Treffasinko tourettelaisen?

TapasinMaNaisen.._

Tapasin naisen, treffien merkeissä. Valtavan mukava mimmi, älykäs, mut jokin pani miettiin, et oisko hällä tää Tourette tai jotain? Vietimme muutaman päivän yhdessä, ja alussa hän henkäili ja hönkäili sillai kummasti vähän väliä. Sitte hän alkoi pitämään kovaäänisempiä, ikään ku rykäyksiä. Nouta hönkimisiä ja rykimisiä oli 5-10 min. välein. Sitte hänen piti tehdä käsillään kummia liikkeitä. Alkureissusta hän naamioi liikkeet sopimaan johonki vitsiin tai muuhun, jota kertoi, mut kolmantena päivänä liikkeet tulivat jo vailla asiayhteyttä. Sit ekana päivänä hänen puheensa oli moitteetonta, mut tokana päivänä hän änkytti, kolmantena ei tuntunu saavan aikaan yhtäkään lausetta ilman, et meni puheensa ihan puuroksi. Sano vain että "mun ajatukset on iha sekasin", ja nauro päälle. Kuulostaa kaistalta, mut ei ollu sitä, oli tosi fiksu ja älykäs, huumorintajunen ja tietäväinen. Siihen mittaan, et mua kyl kiinnostaa. Joskus luin Touretten syndroomasta, mun mielestä nainen oli klassinen tapaus. Onko ketään Tourette-asiantuntijoita täällä, jotka vois jutella mun kanssa tässä ja kertoa, oonko ihan hakoteillä?

5

186

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KysySuoraan

      Kysy naiselta itseltä.

      Jos nainen on fiksu, ei voi olla tajuamatta, että sinä tajusit. Jos olettaa, että et tajunnut, pitää sinua tyhmänä.

    • tohtori-tolonen

      Kyllä ehdottomasti tourette-tapaus.
      Jos vielä kiroilikin pahasti.

      • TapasinMaNaisen_

        Kyllä vain. Pidätteli siihen asti, että mä päästin suustani ensimmäisen kirosanan. Sen jälkeen anto tulla ihan laavana.

        Kiitos suuri teille vastanneille. Nainen on ihana, mua ei mitkään tourettet häirihe. Kuhan vaan löytäsin väylän kertoa, että oon ymmärtäny hänen "ongelmansa". Lainausmerkeissä, koska tommoset jutut ei oo mulle mikään ongelma.


    • TapasinMaNaisen_

      Nyt on tään ihanan Mimmin kanssa tilattu yhteinen matka. Teki mieli sanoo puhelimessa, että tikkaa ja kiroile ihan niin palj ko huvittaa sit reissun päällä, et relax. Mut en kehannu mitään sanoo - vielä. Voin vaan kuvitella, kuinka hirveesti toista osapuolta jännittää :/

      • TapasinMaNaisen

        Vähän jännitti liikaa. Kadotti puhekyvyn ja sinkoili sinne tänne kuin vauhko hevonen paniikissa. Ei musta sit ollu moiseen teatteriin. Joka toinen (ymmärrettävä) repliikki häneltä koski sitä, et haluanko mä nyt varmasti viettää loppuelämäni hänen kanssaan, tykkäänkö hänestä oikeesti? Pakkoliikkeitään koetti peitellä viimeseen asti, ja ääni-tiksejä :/ Miks?

        Oisin tykännyt, jos hän olis ite ottanut ongelmansa puheeksi. Mäkin omista vikapisteistäni hälle avauduin. Hemmetin vaikeaa ryhtyä puimaan ääneen jotakin toisen persoonaa koskevaa, ellei hän itse halua siitä puhua.

        Vinkkinä mahdollisille tourettelaisille ja muille jotka kärvistelee neuro-ongelmien pystyttämien muurien takana ihanina itsenään: on ihmisiä joille ei tarvi näytellä, joiden edessä ei tarvi peitellä. Tehkää itteänne tykö sellasina kuin olette, please. Muutoin menee kaikki kaunis ohi, koska se toinen arvostaa ihmistä sen verran, ettei ala pätemään toisen tahdon ja suostumuksen yli.

        P.T, sä olet upea. Toivottavasti tään luet <3


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6139
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      521
      3719
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3560
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2774
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 284
      2194
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1583
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1429
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe