Onko täällä ihmissusia?

Sushisusi

Tarvitsisin nimittäin kipeästi sellaisena apua. Olen lukenut foorumilta kommentteja joiden kirjoittajat kertovat olevansa ihmissusia. Voisiko kukaan auttaa minua muuttumaan? Syytäni en valitettavasti paljasti, mutta vannon ettei muuttumisen toivon takana ole halu vahingoittaa ketään. Kiitos jo etukäteen?

10

235

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmm, on tämä hauskaa kun pitkästä aikaa hyppää tänne suomi24:seen ja löytää uusia keskusteluja liittyen ihmissusiin.
      Jotkut kirjoittajat, väittävät olevansa ihmissusia, toiset ehkä oikeasti olevat, ja toiset eivät ehkä ole. Ei sitä ikinä tiedä puhuuko kirjoittaja totta.
      Ihmissudeksi ei hirveästi haluta muuttaa ihmistä, koska se muuttaa elämää.. Et olisi enää ihminen, vaan susi. Ihminen joka muuttuu Täytenäkuuna sudeksi. Se kyky on varmaan mahtava, ja huisia haistaa ja nähdä niinkuin susi. Saalistaa ja juosta lauman mukana. 💕🐺 Mutta paluu kokonaan ihmiseksi, sellaiseen on ehkä "lääke", sitä ei tiedetä.. Vaan oikeat ihmissudet, ja ihmissusien ensi-isät tietävät siihen vastauksen, onko sellaista olemassa.
      Kuinka olet pohtinut tätä asiaa? Oletko miettinyt miten elämäsi muuttuisi jos olisit ihmissusi? Kun olet ihmissusi, et ole enää ihminen.

      • Ujo

        Minäkin tarvin lauman en ole ihmissusi ja haluan muuttua ei ole mitään taka ajatuksia haluan vain täyttää unelmani


      • pitkäkorva

        Ihmisjäniksenä olen miettinyt ihan samoja asioita. Ei ole helppoa olla ihmisjänis.


      • Ujo kirjoitti:

        Minäkin tarvin lauman en ole ihmissusi ja haluan muuttua ei ole mitään taka ajatuksia haluan vain täyttää unelmani

        Oletko miettinyt mitä haittoja asiasta on?
        Et saisi puhua kenellekään olevasi susi, koska yleensä ihmsiet eivät usko kansantaruihin. Sinua pidettäisiin hulluna, tai sairaana.. Ei se tunnu kivalta kun ei uskota.
        Tai oletko miettinyt miten se muuttaisi Sinun Elämääsi?


      • Susitassu

        Mun elämä on jo valmiiks pilalla niin siksi haluan ihmissudeksi


      • Susitassu kirjoitti:

        Mun elämä on jo valmiiks pilalla niin siksi haluan ihmissudeksi

        Elämä voi välillä tuntua että se on pilalla, mutta kaikki järjestyy aikanaan. Muuttuminen ihmissudeksi, se voi vaikeuttaa entistä enemmän elämää. Voi olla, ettie muutoksesta aina selviä hengissä, ja myöhemmin, jos selviää, se alkaa kaduttamaa että on kyky muuttua sudeksi. Ei ole helppoa, elämä, jos on ihmissusi. Kannatta miettiä sitä harkiten, voi olla että ihmissusia ei ole edes olemassa. Siitä ei ole mitään todisteita, ei edes uutisissa.


    • sairassusi

      Käykääpä ns. ihmis-susi vajakit lääkäri sedän tykönä!! Setä määrää lääkettä niin johan helpottaa nuo järjettömyydet. Lapsiparat eikö teillä todellakaan ole opetettu genetiikasta yhtään mitään?

      Minä ymmärrän kyllä. On varmaankin vaikeaa, kun järjettömät ajatukset riivaa yötä päivää. se on varmaankin raskasta tuommoinen vajamielisyys. Mutta ei hätiä mitiä, kyllä Suomessa vielä mielisairauksiin saa hoitoa, rohkeasti vain! lääkäriin kertomaan ajatuksistaan.

    • hkhjkjhjh

      Ihmisperseenä suollan ulos samanlaista paskaa kuin nämä ihmissusiin uskovat mielisairaat.

    • Sushisusi

      Olen miettinyt asiaa ja olen siitä varma. Olen valmis muuttamaan elämäni kokonaan tämän vuoksi,

      • Jos et syytä voi paljastaa, miksi haluaisit liittyä susiin, niin voi olla aika haastavaa löytää sellainen ihmissusi joka tekisi sinusta Suden "ei minkään syyn takia".


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2142
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1694
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1511
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      36
      1495
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1435
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1239
    Aihe