Etsin pirkanmaalta harmaata pientä tyttökissaa. (Ilmaiseksikin otetaan). Tulee hyvään kotiin.
040 9391667
[email protected]
Ostan kissanpennun
4
217
Vastaukset
- Tau
Pirkanmaan eläinsuojelu yhdistyksessä on hyviä kissoja kannattaa katsoa sieltä.
- kissaemonen
Kannattaisi mielummin katsoa sivut PESU ja KKY,.
Siellä on paljon kisuja tarjolla ja hinta ei ole pentutehtaan hinta vaan yhdistyksen hyväksi.
Ei niitä täältä kannata etsiä.- kissaemonen
Jos täältä etsit olet sellainen vähän huonommaksi katsottu omistaja näin minun silmissä. Et varmaan rokotuta, etkä sirututa kissaasi, saatat päästää myös ulos. Kissa on sinulle selainen halpa huonekalu, jopa ilmainen. Vietkö edes eläinlääkäriin?
Hoidan niiden halpojen kissojen tuotoksia päivittäin. Leikkaukset, sirutukset, madotukset ei tule ilmaisesksi. Eikä se eläinlääkäri jos sitä tarvitaan.
Varmaan sinunkin harmaa tyttösi sitten joskus tiineenä voi tulla jopa minun hoiviini Mahassa pennut
Näitä hoitelen ja tuhat jänistä maksaisin jos ei tarvitsisi hoidella. Eläisin rauhassa omien rakkaiden kissojen kanssa eikä noita villiintyneitä emoeukkoja olisi. - HULLULLEKIDUTTAJALLE
kissaemonen kirjoitti:
Jos täältä etsit olet sellainen vähän huonommaksi katsottu omistaja näin minun silmissä. Et varmaan rokotuta, etkä sirututa kissaasi, saatat päästää myös ulos. Kissa on sinulle selainen halpa huonekalu, jopa ilmainen. Vietkö edes eläinlääkäriin?
Hoidan niiden halpojen kissojen tuotoksia päivittäin. Leikkaukset, sirutukset, madotukset ei tule ilmaisesksi. Eikä se eläinlääkäri jos sitä tarvitaan.
Varmaan sinunkin harmaa tyttösi sitten joskus tiineenä voi tulla jopa minun hoiviini Mahassa pennut
Näitä hoitelen ja tuhat jänistä maksaisin jos ei tarvitsisi hoidella. Eläisin rauhassa omien rakkaiden kissojen kanssa eikä noita villiintyneitä emoeukkoja olisi.Menehän poika pumpulle .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa833014Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei3052657Putin ei suostu tulitaukoon nyt kun Kurskin taistelut ovat kesken
ja venäjä on viimein päässyt niskan päälle, suuren ylivoiman turvin. Ukraina ilmeisesti suorittaakin taktista vetäytymi1891486Voi kulta rakas
Kyllä minäkin olen sinuun rakastunut. Oisit avautunut tunteistasi aiemmin niin ei tarvitsisi kiertoteitä kuulla tästä. �621182Martinan firma haastettiin käräjille
Seiska: Martinan firma haastettiin käräjille, taustalla outo rahasotku.2391078Miksi haluat satuttaa
Sillä tiedolla ettet välittäisi minusta vaikka se ei ole totta. Silti tiedän että rakastat minua edelleen. Niinkuin sano281001- 70948
- 117940
- 76920
- 72904