Elikkäs mulla tommonen pösön skootteri.Käy välillä huonosti ja sammuu..Tulppa äsken vaihettu.Käy ja kukkuu,mutta huomattiin,että tuoreöljyvoitelun letku mennyt poikki,ja tippas öljyä.Välitön mopon sammutus.Kysymys kuuluu,että kuin herkästi leikkaa kiinni??ja oisko lähtenyt käyntiin aikasemmin,koska letku oli ehtinyt olla poikki,tätä ei huomattu,ennenkuin käytettiin penkki pois ja moottoritilaan pääsi käsiksi.Kiitos eukätteen asiallisistas vastauksista :)
Vastaukset 1
- 123pösö
Tuskin on vaurioita ehtinyt tulla. Letku kuntoon ja ajoa vaan. Laihallakin 2t seoksella kestää yllättävän pitkään ennen kiinni leipomista, ainakin jos vakiokone.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2151022Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49864- 98821
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "213769- 67672
- 40576
- 45570
- 64566
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2513- 77513