Ämpäripäät

DEMARINKULMA

Olmme uusi yhdistys,päätoimintamme on rollaus sekä muiden kyttäys ja lyttäys.Kaadamme pihapuunne sekä meiltä saat maistuvan piirakan kahvillatai ilman

33

405

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Herättelyätodellisuuteen

      Kiva,että olet huomioinut. Sataa niin mene kopterikäsi ämpäri päässä. Ei sinulle myydä.

    • ällöjäkepuja

      Älkää nyt intoilko, kun kepulaiset ovat ämpärikansaa, Vanhanenkin oikein kuvahahmollaan jakoi ämpäreitä, mutta ei tehonnut.Sipilää ei edes ilkeäis nähdä edes ämpärissä.

      • Anonyymi

        Haluaisin ämpärin kopterin naamalla. Onnistuuko. Sitten,kun on elokuvaohjaaja:)


    • jorkkineri

      Persauki punikit lätisee paskaa.

    • Joutaslopettaa

      Ylläolevat viestit kuvaa hyvin suomi 24,ää.

      • Alldayallnight

        No mitä sä sit teet,jos ei oo mitä kytätä ja ilmiantaa,jos tämä sivu häviää😂😂


      • sylkykupp

        Totta puhut. Tämähän on oikeasti ihan kivaa, saa haukkua,pilkata,ja valehdella nimimerk,suojassa.
        Kun eivät poistais noita viestejä liian herkästi. Niissä ne yleensä on parhaimmat(Ilkeimmät) jutut.


    • Sussuntussu

      Parasta korvaushoitoa sekä naisille että miehille olisi metsätyöt. Pois kalliit korvaushoidot. Jos ei tyä maistu niin asukoot autossa. https://yle.fi/uutiset/3-10475739

      • nähnyt

        On helppo syyllistää muita. Pitäs olla tyytyväinen kun itse ei ole aineitten käyttäjä. Vielä. Tulevaisuutta et tiedä sinäkään. Voit kymmenen vuoden päästä sinäkin vetää mömmöä.
        Aineet on vaan vahvempia kuin ihmiset. Vahvemmatkin sortuu.
        Sellainen yhteiskunta on mätä,joka jättää heikommat heitteille.


      • Sussuntussu

        Enpä ole niin tyhmä,että huumeisiin sortuisin. Älä puolustele narkkeja.


      • nähnyt

        "Enpä ole niin tyhmä,että huumeisiin sortuisin" Sinähän oikeasti olet tyhmä,jos tommosta väität.
        Jari Sillanpääkinkö on tyhmä,ja moni muu,jotka fiksuiksi mielletään.
        En puollusta ainetten käyttäjiä. Mut ei siihen hel,vettiin kukaan vapaaehtoisesti halua.


      • Sentäänkunnonihminen
        nähnyt kirjoitti:

        "Enpä ole niin tyhmä,että huumeisiin sortuisin" Sinähän oikeasti olet tyhmä,jos tommosta väität.
        Jari Sillanpääkinkö on tyhmä,ja moni muu,jotka fiksuiksi mielletään.
        En puollusta ainetten käyttäjiä. Mut ei siihen hel,vettiin kukaan vapaaehtoisesti halua.

        Sillanpää nyt oo ikinä mikään fiksu ollut. Ei oikeita töitä mokoma puppeli oo koskaan tehnyt.


      • Mietisitä

        En tunne,mutta tiedän paljon asioitasi.


      • Anonyymi
        nähnyt kirjoitti:

        "Enpä ole niin tyhmä,että huumeisiin sortuisin" Sinähän oikeasti olet tyhmä,jos tommosta väität.
        Jari Sillanpääkinkö on tyhmä,ja moni muu,jotka fiksuiksi mielletään.
        En puollusta ainetten käyttäjiä. Mut ei siihen hel,vettiin kukaan vapaaehtoisesti halua.

        ILLANPÖÖ ON TYHMÄ NIMENOMAAN.


      • Anonyymi
        nähnyt kirjoitti:

        On helppo syyllistää muita. Pitäs olla tyytyväinen kun itse ei ole aineitten käyttäjä. Vielä. Tulevaisuutta et tiedä sinäkään. Voit kymmenen vuoden päästä sinäkin vetää mömmöä.
        Aineet on vaan vahvempia kuin ihmiset. Vahvemmatkin sortuu.
        Sellainen yhteiskunta on mätä,joka jättää heikommat heitteille.

        Enpä vedä mitään. En nyt enkä tulevaisuudessa. Olen siitä varma.


      • Anonyymi
        nähnyt kirjoitti:

        On helppo syyllistää muita. Pitäs olla tyytyväinen kun itse ei ole aineitten käyttäjä. Vielä. Tulevaisuutta et tiedä sinäkään. Voit kymmenen vuoden päästä sinäkin vetää mömmöä.
        Aineet on vaan vahvempia kuin ihmiset. Vahvemmatkin sortuu.
        Sellainen yhteiskunta on mätä,joka jättää heikommat heitteille.

        Höpö höpö. Fiksut ei kokeile mitään mömmöjä!


    • Keksiparempaa

      Eipä ole mun aloitus.Olen 39asteen kuumeessa.Täälläkö pitäisi notkua.Trolli mikä trolli.Sitä paitsi en ole edes ylhäällä tuohon aikaan

      • Anonyymi

        Notku notku,tänään saa,edunvalvonta rahat. Älä pelaa kolikkoautonaattiin.


    • Sussuntussu

      No notkuit kerran tuon kirjotit😂😂 Eli kirjoitit tänne,että et notku täällä,mutta kumminkin uteliaana roikut.

      • Nettikutka

        roukuthan itsekin


      • Susutusu

        Niin,mut sinä väitit ,ettet roiku. Minä en oo itsestäni väittänyt mitään . Roikun totttakai ihan piruuttani. 😂👍


    • Siinäpäkyttäätte

      Varkaudessa kytättään. Jalan kulkijat ei osaa oikein olla,kun eivät mee suojatien yli,vaikka autoilija pysähtyy. Tästä valitus nyt Ilmoitustaululla. Itse joskus huijon,koska ei oo kiire!! Että antaa autojen mennä. Jos heit vituttaa,nii siinäpä vituttaa. Valoristeyksissä tosin ei tätä ongelmaa. Mut kaikesta Varkaudessa keksitään valittaa. Onneksi pois oon muuttaa .

      • EnsoOyjeejee

        Ei kaikki autoilijat pysähdy.Sinunko pierusi haisee aina tuulella


      • Anonyymi

        Daadirlandaaaa.


    • Anonyymi

      Vuodestatoiseen....

      • Anonyymi

        Kyllä. Eiku voan. Antaa palaa. Sussu silmämustana.


      • Anonyymi

        Kyllä. Eiku voan. Antaa palaa. Sussu silmämustana.


    • Anonyymi

      Senkin raakalaiset. Jeesus syöttää kielenne koirille vielä.

      • Anonyymi

        Sudet syö mieluummin, ei edes koirille kelpaa!


    • Anonyymi

      tupakka

    • Anonyymi

      jee

    • Anonyymi

      joki

    • Anonyymi

      osmo

    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      247
      4042
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2348
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2056
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      96
      1719
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1327
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1307
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1262
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe