kylläpäs tää aika rientää

avasin palstan ja mun kommenttiin oli kommentoito 20.6
mutta näköjään sama rumba jatkuu
keskustelu jota oli luettu paljon
näky olevan taas joku jankuttaja hiljensi palstan
näin äkkipäätään selaillen huomaan ettei täällä kovin hiljasta oo ollu
aloituksia vaikka kuinka paljon
mutta näköjään eniten kiinnostaa nää jankutus jutut
no mutta eihän siinä mitään
jatketaan kesän viettoa ja odotetaan että vedet taas lämpee
niin pääsee uimaan.

12

352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odottava

      Laita linkki 20.6 tapahtuneeseen kommentointiin!

      • en osaa linkittää... mutta matkustelusta siinä oli kyse
        vastasin siihen nimittäin tänään.


    • patakattilaasoimaa

      ja näin saapui kaikkien jankuttajien äiti palstalle, oikein avauksen kera :D

      • hyvä-kuitti-osui

        HAH HAH HAH HAHHAAAAAAAAA
        jankkutiina!
        enää puuttuu korppis puolustamassa.


      • hyvä-kuitti-osui kirjoitti:

        HAH HAH HAH HAHHAAAAAAAAA
        jankkutiina!
        enää puuttuu korppis puolustamassa.

        Onko paarma puraissut vai oletko punkin pistämä kun noin kovasti huuvatuttaa?


      • toi ei enää tehoo :)


      • viivatiina kirjoitti:

        toi ei enää tehoo :)

        siis tää oli tolle
        jonka pata kattilaa soimaa.


    • tää oli nyt taas tässä
      pitää aina välillä kävästä
      ettei kuolleeks julisteta.

    • KunnonTyperysON

      Ja siinä taas aloitus, joka virittää paljon positiivisi ajatuksia ja kiehtovia keskusteluketjuja.

      • olis luullu että sullakin olis ollu jotain muuta kirjoitettavaa
        sinuna minä en kommentois mitään
        kun ne kommentit on aina tota luokkaa.


    • kuumaakesää

      Onko lämpöö riittänyt kun helle hellinyt viikkoja eikä loppua näy?

      • kyllä on riittäny ja saa mun puolesta jatkua loputtomiin
        nyt vähä palelee kun on sisällä vaan kakskytyks astetta
        yöt sen verran kylmiä että kun kaikki räppänät on auki
        niin huoneet viilenee melko hyvin

        nyt ei muuta kun nauttimaan lämmöstä
        ja uimisesta vesi on kerrankin lämmintä
        sitä ihmeellisyyttä ei oo muutamaan vuoteen tapahtunu.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2040
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      606
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe