Miten islamin mukaan tulisi suhtautua wiccaan, joka on ns. uuspakanallinen uskonto?
Islam ja wicca
11
362
Vastaukset
Ettei olisi pikemminkin harrastus?
- taha.islam
Vähän niiq larppaus?
- Ranyaa
taha.islam kirjoitti:
Vähän niiq larppaus?
...toisten uskonnollista vakaumusta?
- Mörri
On aivan oikea uskonto eikä harrastus. Kyse on polyteistisestä, uuspakanallisesta ja feministisestä uskonnosta.
Ranyaa kirjoitti:
Roolileikiltä se minusta on vaikuttanut. Mutta jos joku tosiaankin uskoo siihen, kai se sitten on uudeksi uskonnoksi tai uususkonnoksi tunnustettava. Kovin vähän sillä on kuitenkin tekemistä luonnonkansojen uskontojen kanssa.
- Ranyaa
Noituuden harjoittaminen on suuri synti, islamin mukaan.
Epäilen, että islamvaltaisissa maissa saattaa tulla vankilareissu, jos 'jää kiinni' sen kaltaisesta toiminnasta.- Viper
Siitä kyllä lähtee sharia-valtaisissa maissa pää irti. Länsimaissa noituus on vihdoin hyväksytty osaksi uskontojen kirjoa, olipa kyse sitten wiccasta tai muusta uuspakanuudesta. Meillä päin toimii noitapiiri (coven), joka tuntuu olevan aktiivinen mm. palvontapaikkojen rakentelun suhteen. Heikeläisten kivikehiä löytyy lähimetsistä jokunen, yksi isompikin paikka.
Viper kirjoitti:
Siitä kyllä lähtee sharia-valtaisissa maissa pää irti. Länsimaissa noituus on vihdoin hyväksytty osaksi uskontojen kirjoa, olipa kyse sitten wiccasta tai muusta uuspakanuudesta. Meillä päin toimii noitapiiri (coven), joka tuntuu olevan aktiivinen mm. palvontapaikkojen rakentelun suhteen. Heikeläisten kivikehiä löytyy lähimetsistä jokunen, yksi isompikin paikka.
olis puliukkojen nuotiopaikkoja!?
- viiksinassu
karvapää kirjoitti:
olis puliukkojen nuotiopaikkoja!?
ja on hiukset harvenneet...
- neO (K.Akkaya)
Aloitan JUMALAN, laupiaan Armahtajan, nimeen.
6.
59. Hänen hallussaan ovat kaiken näkymättömän avaimet; ei kukaan muu sitä tunne kuin Hän yksin. Hän tietää kaiken maan päällä ja meressä; Hänen tietämättään ei ainoakaan lehti putoa, ei piile yksikään jyvä maan uumenissa eikä ole kosteata eikä kuivaa, joka ei olisi selvästi (Jumalan) kirjoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292083
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051906Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy661559Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331212- 851202
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561152- 1101103
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471076Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441023