Joko alsun lupa tullut?

Jokohan-on-tullunna

Sivut ovat toistaiseksi pois käytöstä
Alanyan suomalaiset ry. on 26.2.2014 jättänyt toimilupa-anomuksen
Turkin ulko- ja sisäministeriöön toimiakseen Turkin Alanyassa.

Jäämme odottamaan ministeriön päätöstä.

Ylläpito

19

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höpöpaskaa

      Ihan sama.
      Alanya on inhoittava mesta ja saa ällönväreet jo sitä ajatellessani.

    • taas-joku-seko

      Ei näy Alsun sivuilla tuollaista tekstiä.

      • SekoTäällä

        Juu, ei näy.
        Kaikki Alanyassa asuvat suomalaiset hankkivat toimeentulonsa huijaamalla maamiehiään jotka siellä lomailevat.


      • Kiinnostaa-muakin

        Tuo on alsun sivulta vuodelta 2014 kun alsu elosteli luvan hakemisella. Ihan asiallinen tiedustelu tuosta asiasta, että onkohan jo tullut kun on ollut haku päällä 4 vuotta.


    • Efesistäparempituotto

      Ei ole luppaa, eikä myöskään tule. Silti vaan vuosi toisensa jälkeen kerätään jäsenmaksuja alanyalaisena yhdistyksenä ydinjoukon huvitteluun. Toistaiseksi hölmöjä riittää vaikka jäsenmäärä sukeltaa joka vuosi dramaattisesti alaspäin.

    • Toimilupa

      Jos siihen helmikuussa 2014 lupahakemukseen olisi tullut myöntävä vastaus Alsu löytyisi ulkomaisten yhdistysten rekisteristä, ja sieltä selviää luvan numero ja myöntämispäivämäärä.

      https://www.dernekler.gov.tr/en/default.aspx

      Sieltä mene kohtaan: Foreign ngo

      ja saat listan organisaatioista, joilla on toimintalupa.

      • Rantteelta

        Mä jo odottelin, milloin Ismo vastaa. Kiitos Ismo taas tästä valaisevasta vastauksestasi. Käytkö joka päivä asian tarkistamassa?


      • Laittomuudet_seis
        Rantteelta kirjoitti:

        Mä jo odottelin, milloin Ismo vastaa. Kiitos Ismo taas tästä valaisevasta vastauksestasi. Käytkö joka päivä asian tarkistamassa?

        Hyvä saada edes jostakin totuudenmukaista tietoa, kun yhdistykseltä itseltään tulee vuosi toisensa jälkeen mitä ihmeellisempiä selityksiä, erikoisia yrityksiä liittoutumisista laillisten kanssa ja kaikkea muuta disinfoa.


    • ggfth

      Nolo ja säälittävä räpellysosuus on enää jäljellä tuossa yhdistyksessä.

    • ex-alsu

      Olen äärettömän pettynyt juurikin tuohon yhdistykseen. Tuona vuonna 2014 lupasivat saattaa yhdistyksen toiminnan lailliseksi Alanyassa jotta maksaisin vuoden 2015 jäsenmaksuni. Aioin erota yhdistyksestä ja erosin sitten 2016. Oli helppoia kun jätti vain jäsenmaksun maksamatta. Mihin lie pohjattomaan kaivoon menneet nuo jäsenmaksurahat. Miten laiton toiminta Alanyassa voi aiheuttaa kustannuksia?

    • Yildirim

      Minkälaisen vastauksen AFD sai pääministeriltä hänelle lähettämästään valituksesta Alsun toiminnasta? Hallitus on varmasti informoinnut teitä jäseniä saamastaan vastauksesta.

      Minkälaisiin toimiin pääministeri ryhtyi?

      • trytry

        Tuntuisi että riittäisi kun alsu itse informoisi omia jäseniään. On odotettu jo 4 vuotta.


      • Hyvininformoitu
        trytry kirjoitti:

        Tuntuisi että riittäisi kun alsu itse informoisi omia jäseniään. On odotettu jo 4 vuotta.

        Minä ainakin olen saanut infoa tilanteesta tänä keväänä. Ikävää, että AFD vaan jaksaa jatkaa näitä touhujaan. Johtonsa näköinen yhdistys.


      • Hhhhhhhhhh

        Väärin sanottu. Hallitus ei ollu mitenkään sen jutun takana eikä puheenjohtaja. Meillä ei ollu mitään käsitystä niin järjettömästä jutusta. Hallitus ei koko vuonna juuri kokoontunut. Kaikki oli yhtä kaaosta. Montako meitä erosi.


    • EpäiIevä

      Miksi tällaisesta loppuaan kohti korisevasta yhdistyksestä keuhkotaan täällä? Jäseniä enää muutamia hassuja ja toimintaakin vain sen verran että jäsenmaksut kerätään vuosittain. Taitaa olla sen itsensä masinoima provokaatio, että saisi julkisuutta?

      • Sekös-harmittaa

        Onneksi sillä on paljon rahaa käytettävissään. Ja enempikin olis, jos afd maksais kaikkien tiedossa olevan velkansa.


      • EpäiIevä
        Sekös-harmittaa kirjoitti:

        Onneksi sillä on paljon rahaa käytettävissään. Ja enempikin olis, jos afd maksais kaikkien tiedossa olevan velkansa.

        Onhan sitä kun kerätään jäsenmaksuja ja ei ole mitään laillista toimintaa Alanyassa. Turhaan ihmiset maksavat edelleen, kun ei sille saa mitään vastinetta. Toisten nurkissa kytätään ja luimistellaan, että kukaan ei huomaisi.


    • Riitasuoli

      Päivitys aloitukseen. Joko on tullunna? Kuukausi edellisestä tiedustelusta. Siinä ajassa ehtii kyllä kun vain haluuuu.

      • 12456987

        Mitä ehtii?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1582
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1169
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      38
      1020
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      686
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      182
      676
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe