Viikon loppuna oli Pielisen erämessut oliko kävijöitä Lieksasta ja paljon minulta jäi käymättä ei ole autoa vaan kävin Kolin erämessuilla Autolautalla. Taitaa olla kävijämäärä vähäinen kun ei missään lehdissä ole kuvia ja juttuja edes vaarojen sanomissa. tavoiteltiin 10 000 kävijää hävettääkö Pielisen erämessujen järjestäjiä
Pielisen erämessut oliko kävijöitä paljon
8
263
Vastaukset
Autolautta oli lujasti kiinni sataman laiturissa.
En ole sattunut näkemään missään yhtään mainosta moisesta messusta. Tuskin olisin silti käynyt messuilla, vaikka olisin jotenkin saanutkin niistä tiedon. En ole nähnyt kirjoituksia missään myöskään messujen jälkeen. Lieneekö niitä pidettykään, vai ovatko ne vasta tulossa!?
- Tietoalöytyy
Onhan näistä messuista tiedotettu, kunhan viitsii vain hiukan vaivautua.
https://www.google.fi/search?q=erämessut nunnanlahti&oq=erämessut nunnanlahti&aqs=chrome..69i57.11535j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 - en.etsi.googlesta
Tietoalöytyy kirjoitti:
Onhan näistä messuista tiedotettu, kunhan viitsii vain hiukan vaivautua.
https://www.google.fi/search?q=erämessut nunnanlahti&oq=erämessut nunnanlahti&aqs=chrome..69i57.11535j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8Googlessa näkyy olevan, mutta se ei riitä. Harvempi niitä sieltä osaa etsiä. Tiedot pitää olla sanomalehtien etusivulla ja suurin kirjaimin. Kuinka erämessuja osaa netistä etsiä kun ihmisillä ei ole tiedossa edes se, että onko jossainpäin Pohjois-Karjalaa erämessut.
- uutta.keksittävä
Lieksan Lehden etusivulla oli ti. 3.7. ilmoitus. Vähät kiinnosti lähteä Juukaan.
- kerran.käynyt
Olen käynyt yhden kerran Pielisen erämessuilla. Oli kesäkuu ja vuosi 2011. Miksi kävisin uudelleen kun olen ne kertaalleen jo kokenut? Eihän ne ole minua varten joka vuosi rakennettu. Annan tilaisuuden muillekin. Olen käynyt monessa muussakin paikassa yhden kerran. Se riittää.
- halvaksi.tulee
Minä käyn retkiaitan myymälässä jos tekee mieli katsella erä ja retkituotteita, tulee halvemmaksi eikä tarvitse lähteä etemmäs!
- loiske
retkimessut näkee joka päivä retkiaitasta ei tarvitse vaivautua pielisen erämessuille Juukaa erämessut on meneeet en tiedä paljonko oli kävijöitä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 173886
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842439Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731577Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641157Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231057- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42872Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä73841- 100809
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72800