Vuosia sitten minulla oli useitakin vanhoja Maceja. Opin silloin että Macin hiiri eroaa PC:n hiirestä sikäli että PC:n hiiressä on 2 painiketta kun Macin hiiressä oli vain 1 painike.
Nyt tuttavani toi minulle MiniMacin jota ei enää käytä ja huomasin että siitä puuttui hiiri.
Mietin että jostain pitää saada Macin hiiri,mutta nyt olen kahdeltakin taholta kuullut että "mikä tahansa" hiiri käy siihen.
Miten asia on?
Käykö tavallisen PC:n hiiri nykyisin myös MiniMaciin?
MiniMacin hiiri
MiniMacinhiiri
2
135
Vastaukset
- dsadsdsdsdsazad
Nettihaun mukaan Mini Macissa monet käyttää hyvällä menestyksellä tavanomaisia langattomia optisia hiiriä ainakin. Eli ei ilmeisesti tarvitse välttämättä olla Macin hiiri.
- 1stMacFinn
Tuota, kyllä mun Mac-hiirissäni on ollut molemmat painikkeet aina, joskus useampiankin. Se erottelee klikkaatko vasemmalta vai oikealta puolelta. Painikkeet eivät vaan ole näkyvissä.
Mutta kyllä melkein kaikki hiiret käy miniin, USB tai Bluetooth.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913957
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m921886Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281562- 1651392
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut241251Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2121140- 391122
Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?941109Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1291083Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell192993