Hei. Olen 22 vuotias mies ja alottamassa krav magaa.. mulla on kyllä muuten suojia, mutta alasuojat puuttuu. Mitä mieltä olette, onko ne välttämättömät?
Suojientarve
13
444
Vastaukset
- Amatööri
Tyttöystäväni siis sai mut houkuteltua että lähen sen kaa ja se oli sitä mieltä että pärjään alussa ilman. Kysyin valmentajalta niin se sano ettei voi pakottaa mua käyttää mutta suosittelee.. haluisin kuulla teidänkin mielipiteen :)
- kinggi
Ei tarvitse. Ei tule alakertaan osumia. Ja hammassuojatkin voi jättää alkuun pois.
- Amatööri
Kiitos, kyllä mää sitten lähden ensin ilman :)
Hammassuojat mulla on olemassa niin ne kyllä laitan
- exmaga
Ainakin peruskurssin jälkeen pitää alasuojat olla koska krav magassa potkitaan todella paljon jalkojen väliin , treenasin lajia 5 vuotta ja alapotkut hiotiin selkärankaan, nytkin treenaan säkin kanssa lyönnit, potkut kolme kertaa viikossa kuntosalilla, krav maga jäi kun salin toiminta loppui ja en jaksanut matkustaa sitä ennen oli parin vuoden karate ja 10 vuoden hokuto ryu jujutsu tausta takana.
Suosittelen Krav magaa hyvänä ja järkevänä itsepuolustuslajina. - vyöjahenkselit
Terve 22 vuotias mies (?). Spärdäriä kun muistat käyttää, niin suojaus on riittävä. Pelimiehiä vastaan kannattaa tietysti laittaa luotiliivit kans. Jos haluu ihan varma olla, niin haarniska siveysvyöllä on paras.
- Hankisuojat
No, joskus potkun killuttimille saaneena ei tulis mielenkään mennä ilman.. onko tyttöystäväsi jonkin sortin sadisti kun sanoo ettet tarvi? Luulis että sillekkin parempi ku pidät vehkeet kunnossa :o
- uusivirta
ei kannata moista lajia harrastaa. pelletouhua. kukaan täysijärkinen ihmine n tarvi moista. lailla kiellettävä
mene töihin ha nki perhe ja kasvata lapsia ja maksa lainaa. jos haluat vaikuttaa mene reserviläistoimintaan tai sali lenkki.
nähty kv pellejä salilla säkkiä lyömässä ongelma siinä että peruslyönnit kuten suorat hukassa. toki aina kv paita päällä mainoksena - Amatööri
kiitos kaikille vastauksista :)
Harjoteltiin tyttöystävän kanssa vähän, siis että mää hyökkäsin kimppuun ja se näytti sitten liikkeitä käyttäen sillein semisti voimaa. Heti ekassa se liike päätty siihen että potkas mua jalkoväliin ja päätös oli muuten heti tehty, käyn ostaan alasuojan..
ai saat..na miten paljon voi niin pienen naisen potku sattua- kinggi
Älä luovuta. Kyllä se iskun kestävyys kehittyy jalkoväliinkin kun vaan jaksat ottaa hetken niitä osumia.
Kipu pitää vaan kestää, ei siinä mitään vakavaa kuitenkaan tapahdu. - Hmmmmmm
Iskunkestävyys nousee ku on pallit murskana, ei oo enään mihkä sattuu :D vai mitä tarkoitit?
Mut joo, fiksu päätös hyvä 22 vuotias mies, tommosissa lajissa pitää olla KAIKKI suojat päällä. Ja varsinkin noin nuorena ne alasuojat, sulla on vielä vehkeiles paljon kivaa käyttöö edessä, joten pidä ne kunnossa :) - kinggi
Tarkoitin että kipu pitää kestää. Kivun sieto toleranssi kasvaa eikä alapotku enään tiputa vaan pystyt jatkamaan.
Yleensä siellä mitään mene rikki, pikku ruhjeita voi tulla.
Nykyihmiset ei siedä yhtään epämukavuutta ja sitten täytyy olla vaikka mitä suojia. - Ghjjjj
Onko kinggi ite ottanut niin monta osumaa jalkoväliin, ettei tunnu enään missään?
- kinggi
Tuntuu ja sattuu, mutta ei lamauta.
Niin paljon harjoitellut että osaan vaistomaisesti kääntää lantiota ja samalla työntään sitä taakse ja sivulle niin että potkusta häviää voimaa.
Nykyään kaikki pitää olla kuin pumpulissa, mutta se ei auta tosipaikassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä792392Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1421538- 1331462
- 1581234
- 1091033
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten386965Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82774Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55724Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67694Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50683