Viimeksi kun kävin AA-seuroissa - ryhmän vanhin otti talouspaperirullan ja kurkisti hylsyn avulla sisimpääni tuhkaluukun kautta. Hiioti hoihoti sitä sisäisen myrskyn ja luonteenvirheiden määrää! Rukoilimme korkeimpaa voimaa selvänäkijältä saatujen vihjeiden perusteella ja lahnasta kuoriutui limainen matikka - eli tällaista tapahtui tänään helteisenä iltapäivänä.
Tulethan siis Sinäkin seuroihin, niin et ole enää sen jälkeen teikäläisiä.
Hii-o hoi! Kapteeni katsoi horisonttiin...
JoskusJanottaa
4
214
Vastaukset
- Fiksutaat
En usko, AA n kokoukset jäävät sinne, niitä ei levitellä
- PröötSanoPeppa
Mistä sinä sen tiedät? Et kai ole joku reppana alkkis...???
- Fiksutaat
En toki ole reppana vaan, Korkeimman Voiman palveluksessa!
- saakeli.kun.ottaa.päähän
tää karkumatka ei enään ole kivaa.mä haluun jo takas ja hyvä olis sunkin tulla.mun lääkkeet on jo loppunu ja niin on varmaan sullaki.ei me varmaan saada kun pari viikkoo suljetulla tästä retkestä.mennään jo takasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937858
- 403782
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021896- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321073Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281013Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10790Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749