Se nyt on vaan tyhmää maksaa liikaa

Minä en vaan käsitä miksi mersu pitää hankkia? Onko se status vai mikä? Ne on semmosia paskakasoja joissa on kaikki hienot innovaatiot eli ei toimi vikavalo palaa esim. Abs tunnistin maksaa 200. Ja se on aina jumissa. Kilpailevalla merkillä osa maksaa 20. Olen kuullu "päälliköiden" juttuja ne sanoo auton tarkoitus on pitää raha liikkeessä. Siinä teille mersu ääliöille mietittävää.

28

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saanen_neuvoa

      Jätä vain Mersu hankkimatta, jos helpottaa! Vapaassa maassahan tässä eletään.

    • Kannattaisi ottaa Mersu koeajoon vaikkapa vain viikonlopuksi!
      Siinä ajassa saattaa kyselijälle jo valjeta, miksi kannattaa maksaa
      vähän enemmän.
      Voi tosin olla, ettei sinulle Mersua viikonlopuksi anneta. Soita äidille!

    • vikaherkkäpaska

      Citroen c5 paljon varmempi kuin nuo mersut ja ajo-ominaisuudet ainakin samaa luokka kuin mersulla. On niitä ollut mut ei enää, ei vain riitä rahat korjauksiin!

    • Ei.köyhille

      Tällaiset asiat riippuvat hyvin paljon siitä paljonko rahaa on käytettävissä. On selvää ettei uusi Mersu ole jokapojalle edes mahdollista ostaa. Ei ole koskaan ollut eikä tule koskaan olemaan.
      Tästä paremmin toimeentulevasta porukasta jotkut ostavat Mersun ja toiset jonkun muun. Se mikä on iso ero niin nämä Mersun valinneet eivät vaivaudu miettimään miksi joku muu on valinnut toisin. Muut pohtivat näköjään useinkin mersun ostajan valintaa. Näinhän se menee että sääliä saa kuka vaan, mutta kateus pitää ansaita.
      Kalliimmassa autossa on tottakai kalliimmat ylläpitokulut mutta eihän se teidän köyhien rahoista pois ole eikä mikään yllätys Mersun ostaneelle. Laatu maksaa ja Mersukuski on valmis maksamaan laadusta.

      • Ofkffkfkffk

        Ei vaan tule yhtään perustelua sille laadulle. Aina vaan ”kateus” ja ”köyhät”. Ei kerro kovin hyvää kyseisistä autoista, eikä etenkään omistajistaan.


      • vikaherkkäpaska

        Tuskinpa olet kolmea mersua enempää hakenut suoraan tehtaalta Sindeflingenistä? Minä sattumoisin olen ja tiedän mistä puhun.


      • Outoa
        vikaherkkäpaska kirjoitti:

        Tuskinpa olet kolmea mersua enempää hakenut suoraan tehtaalta Sindeflingenistä? Minä sattumoisin olen ja tiedän mistä puhun.

        Olet käynyt Sindelfingenissä kolmesti etkä vieläkään ole oppinut kirjoittamaan kaupungin nimeä oikein?


    • haluaaParempaa

      Tuollasia kyselee vain varattomat ja Toyota-uskovaiset, noloa.
      Kun ihminen haluaa ja pyrkii parempaan, niin hän kehittyy.

      • Nkkjjkkkkk

        Toyotaa haukkumalla henkistä kasvua - Mersulla parempi, kehittynyt minä.

        Voisit Hönö tekaista vaikka väitöskirjan aiheesta.


      • KunSurkeinRiittää

        Toyotan tyytyvät ovat seiftareita jotka tyytyvät noloon ja turvalliseen vaihtoehtoon, vaikka se olisi kaikkein kurjin. Sitä sanotaan luovuttamiseksi.


      • Kfkfkfkfkkfkfkg
        KunSurkeinRiittää kirjoitti:

        Toyotan tyytyvät ovat seiftareita jotka tyytyvät noloon ja turvalliseen vaihtoehtoon, vaikka se olisi kaikkein kurjin. Sitä sanotaan luovuttamiseksi.

        Minusta on erittäin noloa samaistaa itsensä automerkkiinsä.

        Minä tyydyn samaan kuin Ikean Kamprad tai Warren Buffett. He eivät näe egojaan autoissaan, vaan ihan muualla.


      • aina.perässä.muita
        KunSurkeinRiittää kirjoitti:

        Toyotan tyytyvät ovat seiftareita jotka tyytyvät noloon ja turvalliseen vaihtoehtoon, vaikka se olisi kaikkein kurjin. Sitä sanotaan luovuttamiseksi.

        Ja kun se seifti vaihtoehto on vielä lyhyellä huoltovälillä kallein ylläpitää ja sitten tulee näitä "pieniä" ruosteongelmia.

        http://tavallisentallaajanblogi.blogspot.com/2017/05/toyota-corolla-2005-e12-ruostekorjausta.html

        ja juuri televisiossa näytettiin kuinka tojon hybridit vievät oikeassa elämässä enemään bensaa kuin tavalliset nykyaikaiset bensa-autot.
        Jos joku maksaa typerästi alisuorittavasta autosta niin Toyotisti on vähintään samalla tasolla kuin Mersu-mies. Toki summat ovat huomattavasti pienempiä, mutta silti. Miksi joku haluaa maksaa testijumbolla ajamisesta enemmän kuin paremmista autoista? Ei sen tarvitse olla Mersu.
        Kaikki muutkin ovat Tojoa parempia.


      • MelkoinenHöynä
        Kfkfkfkfkkfkfkg kirjoitti:

        Minusta on erittäin noloa samaistaa itsensä automerkkiinsä.

        Minä tyydyn samaan kuin Ikean Kamprad tai Warren Buffett. He eivät näe egojaan autoissaan, vaan ihan muualla.

        Luulet siis samaistuvasi rikkaisiin kun tee hankintoja heidän esimerkin mukaan, se on kovin noloa. Sinua kusetetaan siinä oikein huolella.


    • tyhmää.tienata.vähän

      Tyhmintä on tehdä koko ikänsä duunia, josta maksetaan vain 2000-3000 euroa kuukaudessa. Silloin Mersukin tuntuu älyttömän kalliilta.

      • sossossu

        Sinä taidat napata sen rahan sossun luukulta? Tekemättä mitään!


    • Minun ei ollut pakko ostaa yhtään mitään, vaan hankin omani ihan vapaaehtoisesti.

      Tilava, siedettävän mukava ja halpa auto on minulle riittävä peruste. Joka löytää mieleisemmän, ostakoon sitten sen. Mitäs tuosta väittelemään?

      • TyhmyysPaljastuu

        Tuossa on ajatusta. Harmi vaan että Toyotan omistajan yleisin tyhmyys on alkaa selitellä ja perustella hankintaansa ja moittia niitä jotka hankkivat jotain kallista.


    • RelluMese

      Hinnat alkaen Mersuissa on Rellun osat, mm. C 200CDI Rellun koneella. Kuka maksaa Rellusta 50000e?

      • Ilmiselvästi aika moni, koska juuri nuo Renault-moottoriset Mersut näyttävät myyvän varsin hyvin. Siitä me kaikki tiedämme, että valintaperusteet ovat ainakin joillekin tuon hintaisen auton ostajalle olemassa.

        Kerrotko nyt, millä tavoin tämä on sinulle ongelma?


      • hyvinkin.jatkoon

        Täysin amatöörin kommentti. Rellun dieselit ovat olleet hyviä ja niistä voi maksaa. Rellun ongelmat ovat olleet sähköpuolella.
        Kun Mersu tekee auton jossa on rellun diesel niin kyseessä pn täysin eri luokan peli kuin Rellu.


      • Renault_tunnetaan
        W212 kirjoitti:

        Ilmiselvästi aika moni, koska juuri nuo Renault-moottoriset Mersut näyttävät myyvän varsin hyvin. Siitä me kaikki tiedämme, että valintaperusteet ovat ainakin joillekin tuon hintaisen auton ostajalle olemassa.

        Kerrotko nyt, millä tavoin tämä on sinulle ongelma?

        Totuus paljastuu kun Rellua menee vaihtamaan johonkin muuhun merkkiin, samaten kun mopomoottorista Mersua yrittää kaupitella. Myyntitilanteessa sana Renault karkottaa suurimman osan ostajista.


      • Kfkfkfkkgkg
        Renault_tunnetaan kirjoitti:

        Totuus paljastuu kun Rellua menee vaihtamaan johonkin muuhun merkkiin, samaten kun mopomoottorista Mersua yrittää kaupitella. Myyntitilanteessa sana Renault karkottaa suurimman osan ostajista.

        Rellun moottorit ovat kuitenkin selvästi kestävämpiä kuin Mersun.

        Missään hintatilastoissa tuo väitetty vaikeus myydä Mersua Rellun moottorilla ei ilmene.

        Tehothan eivät ole muutenkaan mikään syy ostaa Mersua; minkä tahansa muun merkkisen ostamalla saa samaan rahaan enemmän suorituskykyä. Joten mopomoottori sopii Mersuun hyvin. Mersun ideahan on olla mukava ja tyylikäs, eikä mikään ratapeli teiniritsa.


      • tahtoo.tietää

        Kerrohan, missä C 200 CDI:ssä on Rellun kone?


      • w205
        tahtoo.tietää kirjoitti:

        Kerrohan, missä C 200 CDI:ssä on Rellun kone?

        2014-2018 valmistetuissa 1,6 litraisissa diesel C-sarjalaisissa (180d ja 200d) on Reanaultin moottori. Faceliftissä Renaultin dieselit jää pois ja tilalle tule 1,6 litrainen versio OM654:ta.

        Sitä en kyllä ymmärrä miten tämä on joillekkin ongelma? Itse autoa ostaessani kiinnitän huomiota auton ominaisuuksiin, mukavuuteen, taloudellisuuteen ja turvallisuuteen. Moottorin valmistaja on kyllä täysin toissijainen asia.


      • tahtoo.tietää
        w205 kirjoitti:

        2014-2018 valmistetuissa 1,6 litraisissa diesel C-sarjalaisissa (180d ja 200d) on Reanaultin moottori. Faceliftissä Renaultin dieselit jää pois ja tilalle tule 1,6 litrainen versio OM654:ta.

        Sitä en kyllä ymmärrä miten tämä on joillekkin ongelma? Itse autoa ostaessani kiinnitän huomiota auton ominaisuuksiin, mukavuuteen, taloudellisuuteen ja turvallisuuteen. Moottorin valmistaja on kyllä täysin toissijainen asia.

        Joo, niinpä niin, 200d ei ole sama kuin 200 CDI.


      • w205
        tahtoo.tietää kirjoitti:

        Joo, niinpä niin, 200d ei ole sama kuin 200 CDI.

        Niin miten sen nyt haluaa tulkita. CDI merkintää näissä uusissa (2014-) dieseleissä ei ole enään käytetty vaan mallit on merkitty 180d, 200d, 220d, 250d...jne


    • Petri32m

      Moi

      en minä itsekään aina ymmärrä minkä takia Mercedes on pitänyt ostaa,kai se on että on kestäviä autoja ja hyvä ajaa.Varsinkin vähän vanhemmat. Uudemmissa meinaa olla sähkövikaa että moottorin merkkivalo syttyy palamaan ja sitten vikaa saakin etsiä ennen kuin löytää syyn mistä johtuu.

      Varaosast näissä on kyllä aika kalliita. Jos menee etulamppu poltin niin uusi maksaa sen noin 150 euroa kappale jos xenon valot

      Mikä oli tämän avautumisesi tarkoitus muuten?

      Hyvää päivän jatkoa

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe