avasin palstan ja mun kommenttiin oli kommentoito 20.6
mutta näköjään sama rumba jatkuu
keskustelu jota oli luettu paljon
näky olevan taas joku jankuttaja hiljensi palstan
näin äkkipäätään selaillen huomaan ettei täällä kovin hiljasta oo ollu
aloituksia vaikka kuinka paljon
mutta näköjään eniten kiinnostaa nää jankutus jutut
no mutta eihän siinä mitään
jatketaan kesän viettoa ja odotetaan että vedet taas lämpee
niin pääsee uimaan.
kylläpäs tää aika rientää
12
352
Vastaukset
- odottava
Laita linkki 20.6 tapahtuneeseen kommentointiin!
- patakattilaasoimaa
ja näin saapui kaikkien jankuttajien äiti palstalle, oikein avauksen kera :D
- hyvä-kuitti-osui
HAH HAH HAH HAHHAAAAAAAAA
jankkutiina!
enää puuttuu korppis puolustamassa. hyvä-kuitti-osui kirjoitti:
HAH HAH HAH HAHHAAAAAAAAA
jankkutiina!
enää puuttuu korppis puolustamassa.Onko paarma puraissut vai oletko punkin pistämä kun noin kovasti huuvatuttaa?
tää oli nyt taas tässä
pitää aina välillä kävästä
ettei kuolleeks julisteta.- KunnonTyperysON
Ja siinä taas aloitus, joka virittää paljon positiivisi ajatuksia ja kiehtovia keskusteluketjuja.
olis luullu että sullakin olis ollu jotain muuta kirjoitettavaa
sinuna minä en kommentois mitään
kun ne kommentit on aina tota luokkaa.
- kuumaakesää
Onko lämpöö riittänyt kun helle hellinyt viikkoja eikä loppua näy?
kyllä on riittäny ja saa mun puolesta jatkua loputtomiin
nyt vähä palelee kun on sisällä vaan kakskytyks astetta
yöt sen verran kylmiä että kun kaikki räppänät on auki
niin huoneet viilenee melko hyvin
nyt ei muuta kun nauttimaan lämmöstä
ja uimisesta vesi on kerrankin lämmintä
sitä ihmeellisyyttä ei oo muutamaan vuoteen tapahtunu.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392040
- 49846
- 85844
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7721Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27610- 66606
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78467
