Mopoilijat

Voivoi

Mikä siinä on kun kaiket yöt täytyy niitä mopoja huudattaa tuolla kylällä?

15

782

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinkös

      raktoreita ja moottoripyöriä vingutetaan myös, mahdollisemman kovasti. ilmoitelkaa häkeen häiriköt rekkareineen, alkaatapahtua jottai...

    • Harmittaamuteionneks

      Maaningan kyläpoliisit taas vauhissa!

    • Hupaisoo

      No onhan se ny nii helevitin hupaisaa vetää keula pystyssä kylän raittia ja kuunnella lempimussiikkia eli ykien ininää;)

    • Punainenpaholainen

      Ja yksi hurjapää vieläpä keulii letkan jatkona senioriskootterilla ja musiikki vaa jytkää. Yrittää varmaan tehä kaks jalkasiin vaikutusta

    • Järkeävoikäyttää

      Menkää nyt helevetti puhumaan niille nuorille asiallisesti ja kasvotusten... eihän se prkle auta täällä internetissä valittaa.

      • Toivottavasti

        Kunhan vain onnistuisi se asiallisesti puhuminen ettei vaan menisi jälleen kerran väkivaltaisilla teoilla uhitteluksi niin kuin kyläpoliiseilla hyvin usein menee


      • Jooooo
        Toivottavasti kirjoitti:

        Kunhan vain onnistuisi se asiallisesti puhuminen ettei vaan menisi jälleen kerran väkivaltaisilla teoilla uhitteluksi niin kuin kyläpoliiseilla hyvin usein menee

        Niinhän tuo tuntuu vaan aika usein menevän....


    • Nytmenikuppinurin

      Eikä pelkästään mopojen huudattaminen riitä vaan vieläpä traktoreilla täytyy ajella! Sähkönsininen traktori pauhaa pitkin kirkonkylää ja pihtisalmen tietä koppi sullottuna täyteen porukkaa... Mahtaako isi tai äiti tietää, että se on laitonta??? Nyt meni kuppi nurin, soitan poliisit ja varmasti kun näen sen traktorin niin menen niitä nulikoita kouluttamaan... Prkl!!

      • Jaakkotepposekäpiippo

        Onko montakii kuppia menny nurin😅😂


    • Itkuavuodestatoiseen

      Nono kyllähän sitä netissä uhotaan mikä keretään entä jos vaikka jatkatte vaa niiden eläkepäivien rattoisia hetkiä virkaten :)) kylällä on kylän elämät jos ei miellytä nii voi suksia vaikka korpeen?

    • poijkartovinkki

      paitsi kun muuttaa sinne korpeen, niin nimenomaan sieltä nämä mopoilijaherranterttuset ovat lähtöisin................. kotoo lähetään, ilta pörrättään kylillä "emäntää ettimässä" ja taas palataan äidin helmoihin. onkos kukaan kokeillu ihan herrasmies tyyliä? ollaan ihmisiksi, ei häiritä ketään ja kohteliaasti kutsutaan kiinnostava daami treffeil? typerää jos joku luulee etttä kaahailu ja keulimine tai muut paskat temput kiinnostaa ketään. Ystävällisyys kantaa pitkälle, kenen kans vaan, kokeilemaa jos et usko!! :)

      • Nääin

        Ainoa vaan että kukaan ei yritä tehä vaikutusta kehenkään ajotaidoilla ja keulimalla he vaan haluaa pitää hauskaa kavereiden kanssa. Ps. se akkojen hommaus hoituu sitten pyytämällä tyttö ulos. Simple


      • Einäin

        Nuorissahan se on juuri hienoa kun he opettelevat erilaisia taitoja ja oppivat hallitsemaan mopoja. Onnistuisiko sinulta sellainen keuliminen? Empä usko...


      • niinsevaanmeneehei
        Nääin kirjoitti:

        Ainoa vaan että kukaan ei yritä tehä vaikutusta kehenkään ajotaidoilla ja keulimalla he vaan haluaa pitää hauskaa kavereiden kanssa. Ps. se akkojen hommaus hoituu sitten pyytämällä tyttö ulos. Simple

        Eivätkä he edes ole sillä lailla tytöistä kiinnostuneita nykytrendin mukaisesti keskenään vain kiehnäävät pakarit punaisina.


      • Pettynytt
        niinsevaanmeneehei kirjoitti:

        Eivätkä he edes ole sillä lailla tytöistä kiinnostuneita nykytrendin mukaisesti keskenään vain kiehnäävät pakarit punaisina.

        Huuteloovat nämä tämän kylän vanahat piikat ku ei ite oo suana eekä ennee nuilla kymmenillä tule suamaankaa


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      179
      1756
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      987
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      874
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      683
    5. 51
      655
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      41
      567
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      164
      523
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      24
      475
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe