varisparvi raakkuu

miksi kaikkien skoda autoliikkeiden pihassa on varisparvi raakkumassa? mummo sanoi aikoinaan että se tietää huonoa.

23

655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sölfäflkldöägöd

      Siellä pyörivät zkodaholistihybridiykkönen ja muut trollit raakkumassa ja vaakkumassa.

      • jaahans, muistahhan pistää yöksi paksu vaippa ettet kastele sänkyäsi.


    • hessumopo

      Nykyään kaikki autoliikkeet ovat monimerkkiliikkeitä. Esim. Vehossa myydään paikkakunnasta riippuen Fordia, Hondaa, Mercedes-Benziä, Peugeotia, Škodaa, ja smartia. Autokeskuksessa taas BMW:tä, Citroënia, Fordia, Nissania, Peugeotia ja Škodaa.

      Sellaista se on, kun metsämökin peräkammarista käsin yrittää vääntää provoa, tietämättä mitä maailmassa oikeasti tapahtuu.

      • SkodaHoboro

        Niin minäkin tekisin. Jos kerran joku hööpö haluaa ostaa hoboron niin rahat pois vaan.


      • viisas.lintu

        Ero on siinä että ne tutkimusten mukaan nauravat Skodille.


    • KolkuttaakoNouavella

      Palokärki hakkaa skotan lokasuojaa! Tiedän kyllä että etsii sieltä ruosteeseen pesiytyviä toukkia mutta silti ahistaa, kun muistaa mitä sanotaan että tarkoittaa...

      • OmenEst

        Voi helvetti...!


    • VesanenP

      Holistin alias ToyotaHybrid alias Penan jne jne käkikello sekosi taas.

      • jaahans, keskiaikainen käännyttäjä, pimeyden ruhtinas, ystävämme sänkynsä kastelija täällä taas trollailee kateuksissaan kun Toyota on suomen myydyin auto ja skoda kolmenavuonna peräkkäin huonolaatuisin auto.


    • Antenni-osasto

      Ei voi tietää. Raakkuu mikä raakkuu.

      Tällä veijolla on valvontakamerat jokaisen Suomen Autoliikkeen pihaan.

      Varsinainen Niksulan TV.

    • mietinvaantätä
      • SoluKainuusta

        Sääli, että Moskovan autotehdas meni konkurssiin läntisen provokaation ja tihutyön vuoksi. Fasistien kanssa liittoutuneen Skodan menestys iskee joka päivä tuskallisesti tällaisen vakaumuksellisen Maailmanrauhan ja Neuvostoliiton ystävän tajuntaan.

        Kuka voitti Hitlerin ja vapautti teidät, te Natoon liittyneet petolliset tsekit? Kysyn vaan.


    • ggggggggg

      Holisti on romahtamassa. Ja se on hyvä juttu se.

    • Jumalan_terve

      Ne "varikset" ovat kateellisia tojohönöjä, jotka siellä raakkuvat. Kiima olisi kova kokeilla laadukkaamilla ominaisuuksilla varustettua autoa, mutta oman yhteisön rajoittava paine on kovempi kuin jehovilla tai lestadiolaisilla.

      • skodasakke

        Tojota Varis on ikuinen testijumbo. Sillä ajaminen pistää näköjään kuskin raakkumaan parempien merkkien perään.


      • EiTrollaukselle
        skodasakke kirjoitti:

        Tojota Varis on ikuinen testijumbo. Sillä ajaminen pistää näköjään kuskin raakkumaan parempien merkkien perään.

        Rehellisyyden nimissä on todettava Yariksen olevan aika karu kuljettajalle verrattuna Fabiaan tai Rapidiin, mutta isoja kilometrejä Yariksilla kyllä ajetaan. Tiedän yksilitraisen vapari-Yariksen 2000-luvun alusta, jolla on tahkottu 370 tkm ilman suurempia vikoja (apulaitteita ja muita peruskuluvia osia toki on vaihdettu). Käyttökulut per kilometri ovat olleet olemattomat. En usko vastaavan olevan mahdollista MPI/TSI-moottorilla varustetulla autolla. Kuka tahansa ei-trolli varmasti tunnustaa Toyotan bensamanuaalien luotettavuuden.

        Octavioita sai muuten todella pitkään MPI-moottoreilla ja sellainen voisi olla ihan mielenkiintoinen peli. Suomessa näitä ei ole, mutta kukapa estää tuomasta sellaisen vaikkapa Saksasta. Ei tarvitsisi kuunnella keljuilua TSI-moottoreista tai pelätä monen tonnin korjaustarvetta.


      • EiTrollaukselle
        EiTrollaukselle kirjoitti:

        Rehellisyyden nimissä on todettava Yariksen olevan aika karu kuljettajalle verrattuna Fabiaan tai Rapidiin, mutta isoja kilometrejä Yariksilla kyllä ajetaan. Tiedän yksilitraisen vapari-Yariksen 2000-luvun alusta, jolla on tahkottu 370 tkm ilman suurempia vikoja (apulaitteita ja muita peruskuluvia osia toki on vaihdettu). Käyttökulut per kilometri ovat olleet olemattomat. En usko vastaavan olevan mahdollista MPI/TSI-moottorilla varustetulla autolla. Kuka tahansa ei-trolli varmasti tunnustaa Toyotan bensamanuaalien luotettavuuden.

        Octavioita sai muuten todella pitkään MPI-moottoreilla ja sellainen voisi olla ihan mielenkiintoinen peli. Suomessa näitä ei ole, mutta kukapa estää tuomasta sellaisen vaikkapa Saksasta. Ei tarvitsisi kuunnella keljuilua TSI-moottoreista tai pelätä monen tonnin korjaustarvetta.

        Korjausta edelliseen eli 1.6 MPI:tä saa näköjään vieläkin Octaviaan tietyillä markkina-alueilla.


      • Hyvä kiitos nauruista.... "Kiima olisi kova kokeilla laadukkaamilla ominaisuuksilla varustettua autoa" Skeidaa siis... HAHAHAHAAAAA hikistä itäpulkkaa, itäauto skodaa ei ketään kiinnosta kokeilla, ja kaikki tietää, että siitä on laadukkuus kaukana - laatujumbo ja ihan törkeä vikapesä koko kippana. Mallista riippumatta

        Ei tuommoisilla itäruppanoilla skeidoilla kukaan itseään kunnioittava ihminen aja. Sosialistien ja kommareiden koppimopo idästä. HÖHÖHÖÖÖÖ ..... HIIIII..... keu-keu-keu-keu.. Röhöhöhöhööö XD


      • TSI2012
        EiTrollaukselle kirjoitti:

        Korjausta edelliseen eli 1.6 MPI:tä saa näköjään vieläkin Octaviaan tietyillä markkina-alueilla.

        Ja Suomessa vuoteen 2010 saakka, eli 1.2 tsi:n tuloon saakka. Jopa 1.4 75 hv vapari mpi oli hetken tarjolla I Ocuun. Enemmän toki Fabian moottori. MPI onkin hihnakone, toisin kuin FSI ja TSI.

        Trollausta on moneen "junaan"...


    • Varikset raakkuu siellä muille siivekkäille: skottaraisille, jotka on paskalintuja. Eivät osaa lentää mutta huojuvat ja vellovat kaistan täydeltä ja jäykkä taka-akseli vaan pomputtaa. Ajo ominaisuudet Ladassakin paljon paremmat kuin missään skeidasessa.

    • mävaan_

      skodan ruostevioille nauravat.

    • Challenge-ratapaketti

      Ne raakkuu Skodille. Sellaisten autoliikkeiden pihoissa ei kuulu raakuntaa joissa ei skoodia myydä.

    • eke.vepsukkaine

      ne raakkuu ja riekkuu skoota itäautoille tosiaankin. varis on viisas ja oppivainen lintu, toisin kuin räpistelevä marjoista juopunut roskalintu skottarainen, joka vain räpistelee säälittävästi

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      649
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      616
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      577
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      537
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      48
      503
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe