Viikon loppuna oli Pielisen erämessut oliko kävijöitä Lieksasta ja paljon minulta jäi käymättä ei ole autoa vaan kävin Kolin erämessuilla Autolautalla. Taitaa olla kävijämäärä vähäinen kun ei missään lehdissä ole kuvia ja juttuja edes vaarojen sanomissa. tavoiteltiin 10 000 kävijää hävettääkö Pielisen erämessujen järjestäjiä
Pielisen erämessut oliko kävijöitä paljon
8
311
Vastaukset
Autolautta oli lujasti kiinni sataman laiturissa.
En ole sattunut näkemään missään yhtään mainosta moisesta messusta. Tuskin olisin silti käynyt messuilla, vaikka olisin jotenkin saanutkin niistä tiedon. En ole nähnyt kirjoituksia missään myöskään messujen jälkeen. Lieneekö niitä pidettykään, vai ovatko ne vasta tulossa!?
- Tietoalöytyy
Onhan näistä messuista tiedotettu, kunhan viitsii vain hiukan vaivautua.
https://www.google.fi/search?q=erämessut nunnanlahti&oq=erämessut nunnanlahti&aqs=chrome..69i57.11535j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 - en.etsi.googlesta
Tietoalöytyy kirjoitti:
Onhan näistä messuista tiedotettu, kunhan viitsii vain hiukan vaivautua.
https://www.google.fi/search?q=erämessut nunnanlahti&oq=erämessut nunnanlahti&aqs=chrome..69i57.11535j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8Googlessa näkyy olevan, mutta se ei riitä. Harvempi niitä sieltä osaa etsiä. Tiedot pitää olla sanomalehtien etusivulla ja suurin kirjaimin. Kuinka erämessuja osaa netistä etsiä kun ihmisillä ei ole tiedossa edes se, että onko jossainpäin Pohjois-Karjalaa erämessut.
- uutta.keksittävä
Lieksan Lehden etusivulla oli ti. 3.7. ilmoitus. Vähät kiinnosti lähteä Juukaan.
- kerran.käynyt
Olen käynyt yhden kerran Pielisen erämessuilla. Oli kesäkuu ja vuosi 2011. Miksi kävisin uudelleen kun olen ne kertaalleen jo kokenut? Eihän ne ole minua varten joka vuosi rakennettu. Annan tilaisuuden muillekin. Olen käynyt monessa muussakin paikassa yhden kerran. Se riittää.
- halvaksi.tulee
Minä käyn retkiaitan myymälässä jos tekee mieli katsella erä ja retkituotteita, tulee halvemmaksi eikä tarvitse lähteä etemmäs!
- loiske
retkimessut näkee joka päivä retkiaitasta ei tarvitse vaivautua pielisen erämessuille Juukaa erämessut on meneeet en tiedä paljonko oli kävijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17595- 66548
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437