Yleisö buuasi Räikköselle

TunariKimi

Syystäkin. Pilasi Hamiltonin voiton. Onneksi Hamilton nousi kuitenkin radalla Kolari-Kimin edelle.

21

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KimiUlos

      Alokasmainen ajovirhe Räikköseltä. Onneksi tämä on viimeinen kausi Räikköseltä, niin ei ole enää pilaamassa parempien kuskien kisoja!

    • huono.häviäjä

      Mitäs Lewis jäi pyörimään nopeimpien jalkoihin, olisi lähtenyt paalupaikalta karkuun. Kannattaisi tuon neiti itkupillin muistaa, montako kertaa yritti itse klikata Nicon radalta.

    • UuttaVertaKehiin

      Räkä voisi jo hävitä tuolta formuloista. On aiheuttanut jo tarpeeksi kolareita ja pilannut monien kisat.

    • penkki_urheilija

      Viime kaudella tökkivät Mersut, nyt on Ferrarien vuoro antaa pikku pusuja :D

    • TuttuaRattoo

      Kimin ininöitä on kuultu jo ihan tarpeeksi. Ylivoimaisella voittaja-autolla ei saa koskaan muuta kuin tuhoa aikaiseksi. Toki välillä on palkintokorokkeellakin. Tuolla autolla pitäisi tosin ajella voitosta–voittoon melkein joka kilpailussa.. Tallikaveri ajelee voittoja vähän väliä, rään rymistellessä tuttuun tapaansa.

      • valoja.päälle

        Eihän kaksi voi voittaa vaikka kuinka ajaa voittaja_kalustolla.


    • HyvöKimi

      Ei oo tuomarilinja kohdillaan samanlaisesta Vettel sai 5 sek nyt tuomio oli kovempi koska kyse Mustastamiehestä kun Kimi jättää Formulat Minä myös mitään muuta seurattavaa ei kisoissa ole

      • yhtenver

        Ja Verstappen ei saanut ollenkaan rangaistusta osuessaan Kimiin


    • hehhehhee

      Miss Pussy Hamilton

    • fennia22

      Keke oli sentään kunnon formula kuski,,,, eikö se ollut vielä tupakkimieskin, että ennen kaikki oli paljon paremmin.

      • pussymies

        Keke veti Kamelia


    • miesten.laji

      Ferrari ei ikinä palkkaisi Hamiltonin kaltaista itkijää. Ja onhan siihen se toinenkin syy, jota en viitsi nyt mainita

    • no_joo

      Lewis, tuu pois sieltä! Siellä ajetaan kilpaa.

    • sellainen.neiti

      Lewis ei pystynyt ajamaan kilpaa, kun sitä alkoi itkettämään heti lähdön jälkeen.

    • akat.marisee

      Minkä ihmeen voiton Kimi pilasi. Lewis jäi jo startissa kuin seisomaan ja muiden jalkoihin. Jos olisi ampaissut johtoon, ei kukaan olisi päässyt potkimaan munille. . Miksei Bottas sitten voittanut Mersulla, sitähän ei kukaan töninyt. Ei turhaan Lewistä sanota formula1:n Neymariksi.

    • JotainTasoa

      Onhan tuota Kimiä saanut jo vuosia hävetä. 5 vuotta ajanut voittajatallissa ilman voittoja. Lähinnä kolaroinut ja sössinyt kisoja.

      • HeiHeiKimi

        Juuri niin! Ja siksi Ferrarin iso pomo kyllästynyt Kimin nahjusteluun. Kimille ei enää tarjottu jatkosopimusta, vaikka Kimi itse olisi halunnut jatkaa! Olen varma, että ensi kaudella Leclerc tekee huikeita suorituksia Ferrarilla!


      • eri.miehet
        HeiHeiKimi kirjoitti:

        Juuri niin! Ja siksi Ferrarin iso pomo kyllästynyt Kimin nahjusteluun. Kimille ei enää tarjottu jatkosopimusta, vaikka Kimi itse olisi halunnut jatkaa! Olen varma, että ensi kaudella Leclerc tekee huikeita suorituksia Ferrarilla!

        On ihan eri juttu ajaa sijoista 8-10 kuin 1-3.


      • YlivoimainenTalli
        eri.miehet kirjoitti:

        On ihan eri juttu ajaa sijoista 8-10 kuin 1-3.

        Nykyisellä Ferrarilla ei voi ajaa huonommista sijoista kuin palkintopalli, vaikka olisi kuinka paska.


      • ei.poikkeus
        HeiHeiKimi kirjoitti:

        Juuri niin! Ja siksi Ferrarin iso pomo kyllästynyt Kimin nahjusteluun. Kimille ei enää tarjottu jatkosopimusta, vaikka Kimi itse olisi halunnut jatkaa! Olen varma, että ensi kaudella Leclerc tekee huikeita suorituksia Ferrarilla!

        Ajelee ainakin eka kisat vauhdilla ulos radalta, kun nopeudet kuitenkin eri luokkaa kuin Sauberilla.


    • plääplää

      Hamilton on huono häviäjä. Pitäis naamansa kiinni vaan sillä se ei kuulu kilvanajoon. Oli hänessäkin syytä eikä yksin Kimissä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      714
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe