Etsin pirkanmaalta harmaata pientä tyttökissaa. (Ilmaiseksikin otetaan). Tulee hyvään kotiin.
040 9391667
[email protected]
Ostan kissanpennun
4
232
Vastaukset
- Tau
Pirkanmaan eläinsuojelu yhdistyksessä on hyviä kissoja kannattaa katsoa sieltä.
- kissaemonen
Kannattaisi mielummin katsoa sivut PESU ja KKY,.
Siellä on paljon kisuja tarjolla ja hinta ei ole pentutehtaan hinta vaan yhdistyksen hyväksi.
Ei niitä täältä kannata etsiä.- kissaemonen
Jos täältä etsit olet sellainen vähän huonommaksi katsottu omistaja näin minun silmissä. Et varmaan rokotuta, etkä sirututa kissaasi, saatat päästää myös ulos. Kissa on sinulle selainen halpa huonekalu, jopa ilmainen. Vietkö edes eläinlääkäriin?
Hoidan niiden halpojen kissojen tuotoksia päivittäin. Leikkaukset, sirutukset, madotukset ei tule ilmaisesksi. Eikä se eläinlääkäri jos sitä tarvitaan.
Varmaan sinunkin harmaa tyttösi sitten joskus tiineenä voi tulla jopa minun hoiviini Mahassa pennut
Näitä hoitelen ja tuhat jänistä maksaisin jos ei tarvitsisi hoidella. Eläisin rauhassa omien rakkaiden kissojen kanssa eikä noita villiintyneitä emoeukkoja olisi. - HULLULLEKIDUTTAJALLE
kissaemonen kirjoitti:
Jos täältä etsit olet sellainen vähän huonommaksi katsottu omistaja näin minun silmissä. Et varmaan rokotuta, etkä sirututa kissaasi, saatat päästää myös ulos. Kissa on sinulle selainen halpa huonekalu, jopa ilmainen. Vietkö edes eläinlääkäriin?
Hoidan niiden halpojen kissojen tuotoksia päivittäin. Leikkaukset, sirutukset, madotukset ei tule ilmaisesksi. Eikä se eläinlääkäri jos sitä tarvitaan.
Varmaan sinunkin harmaa tyttösi sitten joskus tiineenä voi tulla jopa minun hoiviini Mahassa pennut
Näitä hoitelen ja tuhat jänistä maksaisin jos ei tarvitsisi hoidella. Eläisin rauhassa omien rakkaiden kissojen kanssa eikä noita villiintyneitä emoeukkoja olisi.Menehän poika pumpulle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13310619
- 525100
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html432301Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1072125- 282006
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131641Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411462Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291144Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v331091Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk541007