannattaa katsoa. kytätkin on korruptoituneet jotain suojellaan ja pelätään. Selvä peli

      • Anonyymi

        Niin tämä on kumma että ei siirretä keskusrikospoliisiin tätä. Varojen tuhlausta, ei mihinkään johda nykyinen höpölinja johan on 15 v ajan nähty!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3390
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2574
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2385
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1889
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1797
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1684
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1532
    Aihe