netti lääkärin diagnoosi

eikannatahoitaa

40v mies.oma kulku oli mitä muistan,4-15 yliaktiivtivisuus en ollut hetkeäkään paikoillaan,yli ilosuus ,saatoin nauraa vaa jos joku käski rauhottumaan,kirjat oli täynnä piirrustuksia,sain tehtyä tehtävät vain silloin kun apuopettaja istu vieressä,ja se istu melkeein aina.ja koska se luokan pelle olin minä ehkä sekin ruokki sitä käytöstä kun sai mut nauramaan,ja tähän liittyi sit noin neljänellä luokalla se että aloin kiusaamaan niitä hiljasempia oppilaita koska sillä sai huomiota.itelle kaikki oli vain leikkiä,mut tuskin he sen niin kokivat.kesälomat vietin sit maalla heinähommissa yleinsä.no se ehkä rauhotti vähän kun ei siel oikeen ollu mitään virikeitä,paitsi jos serkut tuli jotka oli 4v vanhempia.ni en antanut niille hetken rauhaa.15-20en tiedä mitä vittua mun päässä tapahtui sen jälkeen kun oli luento että vain yksi isku voi tappaa.lopetin sen jälkeen kaikki sirkus temput,ja aloin pelkäämään,rahallista ja henkistä vauriota minkä voisin aiheuttaa,ja niin alkoi eristäytyminen kaikesta,kaikki toiminta oli päänsisällä mitä jossitelua koko ajan,mitä vittua toikin kyttää.suurin osa ns kavereista ei enää ollutkaan koko ajan ympärillä.osa yritti alkaa kiusaamaan,mut ennen kun ehdin tajuta mitään olin jo potkassu niitä päähän.ja se sama omassa päässä olo jatku koko yläasteen ainut ero et nukuin kaikki tunnit,paitsi kuvaamataito ja puutyö,englanti ku leffat ja pelit kiinnosti.ai nii tämä oli eritys luokka koulu.opet luovutti enkä yhtään ihmettele,toisin kuin eräät en koskaan heittitelly tuoleja tai ollu väkivaltanen opettaja kohtaan,ois tullu kotona selkään,no ei mitään vakavampaa yleinsä ne vaa nauratti ku juos karkuun.ammattikoulu meni kanssa nukkuessa suurimman ajan,puu ala eritysluokka eli ei opettajilla ollut aikaa,teoria tunnit nukuin kaikki en ess muista mitä siel ees oli.no ne puu työt mitä tein nii melkein aina oli se 5mm heitto jossain.mut helvetti sain sentään stipendin siitä et kävin siel 2v nukkumassa.no kai se pitää jollekin antaa.toisin kuin muut en lintsanut paljoo ollenkaan.alkoholi ja tupakka tuli pikku hiljaa kuvioihin.huomasin aina kotibileissä itsestäni sen yliaktivisen kakaran jos oli ottanut vaik olin humalassa tiesin koko et nyt meni yli ja kyseenalastin koko ajan toimintaani mutta silti impulssit voitti.ja toinen puoli sanoi aina et ei tässä ole mitään järkeä.omasta mielestä ne oli aina vitun säälittävät bileet muuta ku örvellystä ja bassoa.no duuni sit eka työ siivoja äidin kanssa samassa duuni mestassa no ei kiinnostanu sit vittuakaan,mut tein hommat hyvin vaan mutsin takia,et ei tuu sanomista,ja helvetin kiva kun voi kelailla kaikkea,,helvetin pimeetä, ja ihan turhan päiväsiä asiota ilman keskeytyksiä,ellei sit arponu siivosinko ton rapun jo mitä mun piti seuraavax tehä?sit intti ja taas ei mitään mielenkiintoa meni ihan koomassa,aamulenkit vessassa piilossa.ja sit heti ilmottautuu röökille ku pääs,ei ess tarvinu enää kuukauden jälkeen tehdä ilmotusta ku ne sano mee vaa,ei varmaan jaksanu kuunnella mun sössötystä.no sit siin 3kk jälkeen jätin vaa menemättä ja olin punttiksella 2viikkoa kunnes mutsi pakotti menee takas.no esa ja pekka 4viikkoa sit hain sivari paperit.no taas ryyppäämistä joka viikonloppu vaikka olen aina ajatellu et siinä puuhassa ei ole mitään järkeä,mut ajan sai menee paremmin ku oli se kakara,jakso kunnella kaverin juttuja paremmin ja heitti ittekin läppää.no kaikki duunit missä olen ollut joudun aina, mittaamaan varmaan 3 kertaa ja jos en laita ylös ni varmaan unohdan,ja vaik se lappu on nii aina mietin meniköhän tää oikein.suulliset ohjeet voi sano vaik kolme kertaa,ja varmaan jos on tärkee homma nii käyn viel kysymässä uudestaan,ja viel sitkin arvon menikö oikein.jos tänään opin jotain mikä minua kiinnostaa,unohdan yli puolet siitä huomenna,ja taas meni motivaatio eikä jaksa enää keskittyä.en ole koskaan ollut rakastanut tai ihastunut oman muistin mukaan,suht vaikea olla hyvä kumppani ku koko ajan kelailee omia turhanpäiväsiä juttuja.sama homma seksi onnistu vain jos oli kännissä jos sillonkaan.loppu kevennys 1itsari yritys.yksi melkein jätkältä kurkku auki raivari.3 turhan päivästä suhdetta.yksinäisyys.korkea kolesterooli.stressi.työttämyys.persaukisuus.huono kunto.tupakka ja kahvi on varmaan tehnyt maksasta ja munuaista jo 100 vuotiata.mutta silti en ole koskaan syyttänyt muita omista ongelmista.vois kai olla huonommin,mut onnex ne ns nuorisorikolliset ei huolinu mua ja mun broidia mihkään.eikä kukaan ees diilanut huumeita meille.on oltu polttamatta.on oltu juomatta.on bodattu.on juostu,ei se mua ainakaan auttanut jaksoin tehdä noita juttuja vain kaverin takia.2013 viimein palokäpy ja aloin käymään lääkärissä,tuli lievä masennus diagnoosi ja ssrr vai mitkä helvetin pillerit ,oilko sompax vai mikä lie tupakanlopettamista varten.popsin niitä ehkä yli kuukauden enkä huomanu mitään muutoksia ja lopetin,no ehkä se ois pitäny syödä kauemmin,mut taas en ole koskaan ollut kärsivällinen,jos asiat ei tapahdu heti nii saa olla tapahtumatta.jatkuu-

2

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikannatahoitaa

      ennen sai ns unohtuksen viinan voimalla,mut koska ei koskaan muisti mennyt,niin niitä känni illan typeriä keskusteluja ja tekoja jäi seuraavanakin päivänä kelailee.ja sit ku kuuntelet ja itekkin sanot ne saatanan samat läpät aina nii alkaa vähän maku menee.mun onni tais olla se että kyllästyn helposti,ja jos join niin kärsin sen krapulan.enkä vetäny buranaa tai korjaus sarjaa.nykysin en voi enää juoda.koska jo pari bisseä tekee huonon olon rupea yrjöttämään.tästä työsuhde lääkärille sanoin,niin vastaus oli vaa hyvä että et pysty.koska viina vie niin monen.no vielä tivasin oisko syytä sille miksi suomalainen alle 40v ei pysty juomaan viina?no ei tullu vastausta.sama terveyskeskus lääkäri.no kuten tänäpäivänä joutuu persaukiset tekee ku ei ole varaa yksityiselle.nii arpoo diagnoosit netistä..oma arvaus on kun juo liikaa kahvia ja vetää liikaa röökiä niin ei se maksa ehdi polttaa alkomaholia,tule viina myrkytys heti ja sen takia yrjööt??normi ihminen ois varmaan kirjotanut tän jutun alle 10min ilman virheitä.mulla meni täs sanosko yli 5 tuntia..ainii et sä voi kokeilla miltä tuntuu ajatella 2 ajatusta päällekäin ja siihen viel 10 juoksevaa ajatusta.hae apua sit näillä taidoilla,koita selittää terveyskeskus lääkärille alle puolen tunnin ajassa jotain joka ei edes puhu suomea kunnolla.tai sit joku helvetin mielenterves hoitaja ei ole mitään oikeuksia määrätä lääkeitä tai tehdä lähetettä,ainut asia mitä se tekee on pallotella sut taas sen saman lääkärin luo,tietty sit kun on vapaa aika joskus 2kuukauden päästä.

      • eikannatahoitaa

        onko tämän jälkeen paluuta.,edes lääkityksen avulla normi elämään,ensinäkin olet lukenut ja katsonut niin helvetisti kaikkee paskaa,ja tehnyt kaiken vitutuksen voimalla.nykysin huomaan että vaik ei olevinaan kiinnosta muut ihmiset niin kuitenkin aina otan stressiä muiden ongelmista.kun näen esim juoppoja ja sekakäyttäjiä ja niitä normeja.koitan yleinsä jotenkin fiksaa niiten elämää.mut sit taas suutun niille ku ei saatana osaa niin yksin kertasta asiaa kun tulla vain työpaikalle,tai valittaa täysin tyhjistä asioista.itkee et ei ole tarpeex raha ja muuta paskaa.kilpailee koko aika kellä on suurin ego ja vehkeet.tekee duunia vaikeimman kautta,ja sit valittaa ku on selkä tai polvet paskana.ei suunnitele etu käteen sit seistään taas tumput suorina tai metsästetään työkaluja ja tarvikeita.kun keskustelen näitten kanssa yleinsä sanon sen ekan asian mikä mieleen.ja se tulee yleinsä silleen vihasesti esim,no mee vittu töihin saatana,tai miks et vittu osta sitä saatanan juttua.mix vitussa sä olet sen kanssa sit.ja ne unelma kuvat asioista mitkä ei vittu tasan tarkkaan ole loppun asti mietittyjä kuten veneen hommaaminen/koiran/lapsen tai joku muu,löydän vain ne negatiiviset puolet niistä.ja sitten ne saatanan lusmut työpaikoilla jotka käy siel vain puhumassa 8tpaska ja vetää parempaa liksaa kun on jotkut vitun insinööri paperit mut ei ole tehny duuni päivääkään.ei mua hullut pelota vaan ne normit,ne ei ole koskaan joutunut miettii mitään,ne vaa tekee.ja duunissakin nukuin aina jos pysty,ja suurin osassa duuni mestoissa et pysty edes tekee koko ajan jotain.mut et viitti lähtee himaankaan ku se vitun raha on nii vitun tärkeetä olevinan.eikä kiinnostanut puhu paskaa.mut suurimmassa osassa duuni mestossa joudut väkisin kuuntelee ja toimimaan ihmisten kanssa. tietty kaiken paskan ajattelu on hyödyksikin työmailla jos on hyvä duuni kaveri,kun tulee ongelma nii minä yleinsä keksin helvetisti tyhmiä ideoita,josta se viisaampi kehittää jonkun toimivan.tai soitan suoraa pomolle että nyt ei synny lasta eikä paskaa.ikuinen apumies,joka selvis duuni mestoista vain parin kärsivällisen duuni kaverin takia.minä sinussa enkä pidä siitä!!toivon et tää nyt jonkun päähän saa sen ajatuksen,et hae apua ennen kun tulet tähän pisteseen.turha sitä vetää itteä kiikkuun ku tulee se sydäri stressin ja huonon ruokavalion takia ja tupakan takia.eipä tarttee sukulaisten syytellä itseään.ja jossitella turhaan.joo aina tekosyitä!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      188
      1512
    2. RIP Lauri Paavola

      Kansalaisaktivisti ja freelance-journalisti Lauri Paavola on kuollut vain 31-vuotiaana. Hän tuli tunnetuksi hyvin kärjek
      Maailman menoa
      27
      1237
    3. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      313
      1153
    4. Jokohan se viimein myöntäisi

      Vai onko vielä jotain epäselvyyttä sen asian suhteen?
      Ikävä
      144
      1094
    5. En pidä sinusta, en kirjoita viestejäni sinulle.

      Yritä nyt ymmärtää. En koskaan tule kiinnostumaan sinusta. Jätä minut rauhaan täällä.
      Ikävä
      98
      967
    6. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      105
      950
    7. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      131
      948
    8. Upea, kaunis ja menestynyt Martina menee onnellisesti naimisiin

      Mitäs palstan vihaajamönkeröt tähän? Kiehuttaako? Kaikki vain eivät ole kauniita ja menestyviä kuten Martina.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      932
    9. Tiedätkö näen

      sinun pelisi hyvin kirkkaasti.
      Ikävä
      61
      910
    10. Asuntojen reaalihinnat alimmillaan 20 vuoteen

      Sääliksi käy niitä jotka pari vuotta sitten maksoivat itsensä kipeäksi. Kohta pankki ottaa asunnon haltuunsa ja huutok
      Maailman menoa
      86
      885
    Aihe