Kaikki miesten T-paidat on mulle liian pitkiä, ne on varmaan kaikki tarkoitettu laitettavaksi housujen sisään. Housujen päällä ylipitkä ei näytä hyvältä. Eikö siis mistään saa vain vähän vyötärön alapuolelle ulottuvia T-paitoja? Ei mitään napapaitaa. Kaikilla muilla ylipitkä selkäkö, olen mielestäni sopusuhtainen, lol
T-paidat liian pitkiä
5
2957
Vastaukset
- tyhy.pa
Tämä on nykyään kyllä ongelma juuri tuo paitojen pituus. Kun ostaa t-paidan niin saa samalla mekon. Todella tyhmännäköistä kun paidanhelma lepattaa jossain pallien alapuolella.
Just eilen tilasin amazon.comista lyhyitä t-paitoja. Aina yhtä kokoa liian pieniä tietenkin että runko erottuisi alta..
- Paitakauppias
Viikoittain tulee valituksia että t-paidat ovat liian lyhyitä
- Ihmettelenvaan
Xs kokoisella miehellä ei ole helppoa.
- Minnesilmänsäkääntäähyi
Sullahan ongelma on. Itsellä on ongelma, että näen päivittäin miehiä, joilla paidan helma hädintuskin yltää vyötärölle. Sitten ku ottavat kahvikupin kaapista niin helma nousee vielä vähän ja puolet paljaasta mahasta on siinä kahvinkeittimen vieressä näkösällä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516600- 705601
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki1034908Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t273635- 2053201
- 413025
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/242944mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132829- 1561661
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3461610