Tarvisin moottoripyörän jolla on kiva ajaa pitkää matkaa pääasiassa yksin mutta ei haittaa vaik oiski mahollisuus kuljettaa kaveria vaikka lyhyempiä matkoja... mut en halu mitää laivaa vaa semmosen mil pää osin ajetaa noin 20km matkoi kerrallaa eli ei tarvi mitä tavaran säilytys tiloja. eli semmone millä ajetaa 20km matkoja mutta kestää tarvittaes vaik 400km matkan.
Millainen/mikä mootiripyörä kannattaa hankia?
8
202
Vastaukset
- tiukkatyyne
osta vittu potkulauta..
- Jutustelija1
Kilokyykky on aina paras, teki mitä hyvään.
- GaiPriite
Aloittaja, unohda koko mopojuttu. Mee takas Kontulan homobaariin.
- JarreJurri
Jokaisen moottoripyörän hankintaa harkitsevan on syytä katsoa miltä motoristit näyttävät ja harkita oman terveytensä kannalta pikemminkin polkupyörän hankintaa.
- Nakunaku
20-400km on tyypillistä päiväajelua, yöksi kotiin, eli mikä tahansa pyörä käy ominaisuuksien puolesta.
Osta siis sellainen, joka koeajolla tuntuu mukavimmalta ajaa.
Oma valintani olisi pystyssä ajettava ns. perusnaku. - ostohousu
Ihan peruspyörä, juuri sellainen mitä kukaan ei suosittele: Kawa ninja 300, Suzuki Virago 250, Kawasaki ER5 jne....
- Nyykvistii
Tuollaisia 20-400km matkoja olen ajellut parikymmentä viimeistä vuotta Möhkö-Kawalla. Sopii tuollaiseen ajeluun mainiosti eikä tarvitse parkissa selitellä tyhmiä.
- PekkaKontulasta
Pitäisi tietää perusasiat kysyjästä ja tarpeesta. Olennaisia ovat ajajan pituus, paino, ajokokemus, käyttö asfaltilla tai asfaltti ja soratie, käytetty tai uusi, kyykky tai custom tai enduro, avo tai kate, normaalisti käytettävät ajonopeudet (-80- 120-140-..........), huolletaanko liikkeessä tai omatoimisesti, käytettävissä olevat varat.
Jo mainitut Kawa 300 Ninja, ER 5, Yamaha Virago 250 ( 535,750,1100) ovat asiallisia. Lisäksi Suzukilla on lukuisia hyviä malleja (500), Hondalla monia läpeensä hyvälaatuisia (Shadow), BMW unohtamatta (650-700-800-1100-1200) j Yamahan laajaa mallistoa, lisäksi pienet Trumphit jne. Mallivalikoima on suuri, helpoimmin asia selviää kun otat kokeneen motoristin mukaan käytettyjä pyöriä katsomaan. Muista tinkiä uudet kumit alle. "Kilokyykky" ei liene sinulle paras valinta.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606144- 1003172
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252456- 212118
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3511772Kaikki menevät kouluu tai töihin
Hyvää huomenta vaan. 😊 Minä menen kohta uudelleen nukkumaan. Se on kuin laittaisi rahaa pankkiin. 😊☕🎄🧡🐺3911737Et varmaan edes sitä uskoisi
Mutta varattunakin sydämeni on pohjimmiltaan aina kuulunut sinulle. Toivottavasti vielä jonain päivänä saan viimein oll791666- 271646
Huh, huh. Aitolehti eronnut?
Osui Gekkosessa silmiini uutinen, jossa vihjataan, että Aitolehti olisi kenties eronnut kihlatustaan, joka on viimeksi o691541Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2231384