Voiko sairaampaa olla? Pattayan rakas.

Aviomies

tiiättekö resut mitä yhteistä on minulla ja noilla jalkapallopojilla..?? No me kaikki ollaan aina pimeässä luolassa suurinpiirtein ilman sähköä.. elellään sadevedellä.. meitä käy joku urhea viranomainen silloin tällöin katsomassa ja me ollaan vahvassa lääkityksessä koko ajan... resut...
poikien tilanteeseen tulee muutos pian mutta minä jatkan tätä samaa niin kauan kunnes viimeinen valo sammuu... resut...

9

244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nyt erehdyt ja nyt meni todella pahasti väärinpäin.
      Miten sellainen voi olla pimeässä luolassa joka on nähnyt maailmaa ja matkustellut ?
      Lääkitys on myös sitä, että ihminen saa terveyden ja häntä autetaan, mutta kuinka
      on niillä, jotka jättävät pillerinsä syömättä ?

Onko suomen valtio ja suomalainen sinulle jotakin tai merkkaako se yhtään mitään ?
      Onko suomalainen läski ? Hyvä jatka sitten sukuasi ja valitse painon mukaan.

• Aviomies

Mikäli minulle vastasit, niin voisitko tarkentaa missä olen erehtynyt?
        Kun jätkä lataa tollasta tekstiä luolajutussa, niin minun mielestäni kaikki mahdolliset alarimat on alitettu ja tuollaista ei laadi terve ihminen.

• sisakettu
        Aviomies kirjoitti:

Mikäli minulle vastasit, niin voisitko tarkentaa missä olen erehtynyt?
        Kun jätkä lataa tollasta tekstiä luolajutussa, niin minun mielestäni kaikki mahdolliset alarimat on alitettu ja tuollaista ei laadi terve ihminen.

Numeromieheltä voi odottaa mitä vaan. Kaikki numeromiehen seikkailut on jo nähty ja kuultu Amerikasta, Thaimaasta ja Suomesta. Moneen kertaan.

• Sairaille
        sisakettu kirjoitti:

Numeromieheltä voi odottaa mitä vaan. Kaikki numeromiehen seikkailut on jo nähty ja kuultu Amerikasta, Thaimaasta ja Suomesta. Moneen kertaan.

.......seikkailupalsta todella.

• kiintiövaltuutettu

Kun "Villisiat" on saatu ulos luolasta, niin viranomaiset ja eläintensuojelijat ovat huolissaan luolasikojen määristä. Siksipä Vantaan Hiekkaharjuun on lähetetty rankkureita, jotka etsivät paraikaa sika-amaliaa toimitettavaksi Thaimaahan luolasiaksi. Suomalaisten ja thaimaalaisten yhteistyötä onkin jo kiitelty laajasti muun muassa amerikassa ja australiassa.

• SairailleSeikkailua
        kiintiövaltuutettu kirjoitti:

Kun "Villisiat" on saatu ulos luolasta, niin viranomaiset ja eläintensuojelijat ovat huolissaan luolasikojen määristä. Siksipä Vantaan Hiekkaharjuun on lähetetty rankkureita, jotka etsivät paraikaa sika-amaliaa toimitettavaksi Thaimaahan luolasiaksi. Suomalaisten ja thaimaalaisten yhteistyötä onkin jo kiitelty laajasti muun muassa amerikassa ja australiassa.

Tuo on parasta mainosta 2010 jengille osoittaen, että porukalla ei ole mitään tekemistä Thaimaan kanssa, vaan elämä on tämä seikkailupalsta.

• Lerpanhaavematkat
        SairailleSeikkailua kirjoitti:

Tuo on parasta mainosta 2010 jengille osoittaen, että porukalla ei ole mitään tekemistä Thaimaan kanssa, vaan elämä on tämä seikkailupalsta.

Oikeassa olet lerppa, hyvä kun vihdoin tunnustit olevasi todellinen haavematkailija.

• On totta, että Thaimaassa lasten myyminen on kielletty sitä ei näe ja
      Thaimaalaiset ei kyllä myy lapsiaan. en ole minäkään koskaan sitä nähnyt
      enkä kuullut, kuten ei Nuballikaan. Thaimaassa tästä rikoksesta saa kovemman
      rangaistuksen, kuin suomessa vastaavat namusedät. Myös huumeet on
      kielletty ja niistä saa kovemman tuomion kuin suomessa.

Huumeita, kait saa helpoiten Euroopasta ?
      Kun ryhtyy ajattelemaan, kenen keksimiä nämä tällaiset kirjoitukset oikeasti
      on ? Niin tässä alkaa miettimään oikeasti asioita ja niiden totuuden pohjaa.
      Pää syy miksi Thaimaata vihataan on tietenkin naiset ja heidän solakka vartalo.

Jo ensi silmäyksellä näkee, että ei Thaimaahan matkusta kovinkaan moni
      huono vartaloinen nainen hakeman seksi seikkailuja, vaan ne on pikemminkin
      juuri näitä naisia, jotka kuvittelevat paikan olevan hyvin seksistinen. Pattayan
      ilot kyllä koetaan ja ne on vähän niin kuin ranta-rolexsi mikä on pakko saada.

Pattaya on iso kaupunki ja ei siellä tarvitse lasten kanssa walking streetille mennä
      yöllä eikä Baarikatuja kulkea 6 - 8:iin. Mutta jos näin on ollut, että sinne on
      lasten kanssa mennyt, niin silloin sieltä on haettu juuri sitä. Sama on Damissa ja
      Hampurissa ja monessa muussakin suuressa kaupungissa. Pattaya on ainakin
      4 kertaa Helsinki ja siellä löytyy paljon muutakin ranta ja yö-elämää.
      Luen tähän mukaan lähialueet ( samoin, kuin Hki, vantaa, Espoo ).

Miksi Kritiikki ?
      Kritiikkiä tulee juuri näiden kotiin jäävien osalta, jotka kuvittelevat, huom.
      kuvittelevat olevansa jotakin ja elävät siinä uskossa. Tieto heille on tullut
      TV:stä ja heidän vaimoltaan ym ym. Hän lähtee mielellään vaimonsa kanssa
      vaikka Turkkiin ja Gambiaan. . . No Minusta mies siellä joutuu alakynteen.
      Sitten jätkä tulee tälle palstalle ja haukkuu Thaimaassa käyviä miehiä Tä hei
      Mikä äijä se sitten itse oli ?

Ei ei pe***** ole tarvinnut Thaimaassa olla
      mustasukkainen ja ei ole tarvinnut kenenkään perään määkiä ja on aina
      voinut vain nauttia olemisesta ja elämästä ja vailla huolia ja ongelmia.
      Toki Ongelmia sielläkin saa aikaiseksi, mutta kyllä ne on itsetekoisia.
      Jos kerran maksaa matkasta ja olemisesta, niin kai sillä pitää myös viihtyä?

Luokittele sinä poika meitä miksi vain ja ole ole ole ole pe***** mikä kuvittelet.

• RakasPattayanSairas2010

Rakas Pattayan onnellinen Laiffi 2010 on kärkäs arvostelemaan, mutta ei sanaakaan kun tällaista tulee palstalle luolajutussa.

Jos ne kuolevat sinne, niin eurooppa ja Suomi pääsevät eroon mahdollisesti tänne tulevista loisista.

Kysymys kuuluu miksi ei älämölöä, minä kerron......hullu ei itseään arvostele.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      244
      4881
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      125
      2273
    3. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      231
      1942
    4. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      64
      1814
    5. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1670
    6. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      188
      1527
    7. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      54
      1404
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      61
      1308
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      75
      1301
    10. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1171
    Aihe