Ollaan tulossa lomalle Lomapirttiin. Kertokaas paikalliset millainen on? Keskustaan on jotain 4-5km. Lähellä oli joku Lomatrio.
Lomapirtille
16
1047
Vastaukset
- seonkanttuvei
Jos olen oikein ymmärtänyt, Lomapirttiä ei ole enää olemassakaan, tai no kyllä se olemassa on mutta se on kanttuvei, konkurssi tuli.
- Aylomatloppu
SAK lopetti toimintatuet.
- Eino
Kannattaa kysyä lomapirtiltä. Lehtitietojen mukaan on edelleen auki.
- Säälikerjuuta
Pohjammaalta ja oikeen lomapirtille lomalle. Lähellä Lomatrio. Sallimunnauraa. Mistähän olet matkailu vinkit saanut?
- Vähävaraistenloma
Se on lomaliiton valintoja, siis perheet saa tuettuja lomia ja yksi niistä on lomapirtti. Itse kyllä mentäisiin esim Rauhalahteen. Perheet maksaa 100€ viikko,ylläpitoineen ja lomaliitto ja ray loput . Usein matkat maksaa sos toimisto.
- Anonyymi
Vähävaraistenloma kirjoitti:
Se on lomaliiton valintoja, siis perheet saa tuettuja lomia ja yksi niistä on lomapirtti. Itse kyllä mentäisiin esim Rauhalahteen. Perheet maksaa 100€ viikko,ylläpitoineen ja lomaliitto ja ray loput . Usein matkat maksaa sos toimisto.
Joo mekin saatiin Rauhalahteen loma ja lisäksi ilmaiset rannekkeet hoploppiin. Kiva.
- Pieksämäkeläinen
Lomapirtti on viihtyisä paikka, kaunis miljöö järven rannalla. Tunnetusti maittavat ruuat ja hyvä palvelu. Paikkakuntalaisena olen käynyt siellä lukuisia kertoja mm. juhlissa ja saunailloissa. Toivottavasti lomanne toteutuu ja pääsette tutustumaan myös mukavaan kaupunkiimme. Hyvää kesää!
- otanosaa
pmäelle lomalle-miksi ihmeessä kukaan haluaisi pilata lomansa menemällä pmäelle??? Lomapirtti on todella ankea paikka. Päärakennus ränsistynyt tönö, sijainti mutaisen järvenrapakon rannalla,, syrjässä ihan kaikesta. Maisema hoitamatonta pusikkoa. Palvelu toimimatonta, hidasta ja tympeää. Ohjelmatarjontaa ei juurikaan viitsitä lomalaisille järjestää, ehkä yksi käynti pmäen keskustassa, lomaviikon aikana ei muuta.
- Lomaonkivsu
Nyt puhut paskaa!
- Anonyymi
Olet vain kateellinen.
- vitguuyut
Ennen vaikka lomapirtille kuin savon umpisolmuun....
- EinoTörrönentietää
Soita Einolle ta perusturva ltk puheenjohtajalle miksi tarjoilu ei pelaa
- Pieksämluottamushenkilöt
Vastaan tuli kaupunginvaltuuston kokouksen videointi. Miten tuli mieleen kasvot kymmeniä vuosia sitten Kievarissa, Aminkrouvissa , savonSolmun baartiskillä, AA kerhossa yms kossua vetävistä tutuista naamoista. Nämä samat tyypit jotka kuluttivat aikaansa noiden juotteloiden tiskeillä ovatkin nyt kaupunginvaltuustossa.
Toinen merkittävä ryhmä onperheiden rikkojat avioliiton ulkopuolisiin suhteisiin ja ja avioeroaja lihan himossa aiheuttaneet tyypit. Niitä näkyy olevan miehissä kuin naisissakin. Seurakuntahommista kutem työkaverin rouvan liian pohjaan snorklaajiin.
Ja seuraava parisuhde draama alkaa kun seurakuntavaalilistoille lähtee tuhannen m maijoja mukaan.- Munatvitut
Iät ajat on petetty. Ajattele, oma puoliso voi pettää,et vaan tiedä.
- Anonyymi
Käytiin pyörähtää,ihan kiva maisema.
- Anonyymi
kiinni on ja pysyy
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841626Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691541Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2701276Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691252- 56867
- 66844
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em64837Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40821- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44781