Kävin juuri katsomassa Jouko Martiskaisen kokoaman näyttelyn Lieksan historiasta. Kannattaa käydä, suurkiitos tekijälle.
Valokuvanäyttely kirjastossa
12
306
Vastaukset
- Oikea.kuvaaja
Muutamaa hassua kuvaa ei kannata kehua.
Todella hieno ja suosittu näyttely. Lieksalaisia kiinnostaa oman kaupunkinsa historia.
- omniapotent
Olen käynyt, hieno näyttely.
- Liian
Liian kallis lippu 120 ekee
- Nouvei
Taidat olla väärään paikkaan menossa. Tämä näyttely on ilmainen, kuten kaikki kirjastossa
- hissanmaikk
Nouvei kirjoitti:
Taidat olla väärään paikkaan menossa. Tämä näyttely on ilmainen, kuten kaikki kirjastossa
viisi,kka kuvwwwwwwaa ja nnden takjgia ewi kannatamennä
Mistähän tuon hissanmaikan erottaisi jos se kävelisi illalla tuolla kylänraitilla vastaan?
- hissan.naapuri
Kulkee suu selällään silmät seisoo kuin sarkanapit ja horisee jotain koko ajan jotain Mannerheimin kunniakirjasta ja tammenlehvämitaleista jotka nekin on sen houreisten aivojen tuotetta.
- vanha.valokuva
Mulla on joku ukin perua oleva valokuva jossa lieksanjoenjäällä laittavat niit ukoiksi sanottuja pylväitä missä oli puomit kiinni!
Ukkini oli syntynyt joskus 1800 luvulla! Eipä näkynyt tuollaista haahuilijaa kylällä eilen iltana. Olen poistunut Lieksasta, pistäydyn elokuun puolivälin jälkeen taas.
- oli.erkin.veli
Ne oli kanuttajan tuntomerkit joka on myös wanha lieksainen
Tänä iltana olisi maestro itse pitämässä esitelmää kirjastossa. Vahinko kun en ole kuulemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804