Lapsellista toimintaa. Ylläpitokaan ei ymmärrä tilanteen vakavuutta. Suomen kansa on hukkumassa syntiin.
Inhottava Realistiko täällä poistattaa avauksia?
4
172
Vastaukset
Samantekevää, koska joka tapauksessa vain vanhoillislestadiolaiset pelastuvat.
Suomessa elävä usko on pääosin tässä. Maailman laajuisesti elävää uskoa on eri puolilla.
- nytkohtakuulemme
TÄHTIKANAVA- kirjoitti:
Suomessa elävä usko on pääosin tässä. Maailman laajuisesti elävää uskoa on eri puolilla.
Voi varmaan lyhyesti kertoa omasta uudestisyntymästäsi, ilman sitä ei ole mitään uskoa ei elävää varsinkaan !
ole hyvä, kolme riviä riittää minulle ainakin asian kertomiseen. Olen uudestisyntynyt , olen saanut syntini anteeksi. Niin se elävä usko on levinnyt uskosta uskoon Jeesuksen esimerkin mukaisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2357965
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s455620- 594852
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin1563969- 803655
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗322061Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162055- 311879
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹461779- 391717