Mitä tekee nykyään persujen homosiiven johtaja Sebastian Tynkkynen?
Missä Tynkkynen?
59
185
Vastaukset
- EpätietoinenEspoosta
Mikä on homosiipi?
Kertoisitko meille heteroille, jotka emme niin hyvin tunne tuota homojen slangia?- Anonyymi
Vasurien slangi on tuollaista ei-suomalaista
- Ertt
Eikö se Tynkkynen tuonut maahan tumman miehen homokaveriksi?
- Anonyymi
kaikkea tuo vasemmistolaisuus teettääkin .....
- juuhsaa
Tässä nää rakastavaiset...
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201803242200834754_vd.shtml - uhjhdjhyd
Missäs sivarisiiven hahmot?
- Lillepo
Mutta eri kivaa että Sebastian tuo esiin myös persujen herkkää puolta ihmisinä. <3
- Anonyymi
Lillepo kirjoitti:
Mutta eri kivaa että Sebastian tuo esiin myös persujen herkkää puolta ihmisinä. <3
Ihan sama
Pääasia että pystyyn nostettu Sika ottaa pulttia :)
- jfhgtyu
Uusin juttu Tynkkysestä. Sai kansainvälistäkin huomiota arvovaltaiselta taholta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201807092201063671_pi.shtml - Trumputin
Täytyy oolla tärähtänyt, jos tuollainen pelle ylipäätään kiinnostaa.
- Hallaahon.äänestäjä45
Kansainvälinen Tynkkynen pitääkin valita PS:n euroedustajaksi
Suomen kansantalous"tietäjät" ne ns. vartiaiset
eivät pääse kansainvälisiin lehtiin
PS:n Sebastian Tynkkynen etenee kansainvälisesti
https://www.iltalehti.fi/politiikka/201807092201063671_pi.shtml
https://www.economist.com/europe/2018/07/05/europes-anti-immigrant-parties-are-becoming-more-gay-friendly?frsc=dg|e
Sebastian Tynkkynen sings along to ABBA’s “Dancing Queen” and waves a pro-gay placard.
“Christians, don’t hate us. Islam, don’t kill us” reads his sign - faktaataas
Veikkaan, että on eduskunnassa seuraavien vaalien jälkeen ja Soini joutuu ulos!
- Anonyymi
Onnittelut oikein veikanneelle!
- VasurillaKakkilenti
Sebuhan ohjaa vasemmiston pride-junaa, siellähän oli kaikki vihervasurit samassa junassa.
- Anonyymi
Kyllähän Tynkkynen on yksi niitä harvoja persuja, jonka päässä jotain liikkuu. Teuvo ja vastaavan älyn kumppanit haluaa liksaa mutta Tynkkynen haluaa vaikuttaa politiikkaan oman ideologiansa vahvoilla mielipiteillä. Googlatkaa niin tiiätte, että hän on oikeasti ollut jo pitkään aktiivinen ja halunnut vaikuttaa yhteiskuntaan.
- Anonyymi
Yrittää tulla raskaaksi.
Vihreiden edustaja J Toivolahan vietti suuren osan kauttaan äitiyslomalla. Seba pyrkii samaan. - Anonyymi
Sebu edustaa persujen arvomaailmaa aidoimmillaan?
- Anonyymi
Kaikkea tuo vasemmistolaisuus teettääkin ... ..
- Anonyymi
Onko se nyt sitten homotusta vai sitä mamutusta - persujen kielellä ilmaistuna?
Tynkkynen onkin ihan liian järkevän tuntuinen ollakseen persu ...- Anonyymi
Kyllä se on puhdasta vasurointia tuo jatkuva Sebun ihailu....
- Anonyymi
Tapaus Tynkkynen osoittaa, että persuilla tuntuu olevan kahdet kortit joka asiassa?!
- Anonyymi
Tietysti! Persuhomot ovat hyviksiä, muut homot pahiksia.
- Anonyymi
PS:n sisällä on jännitteitä homojen ja homovihaajien välillä.
Eikä homot ole ainoa asia, joka repii puoluetta moneen osaan.- Anonyymi
Mitä muita jännitteitä PS:n sillä on?
Miten Tom Packalen sopii samaan eduskuntaan Tynkkysen kanssa?
Tynkkysen suuri pelko on, että joutuu jäämään eduskuntaan. Hän pelkää turvallisuutensa puolesta, koska demariryhmässä oleva al Taee on ilmoittanut haluavansa tappaa kaikki homot.
- Anonyymi
Mikähän näitä G-vasureita oikein vaivaa, jatkuvaa Tynkky-huutoa taas???
- Anonyymi
Tynkky-vasureilla on se aika keväästä....
- Anonyymi
Miksi persuhomot ovat persujen mielestä parempia kuin muut???
- Anonyymi
Ovatko vasuri-homot sitten kaikkia muita huonompia??? Ilmeisesti....
- Anonyymi
Ihme persusuvakkeja täällä äänessä. Onko poikiin kohdistuneen pedofilian hyväksyntä vaihdettu persujen aiemmin kieltämään homofiliaan? Suvakkipersu, persusuvakki hmm....no, kai nekin voi olla isänmaallisia? Rajoittaa kyllä rajusti finninaamasten persujen suvakkitölväilyjä tai sit ei.
- Anonyymi
Persusuvakki, ei vaan soinnu lainkaan niin runollisen kauniisti kuin vihersuvakki, joka lienee oikea luonnon lapsi.
- Anonyymi
Mistä helvetistä sinä noita nerokkaita "päättelyjäsi" oikein revit? Olisi hyvä välillä heitellä edes jotain faktaa noiden typeryyksien pohjaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä helvetistä sinä noita nerokkaita "päättelyjäsi" oikein revit? Olisi hyvä välillä heitellä edes jotain faktaa noiden typeryyksien pohjaksi.
Ai ettei persusuvakki voi olla isänmaallinen vai? Mä vaan aattelin ett sekin ois yks tavallinen suomalainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai ettei persusuvakki voi olla isänmaallinen vai? Mä vaan aattelin ett sekin ois yks tavallinen suomalainen.
Nerokasta tollo, nerokasta. Oikein loistat luuseriälylläsi.
- Anonyymi
Perussuomalainen homostelu on sitä parempaa ja hyväksytympää homostelua?
- Anonyymi
Onko sinulla "homofobia", vai jotenkin salaa "haaveilet" homoista, vai miksi niin kovasti "homoja" ja homoista kaipaat keskusteluun?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulla "homofobia", vai jotenkin salaa "haaveilet" homoista, vai miksi niin kovasti "homoja" ja homoista kaipaat keskusteluun?
Tuota se kaappi-vasemmistolaisuus teettää.....
- Anonyymi
Sebu on ahdistunut alle kuukaudessa Helsingissä asumisesta, tilittää näin twittertilillään. Miten hän sitten Brysselissä?
- Anonyymi
noku brysselissä saa olla julkisemmin homo. ei tarvii esittää biitä
- Anonyymi
Tallahassee on Hausa eiku täällä on hauska jallittaa nettipersuja halvalla lakritsilla.
- Anonyymi
Vasurilla taas paha olla??
Vieroitusoireita??? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vasurilla taas paha olla??
Vieroitusoireita???Ei kun minä äärioikealla istun 🤪
- Anonyymi
Huomenna kun katsoo diblomiaitiosta saliin niin persut istuu äärivasemmalla!
- Anonyymi
Tämän ketjun aiheesta voisi muokata muotoon: Missä istuu Tynkkynen? 🤪
- Anonyymi
haastaa sipilää maahanmuutosta
- Anonyymi
Hauskinta on että nyt homouskin nostaa PS kannatusta
taitaa moni vihreä liittyä ps porukkaan
toukokuu- Anonyymi
Yeah: Homotus ja kristilliset arvot yhdessä. Ja tietty se rajat kii- juttu.
Siinä on se nykypersuuslaisuus kiteytettynä.
- Anonyymi
Tynkkynen on nykyään kansanedustaja.
- Anonyymi
”Sahateollisuus on seksikäs ala”, sanoo Sahateollisuuden tuore yhteiskuntasuhdepäällikkö, jossa yhdistyvät kaikki ne asiat, joita alalla eniten pelätään,
nimittäin hän on seksikäs
https://www.google.com/search?q=anniina kostilainen&rls=com.microsoft:en-GB:IE-Address&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiF_5yspZjiAhU2wsQBHbm3AZ8Q_AUIDigB&biw=1321&bih=477
Samaa voidaan sanoa Hakkaraisesta, sahateollisuuden gurusta
https://www.suomenuutiset.fi/eurovaaliehdokas-hakkarainen-ilmastonmuutos-tekosyy-kerata-rahat-pois-kansalta/- Anonyymi
Vasurilla halu alistua hakkaraiselle??
- Anonyymi
Minulta on kysytty, mitä teen juuri nyt,
Tynkkynen vastaa
https://www.youtube.com/watch?v=1eEwzD4BcB4 - Anonyymi
Vasureilla jatkuva tynkyn kaipuu päällä???
- Anonyymi
Tynkkynenhän on ihan varmasti persujen terävimpiä kärkiä - ei mikään mölöttäjä törkyturpa!
- Anonyymi
Persupojat ovat erityisen ihastuneita Sebun siippaan, ei niinkään itse Sebuun. Pois turha kainostelu persut!!
- Anonyymi
Seppo ja Sebu, siinä vasta pari!!!
- Anonyymi
Sebu on vasurien arvopohja
- Anonyymi
Sebun siippa käsilaukkuineen on linnan juhlien kuvatuimpia pareja. Heidän tarvitsee varoa vain Niikkoa??
- Anonyymi
Seppo ja Sebu, siinä vasta pari...
- Anonyymi
Missä Tynkkynen on nyt
Riikka Purra PS-kansanedustaja uusi ja Uusimaa
vastaa https://areena.yle.fi/1-50130597
Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa110881"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten278675- 76648
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73603Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483