Tervehdys osaako joku tietävä kertoa mulle. Mulla on tommone suzukin 20 hp vanha perämoottori veneessä. ostin muutama kk sitten vanhalta kaverilta sen ja lähti aluks ihan hyvinkäyntii ja sittemin alko huonoilemaan käyntiin lähössä mut lähti kuiteski. Nyt sitte alko temppuilee eikä oo sen jälkee lähteny käyntii. Ollaa nyt tutkittu asiaa mutta ei vaa enää keksi mikä ois vikana. Cdi-boksi on vaihettu koska tulpille ei tullu kipinää nyt tulee kipinä tulpille mut ei silti lähe käyntii. Bensa pumpun kalvo katottii ja se oli ihan ehjän näkönen kokeiltii myös ohittaa sammutus nappi ja tappokytkin nyittii varmaa se 15-20 min käyntii kerran lupas mut ei silti lähteny mikähän mahtais olla vikana ? koneeseen on siis kaverin mukaa vaihettu just kaikki sisuskalut eli siis luulen että männät ja männän renkaat
suzuki dt 20 hp perämoottori
topirosis
3
1331
Vastaukset
Onko kaasuttimet puhdistettu?
- Anonyymi
Käytä 98 bensaa
- Anonyymi
Stefat vuotaa, tai joku tiiviste.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen VigeIius noIasi taas itsensä
Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k1333110Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria
Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel702180Kuka omistaa entisen Veljeskodin?
Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä102137Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset
He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien681856Jos voisit kysyä
Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?1551672Oli kiva nähdä sut
vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi241536Kohtalokas laukaus
IL 20.9.25 "Ihminen kuoli baarin edustalla Kajaanissa Poliisi ei epäile tapauksessa rikosta." "Kajaanin keskustassa on k91153Pesäpallo rulettaa
Hehkutin täällä aikaisemmin Mansen naisten joukkueen Suomen mestaruutta. Jostain kumman syystä kirjoitustani ei enää löy31113Lamppu syttyi
Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️751075Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki
Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘671028