Moikka! Mulla on jo pitkään ollut fetissi kaljamahaisiin miehiin. Mulle on täs alkanut kertyy vähän vatsaa ja tuntuu aika jeesiltä. Ai että lihonut kaljamahainen suomalainen äijä on mun makuuni! Mites itse?
isojen vatsojen ihailija
10
545
Vastaukset
- Jokumies321
Mulle on kans kertyny mahaa jo jonku aikaa, nyt on jo ihan selkee maha, toisaalta on ruvennu tuntumaan vähän yllättäenki jotenki aika kivalta.
Viime aikoina on välillä pyöriny ajatus et mitä jos lihois, siis vielä lisää.
Ja oon siis 29v mies. - iughg
Onhan siinä puolensa,,isossa vatsassakin! Mutta mutta:Eipä ole ollenkaan halpaa sitä jatkuvasti ruokkia pitsoilla ja oluella,,kalliiksi käy. Taitaa olla lähinnä varakkaamman kansanosan harrastus.
Tyydyttävässä kunnossa oma,,olisiko siihen nyt sitten käytetty noin puolentoista omakotitalon verran rahaa,,ja varallisuutta. - Jokuäijä
Onhan meitä lihavia ja painoomme tyytyväisiä miehiä. Mies syö mitä syö. :)
- Jotainkunnonmiehiä
Sumopainijat ovat minun mielestä tarpeeksi tymäköitä. Ikävää kun eurosport ei enää näytä otteluita. Onhan noita kunnon kokoisia miehiä kyllä jonkunverran liikkeellä.
- FfaGranny
Mä olen myös aina ollut hulluna isovatsaisiin miehiin aina ihan pienestä tytöstä asti.
- 70vuotiashoikka
Sairauksia on moneen lähtöön.
- yleinenvaiva
Juu noita "päävammaisia" tällä palstalla kyllä riittää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512