Kuka on tämä herrasmies joka kulkee salkkujen kanssa Kaisaniemessä? Joskus hänellä on vain yksi salkku. Mysteeriheppu
Salkkumies
6
402
Vastaukset
- Mummeli666
Bisnesmies varmaan
- salaapolliisi
Todennäköisesti Jehovantodistaja tai Pylväs.
- Puhelinteknikko
On kuullut että hän olisi joku eläkkeelle jäänyt tele asentaja tms
- potkut
kysyppä häneltä,jos eisanomitään on pylväs,toista vaihtoehtoa entohisanoa
- frbgtyu
Ettei vaan ois tää salkkumies.
Mitä nyt? Salkkumiehet nurkissamme häärii
Pankit meidän leivän rahaan käärii
Totta kai, tosta pannaan puisto muovipussiin
Lapset rakastuvat Hullu-Jussiin
Oi, mikä hullu mä oon
Voi, kuinka pieni mä oon
Luona Sipoon kirkon
Seison ja katsomaan jään;
Siinä Laineen Pirkon
Itkevän myöskin mä nään
Batman, ethän auttaa vois
Kun meidän linnat myydään pois?
"Mitä nyt, miks kehtoani laajennetaan jälleen?"
Näin virkkoi poika sydänystävälleen
Asfalttiprinssi mä oon
Asfalttiprinssi mä oon
Piru vie! Taas hirviöitä nousee meidän nurkkiin!
Kuin lentohiekkaa pantais kukkapurkkiin!
Oi, mikä hullu mä oon
Voi, kuinka pieni mä oon - Puistokemisti
Jos ei olisi päinvastaista tietoa elossaolosta, veikkaisin Piippu-Masaa. Oli herrasmies viimeisen päälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al962325Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/221814Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1241582Perussuomalaisten onnistunut vappumarssi nostaa kannatusta
Rauhanmarssilla olleiden kimppuun hyökänneiden vassareiden kannatus sen sijaan romahtaa. Kaikki näyttää hyvältä vuoden161270- 811212
- 1271159
Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka135899Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa29807Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su80806"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!43743