Sivut ovat toistaiseksi pois käytöstä
Alanyan suomalaiset ry. on 26.2.2014 jättänyt toimilupa-anomuksen
Turkin ulko- ja sisäministeriöön toimiakseen Turkin Alanyassa.
Jäämme odottamaan ministeriön päätöstä.
Ylläpito
Joko alsun lupa tullut?
19
503
Vastaukset
- höpöpaskaa
Ihan sama.
Alanya on inhoittava mesta ja saa ällönväreet jo sitä ajatellessani. - taas-joku-seko
Ei näy Alsun sivuilla tuollaista tekstiä.
- SekoTäällä
Juu, ei näy.
Kaikki Alanyassa asuvat suomalaiset hankkivat toimeentulonsa huijaamalla maamiehiään jotka siellä lomailevat. - Kiinnostaa-muakin
Tuo on alsun sivulta vuodelta 2014 kun alsu elosteli luvan hakemisella. Ihan asiallinen tiedustelu tuosta asiasta, että onkohan jo tullut kun on ollut haku päällä 4 vuotta.
- Efesistäparempituotto
Ei ole luppaa, eikä myöskään tule. Silti vaan vuosi toisensa jälkeen kerätään jäsenmaksuja alanyalaisena yhdistyksenä ydinjoukon huvitteluun. Toistaiseksi hölmöjä riittää vaikka jäsenmäärä sukeltaa joka vuosi dramaattisesti alaspäin.
- Toimilupa
Jos siihen helmikuussa 2014 lupahakemukseen olisi tullut myöntävä vastaus Alsu löytyisi ulkomaisten yhdistysten rekisteristä, ja sieltä selviää luvan numero ja myöntämispäivämäärä.
https://www.dernekler.gov.tr/en/default.aspx
Sieltä mene kohtaan: Foreign ngo
ja saat listan organisaatioista, joilla on toimintalupa.- Rantteelta
Mä jo odottelin, milloin Ismo vastaa. Kiitos Ismo taas tästä valaisevasta vastauksestasi. Käytkö joka päivä asian tarkistamassa?
- Laittomuudet_seis
Rantteelta kirjoitti:
Mä jo odottelin, milloin Ismo vastaa. Kiitos Ismo taas tästä valaisevasta vastauksestasi. Käytkö joka päivä asian tarkistamassa?
Hyvä saada edes jostakin totuudenmukaista tietoa, kun yhdistykseltä itseltään tulee vuosi toisensa jälkeen mitä ihmeellisempiä selityksiä, erikoisia yrityksiä liittoutumisista laillisten kanssa ja kaikkea muuta disinfoa.
- ggfth
Nolo ja säälittävä räpellysosuus on enää jäljellä tuossa yhdistyksessä.
- ex-alsu
Olen äärettömän pettynyt juurikin tuohon yhdistykseen. Tuona vuonna 2014 lupasivat saattaa yhdistyksen toiminnan lailliseksi Alanyassa jotta maksaisin vuoden 2015 jäsenmaksuni. Aioin erota yhdistyksestä ja erosin sitten 2016. Oli helppoia kun jätti vain jäsenmaksun maksamatta. Mihin lie pohjattomaan kaivoon menneet nuo jäsenmaksurahat. Miten laiton toiminta Alanyassa voi aiheuttaa kustannuksia?
- Yildirim
Minkälaisen vastauksen AFD sai pääministeriltä hänelle lähettämästään valituksesta Alsun toiminnasta? Hallitus on varmasti informoinnut teitä jäseniä saamastaan vastauksesta.
Minkälaisiin toimiin pääministeri ryhtyi?- trytry
Tuntuisi että riittäisi kun alsu itse informoisi omia jäseniään. On odotettu jo 4 vuotta.
- Hyvininformoitu
trytry kirjoitti:
Tuntuisi että riittäisi kun alsu itse informoisi omia jäseniään. On odotettu jo 4 vuotta.
Minä ainakin olen saanut infoa tilanteesta tänä keväänä. Ikävää, että AFD vaan jaksaa jatkaa näitä touhujaan. Johtonsa näköinen yhdistys.
- Hhhhhhhhhh
Väärin sanottu. Hallitus ei ollu mitenkään sen jutun takana eikä puheenjohtaja. Meillä ei ollu mitään käsitystä niin järjettömästä jutusta. Hallitus ei koko vuonna juuri kokoontunut. Kaikki oli yhtä kaaosta. Montako meitä erosi.
- EpäiIevä
Miksi tällaisesta loppuaan kohti korisevasta yhdistyksestä keuhkotaan täällä? Jäseniä enää muutamia hassuja ja toimintaakin vain sen verran että jäsenmaksut kerätään vuosittain. Taitaa olla sen itsensä masinoima provokaatio, että saisi julkisuutta?
- Sekös-harmittaa
Onneksi sillä on paljon rahaa käytettävissään. Ja enempikin olis, jos afd maksais kaikkien tiedossa olevan velkansa.
- EpäiIevä
Sekös-harmittaa kirjoitti:
Onneksi sillä on paljon rahaa käytettävissään. Ja enempikin olis, jos afd maksais kaikkien tiedossa olevan velkansa.
Onhan sitä kun kerätään jäsenmaksuja ja ei ole mitään laillista toimintaa Alanyassa. Turhaan ihmiset maksavat edelleen, kun ei sille saa mitään vastinetta. Toisten nurkissa kytätään ja luimistellaan, että kukaan ei huomaisi.
- Riitasuoli
Päivitys aloitukseen. Joko on tullunna? Kuukausi edellisestä tiedustelusta. Siinä ajassa ehtii kyllä kun vain haluuuu.
- 12456987
Mitä ehtii?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysynkin sinulta nyt...
Tahdotko sinä minusta miehestä enää mitään..koskaan? Vastaa kyllä/ei/en tiedä ja siihen puhelinnumeroni kaksi viimeistä627739Voi luoja miten haluaisin
jutella kanssasi nyt. Harmittaa, että pidin estossa, mutta silloin olisin ollut riekaleina pienistäkin syytöksistä tai474416Nainen, vaikka kaikki on
ohi eikä koskaan alkanutkaan, niin tekisi silti mieli jakaa tämä trippi kanssasi, kertoa mitä kappaleita kuuntelin jne.264115- 1061956
- 1201810
Haluan sinua mies, aivan stanasti.
Ehkä enemmän kuin ketään koskaan ikinä, joten kysymys kuuluukin miten hlvetissä SÄ kestät tän näkemättömyyden. Toivottav721137NATO kaapelirikon takana, NORD STREAM putkirikon tapaan, yritys häiritä merenkulkua Itämerellä ?
Yhä enemmän on viitteitä siitä että Suomi , Viro ja NATO on viimeisemmän kaapelirikon takana. Estlink 2 kaapeli on nyt2941133IS Viikonloppu 28.12.-29.12.2024
Ei ole tainnut tästä vielä olla omaa keskustelua? Nyt on. Vihjeitä ja ratkaisuja vaan peliin.941116On hyvä nainen
Että olet pian käynyt läpi kaikki tunteet ja vaiheet mitä ihastuminen/rakastuminen saattaa käsittää. Tunnemyrsky on maht80962Ymmärtääkö miehet
Miten hormonit vaikuttaa naiseen kuukautisten aikana ja ennen sitä? On se mielenkiintoista, kun miehet on kestäneet soti115853