Ei kannattaisi pitää koiria
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/684929-tata-on-pelatty-superbakteeri-tarttui-koiran-ja-ihmisen-valilla-suomessa-voi
Superbakteeri koirasta
6
135
Vastaukset
- tarkkuutta
Jeps. Tosin siirtymä voi olla myös ihmisestä koiraan, kuten tässäkin tapauksessa epäillään pahimman pöpön tapauksessa. Meillä itse olen se suurin riski, koska työssäni olen kohdannut päivittäin ns. superpöpöjä, ja hoidan heitä ihan lähihoitona. Mutta huonolta leviäjiltä vaikuttavat, koska puhtaat oli vieläkin viljelyt. HIeman kauhulla olen kuitenkin seurannut esimerkiksi kaverikoirien vierailuita. Omiani en todellakaan veisi. Ja sitten nämä samat koirat kulkevat hoitolaitoksesta toiseen. Mä en sentään syö asiakkaiden sylistä tai nuole heitä. Tätä tekevät nämä karvaiset vierailijat.
- Einuolemista
Ei pusuttelu, ei syömistä samalta lautaselta
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/201807062201058399_we.shtml- dhfanclub
Sitten eläinlääkäri puhuu "pitkistä nuolentasessioista" omistajan ja koiran välillä... Tsiisus koiraharrastajat on sitten pervoo sakkia....
- huomioinut
Mielenterveys on parempi koirallisilla.Sitä johtunee aloitus.
- luetunymmärrys
Lue tarkemmin. superbakteeri tarttui IHMISESTÄ koiraan, ei toistepäin.
- rakkihullut
Älä höpötä. Toinen bakteeri VONUT tarttua myös ihmisestä rakkiin, mutta yleensä nuo superbakteerit tarttuu rakeista ja tietysti rakkihulluista toisiin ihmisiin.
Tuolalisia rakkeja ei pitäisi koskaan lääkitä antibiooteilla, koska se vaan heikentää niiden toimivuutta ihmisillä, heti vaan piikille ja poltettavaksi ongelmajätteenä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387745Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381955Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251920- 911633
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801565Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1061004- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4889Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812