Kanarialle talveksi

selkäydinvammainen

Hola
Mistä löydän mummon tai vaarin joka haluaa uimaan ja lepposaan oleiluun kanarialle talveksi. 4-6 kk. Kämpän näkyy olevan 600-800 kk. eli puoliksi maksettais. Harrastan karaokea eli aamulla uimaan ja illalla laulamaa.. Terveet elämäntavat ja riemumieli. Toki viinilasilla pitää välillä istua.. T mummo 68

26

1050

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jajokatalvi

      Hoplaa!
      Aamulla uimaan ja sitte kitataan viiniä lasillinen kerrallaan iltaan asti kunnes mennään karaookkea huutamaan. Sielläkö sitten ei enää kitata?
      Muuten kyllä sopisi meikäläisellekin mutta miksi ihmeessä pitää mennä karaookkeen. Meikäläinen kuule vetää aina sellaset karaookket parvekkeelta että naapuritkin ihastelee. T vaari 78

    • komero

      tämä on aihe jota kaivataan ihan tosimielessä ,eikä mitään vinoilua . itse matkustan mieheni kanssa kanarialle tulevanakin talvena . tiedän monta mummoa jotka kaipaavat asuinkaveria kanarialle .on esim ,heitä ketkä eivät ole koskaan käyneet siellä , eikä ole rohkeutta lähteä yksin .täällä palstalla oli kerran porukankeräys ensikertalaisille ja suunnittelivat tapaamista jonnekin , en tiedä miten se onnistui .

      • kauriinkaitsija

        En ole ihan ensikertalainen ulkomailla eikä minusta viininlipittäjää saa. Terveyttä kun haluaa niin ei huonot tavat kuulu mun elämään. Laulaa voi selvinpäinkin. Sory vaan mut jokainen harrastaa mitä pystyy.


      • Irma62

        Onpa ilkeetä kommenttia. Ihmettelen miten tuollainen ihminen tulee kenenkään kanssa toimeen. Häpeisit vanha akka. Olisin voinut jopa olla kiinnostunut yhteisasunnosta mutta tuollaisen ihmisen kanssa ei ikinä. Häpeisit.


      • Hävettää.niin.paljon

        Juu, ilkeileviä eläkeläisiä on kanariansaarilla liikas. Muidostavat kuppikuntia ja sulkevat viattomia joukosta pois kun naama ei satu miellyttämään. Inglesissäkin häpeän välillä sulmät päästäni kun joudun seuraamaan vierestä tätä ilkeilyä eläkeläisten joukosta. Miksi meistä vanhoista ja elämän koulimista ihmisistä sitten tulee ilkeitä toisiamme kohtaan. Ono se kateus mikä meidät tähän ajaa. Parempi olla yksin kuin ilkeän ihnisen kanssa. Hävetkää kanssaihmiset.


      • kauriinkaitsija

        No moi. Sä taidat olla ainoa joka ymmärtää ettei mummoilla ole isoja eläkkeitä ja varaa asua kauan etelän lämmössä yksin. Säästää pitää kesällä jotta voi edes pariksi kuukaudeksi lähteä. Että en ole ainoa joka haaveilee mutta ilkeät ihmiset sotkee asialliseksi tarkoitetun keskustelun.


      • Sotketaansotketaan

        Kyse taisi olla viinin litkimisestä .
        Jos kämppäkaveri hiemankin lipsauttaa viinin ryypiskelystä
        , niin kannattaa jättää se riski ottamatta.
        Yleensä yksi lasi tarkoittaa yhtä pullollista.


    • kauriinkaitsija

      Voi hyvänen aika. Sitä kun avioliitossa elänyt alkoholistin kanssa niin toivoo että loppuvuosia ei tarvitsit hyysätä enää. Kirurgin mukaan pyörätuoli on edessä joten uimaan ja terveellisesti elämään niin kauan kun pystyy. Vai onko siellä pakko olla tissustelija. Minulle ei ole naurun asia terveys. Voi voi.

    • kauriinkaitsija

      siis minä kauriinkaitsija olen selkäydinvammainen.

      • kauriinkaitsija

        Nimimerkille "jajokatalvi".tarkoitin että kyĺlä minäkin silloin tällöin vai pitäiskö sanoa että joskus otan sen viinilasin. Yleensä en. Ja " Irma62" Matkailualan ihmisenä tiedän paljon surkeita tapauksia jotka viina vienyt. Ryöstetty raiskattu ym. Varuillaan pitää olla. Minä vaan haluan turvallisen kämppäkaverin.


      • kauriinkaitsija

        Tämä loppuu tähän. Meitä mummoja on rehtejä ja terveellä itsetunnolla. Ihmeelliset ehdotukset saa kimpaantumaan. Anteeksi en pyydä, loukkasi niin paljon.Hyvää jatkoa teille


    • Espanjafani

      Lähden syyskuussa ja olen marraskuun lopulle Las Palmasissa,kämppä on jo tiedossa ja tottakai se on kallis yksin maksaa,olen vuosikausia Canarialla eli tunnen paikan ,voin käydä viinilasillisella ,karaokea kuuntelen,puhun myös espanjaa.

      • kauriinkaitsija

        Mitä maksaa puolikas vuokra/kk. Pitäis tavata.. mistä päin olet eli mä keski-Suomi. T marja


      • Pihvlhivlhivlihv
        kauriinkaitsija kirjoitti:

        Mitä maksaa puolikas vuokra/kk. Pitäis tavata.. mistä päin olet eli mä keski-Suomi. T marja

        Numbaa kehiin niin saa paremmin yhteyden


      • Espanjafani
        kauriinkaitsija kirjoitti:

        Mitä maksaa puolikas vuokra/kk. Pitäis tavata.. mistä päin olet eli mä keski-Suomi. T marja

        Mä asun jos tarkoitit minua Hki,kämppä on rannassa Luis Morotella,vuokra on noin 400€/persona kuuluu vesi ja sähkö,se on varjon puolella no ranta on 25m.


      • kauriinkaitsija

        Tavataan hesa. Tulen käymään alkukuusta 09


      • Espanjafani

        Voi harmi,lähden jo 2.9,su Las Palmasiin,eli ei onnistu tapaaminen Hki.


      • Espanjafani
        Espanjafani kirjoitti:

        Voi harmi,lähden jo 2.9,su Las Palmasiin,eli ei onnistu tapaaminen Hki.

        Hei tavataan siellä Canarialla kun tulet ,Canterasin ranta penkeillä,olen tyylikäs tyyppi että ehkä tunnistat minut,Suomikerho avautuu vasta lokakuun lopulla,käyn sielläkin.Olisi mukava tavata.Minulla alkaa loma ihan pian,mahtavaa.Estar con calor y sol de Canarias.


    • maistellaanVainViiniä

      Suomalaisen naisen viinilasi.
      Tarkoittaa, että vain yksi viinilasi kerrallaan .
      Toki toisenkin voi ottaa , kun on tänne asti tultu .
      Kun on alkuun päästy ja kaverikin - joka ei yleensä juo - on saatu ryyppäämään
      , niin eiköhän oteta vielä toisellekin jalalle.
      Lopulta paljastuu se todellinen minä , joka tarvitsee kaitsijan
      viininmaistajaisten venyessä pitkähköiksi.

      • VältetäänKeskustelua

        Olisi todella kiva lukea nuo poistetut viestit .
        Kun tuli ensimmäinen suora ja rehellinen kirjoitus
        , sekä siihen vastauksia 4kpl. niin poistetaanpas ne
        sääntöjen vastaisina .


      • VältetäänKeskustelua

        Hyvä, että poistettiin !
        Homohöpinöitä.


    • siellä_monesti_käynyt

      Jo oli aikakin poistaa noiden homohöpisijöiden viestejä. Luultavasti tarkoituksella häiriköivät.
      Minusta aloitus on asiallinen. Heti kun mainitsee sanallakaan viinistä, alkaa parjaus eläkeläisten ryyppämisestä, juoposta ukosta ym. skeidaa. Kaksin käsin ottamiset on taaksejäänyttä elämää Kanarialla , jopa suomalaisten keskuudessa. Sen olen vuosikymmenien saatossa huomannut.

      • Espanjafani

        Joo,enemmän sakemannit ja englantilaiset vetää viinaa kun suomalaiset,ja eläkeläisillä on ihan sama oikeus ottaa viiniä,kuten nuoremmillakin.


      • Asiakeskustelija

        Inglesissä asuvat ja vierailevat homoseksuaalit eivät ole häirikköjä. Ottakaa vähän asioista selvää niin ymmärrätte. Inglesissä monasti käyneenä voin kokemuksella sanos, että suomalaiset eläkeläiset ryyppäävät kanarialla liikaa. Kun elämässä ei ole muuta kuin baareissa istuskelu, niin näky on surullinen. Vuodesta toiseen samar naamat tissuttelevat päivät pitkät muun väittämien on valehtelua.


      • 85y77j90

        Kuinka voit sanoa koko ryhmän puolesta , että he eivät ole häirikköjä ?
        Hieman toisenlaista käytöstä ollaan havaittu siitä porukasta .


    Ketjusta on poistettu 24 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      169
      3090
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2101
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2044
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1875
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      71
      1583
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1336
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1242
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1231
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      34
      1201
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe