Iltaa naiselle!
Minun on ikävä sinua!
Koska en voi sanoa ikävä on ihmisen toisen luo,
sillä voi tulla väärin käsitys.
Neidille iltaa
11
299
Vastaukset
Mikä saa sinut ikävöimään?
- Voiyhrenkerran
Luovuuden tähren.
- Peräkontti
Ikävä, kyllä on ikävä
- nythyvääyötä
Iltaa. Ikävä syliin johon saisi kiireettä jäädä. Olisipa se mahdollista.
Vaikken neiti olekaan niin iltaa vaan. Eihän tästä tule mitään, parempi lähteä jonnekin. Täällä roikkuessa ei ole kuin ? mielessä. Tuskin miettii mua sekuntiakaan. Its time to move on.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka ...moi..
Mulla taas tapahtunut kaikkee...
Yks mysteeri....olipas mielenkiintoinen ilta...
Mun sydän tais hyppii...jännämiehen takia....
Jeejeeeeee...
Iltakävelyt on ihanii..👍🌈❤😂
Ole häpi...nuku hyvin ..ihanasti..sisiset tähdet..no olkoon missä vaan..vaik katos...
Tsau Beibi...❤- Pikkukukkaelluhallo
Täytyy viel lisää..
Sul oli tänää paljon naisii...
HYVÄ KUOKKA...❤😂👍🌈
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2343945Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t462577Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2401800Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus991671- 1061664
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin161499Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e501494Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1691410- 141161
Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1301158