Anteeksi nainen mutta

Sä oot vaivannu mun mieltä niin paljon että saatan laittaa sulle naamakirjassa viestin... jos sä siis oot se S***? Mielelläni kyllä haluaisin jonkun vinkin tähän siitä että se on tervetullutta..
Ilmoita

Toki saa..
Ilmoita
Hän on naamakirjassa, kaikki kuitenkaan ei siä viihdy.
2 VASTAUSTA:
Ei ni
Vilkaisemallahan se selvii.
+Lisää kommentti
Laita laita. :D
Ilmoita
Ainahan se kannattaa laittaa viestiä jos jokin arveluttaa
Ilmoita
Et sä oo siä. Toki oot laittanu ennenkin viestiä, jonkun toisen profiilista, jos tunnistat itsesi ja haluat olla yhteydessä- niin laita.
2 VASTAUSTA:
En ole koskaan laittanut hänelle viestiä naamakirjassa. Joten sinulle ei ollut ainakaan.
Jännityksellä odotan, kolahtaako viestiä. Mitään et menetä, päinvastoin! 😍
+Lisää kommentti
Rohkenisitko🤔
10 VASTAUSTA:
Rehellisesti sanottuna en ole varma. Miten tämä aloitus osuu sinuun?

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

epätoivoinen kirjoitti:
Rehellisesti sanottuna en ole varma. Miten tämä aloitus osuu sinuun?
Monta kirjainta sun nimessä🤔

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Oletko sinä tuo Sxxx?
Ehkä 😊
Sxxx kirjoitti:
Ehkä 😊
Sitten et ole hän. Oon aikavarma että et ole muutenkaan hän vaikka et olisikaan tuo Flows. Minun nimessäni 4 kirjainta.
Neljä sopii
Flows kirjoitti:
Neljä sopii
Hassu sattuma. Tuskinpa siltikään olet.
Totta, samaa mietin..) tuskin kumminkaan hän olisi täällä..
Hassu sattuma. Mulla kanssa 4 kirjainta ja S*** kaipaan myös. Maailmat törmäilee.
HerttaÄssä kirjoitti:
Hassu sattuma. Mulla kanssa 4 kirjainta ja S*** kaipaan myös. Maailmat törmäilee.
No näin..)
+Lisää kommentti
Tee se!! Pääset ehkä täältä!Rohkeasti vain, jos mieltäsi vaivaa.. En ole S.
9 VASTAUSTA:
Niinhän sitä varmaan pitäisi. Tässä ketjussa on yksi vastaus mikä hämää mieltä kokoajan... tähdennän kuitenkin että se ei ole sinun "KirjoitanNyt" vastaus.
Tietenkään se ei ole minun, koska kirjoitan vain tällä nimimerkillä. Minua ei myöskään kaivata täällä. Olen kuin puolueettomalla maaperällä heh.
En usko tähän palstaan, leikkiähän tämä on osaltaan? Ei täältä löydy kaivattuja?
Sinne facebookkiin vain viestiä reippaasti vai etkö uskalla?
KirjoitanNyt kirjoitti:
Tietenkään se ei ole minun, koska kirjoitan vain tällä nimimerkillä. Minua ei myöskään kaivata täällä. Olen kuin puolueettomalla maaperällä heh.
En usko tähän palstaan, leikkiähän tämä on osaltaan? Ei täältä löydy kaivattuja?
Sinne facebookkiin vain viestiä reippaasti vai etkö uskalla?
Ikävä kyllä täältä löytyy kaivattuja. Tiedän tämän varmaksi! En sen tarkemmin kuitenkaan selitä asiaa.
epätoivoinen kirjoitti:
Ikävä kyllä täältä löytyy kaivattuja. Tiedän tämän varmaksi! En sen tarkemmin kuitenkaan selitä asiaa.
Mutta se facebook on varmempi vai mitä vai saisitko sieltä näin montaa sekavaa vastausta, joista lähteä arpomaan :D ?
KirjoitanNyt kirjoitti:
Mutta se facebook on varmempi vai mitä vai saisitko sieltä näin montaa sekavaa vastausta, joista lähteä arpomaan :D ?
Onhan se varmempi joo jos tietää henkilön naamakirjan varmaksi... ja ei varmastikkaan tule montaa sekavaa vastausta ainakaan.
epätoivoinen kirjoitti:
Onhan se varmempi joo jos tietää henkilön naamakirjan varmaksi... ja ei varmastikkaan tule montaa sekavaa vastausta ainakaan.
Ai, voi pahus! Sulla ei siis ole varmuutta facesta....no voi että sitte. Tehtävä on vaikea, muttei ehkä mahdoton. Onko koko nimi tiedossa?
KirjoitanNyt kirjoitti:
Ai, voi pahus! Sulla ei siis ole varmuutta facesta....no voi että sitte. Tehtävä on vaikea, muttei ehkä mahdoton. Onko koko nimi tiedossa?
En tiedä edes etunimeä varmaksi. Ei tämä vaikea ole... tämä on vain vaikea selittää teille jatkuville kyselijöille täällä. Kyllä! Olen tämän jo pariin otteeseen muutamassa muussa ketjussa yrittänyt selittää. Enää en jaksa selittää.
epätoivoinen kirjoitti:
En tiedä edes etunimeä varmaksi. Ei tämä vaikea ole... tämä on vain vaikea selittää teille jatkuville kyselijöille täällä. Kyllä! Olen tämän jo pariin otteeseen muutamassa muussa ketjussa yrittänyt selittää. Enää en jaksa selittää.
Kuitenkin olet varma, että ei ole Sari... Whaat?
StoneColdSteveAustin kirjoitti:
Kuitenkin olet varma, että ei ole Sari... Whaat?
Eikö kuulostakkin hauskalta/oudolta/sekolta asiasta tietämättömän korvaan?
+Lisää kommentti
S*** kanssa kaivataan... :D
Ilmoita
Jos kyseessä on Sari, ilahtuisin ainakin viestistä tietyltä ihmiseltä. 🤗
1 VASTAUS:
Ei ollut sinulle. Pidän peukkuja että kaipaamasi laittaa sinulle viestiä.
+Lisää kommentti
on söpö!
2 VASTAUSTA:
Mä jotenkin niin arvasin jo tätä aloitusta tehdessä että tähän tule sari läppää. Ihmeen vähän kylläkin siihen nähden mitä odotin. Tässä ei siis tosiaan ole kyseessä Sari.
Kiiros💛
+Lisää kommentti
n>n Laita vaan.
7 VASTAUSTA:
Aloittaja on mies.
Missäpäin?😬
JännänÄärelläS kirjoitti:
Missäpäin?😬
Kysyitkö aloittajalta?
Jep.
Jep.
Missäpäin mitä/kuka? Kaivattuni vai minä? Kai tiesit että aloittaja on mies?
Nii.. Että missäpäin on tää kaivattu ja missä sinä. Tajusin että oot mies ja minä oon Sxxx.
Nii.. Että missäpäin on tää kaivattu ja missä sinä. Tajusin että oot mies ja minä oon Sxxx.
Mä oon etelässä ja kaivattu on melkein keski-suomessa.
+Lisää kommentti
Laita vaan. Sitten saat vastauksen ja varmaan tiedät kannattaako toisen antaa mielessä enää kummitella ;)
Ilmoita
Meitä o muitakin naisia Sxxx
1 VASTAUS:
Mutta kuka on hän?
+Lisää kommentti
Laita vaan se viesti, jos olen oikea S. Se olisi enemmän kuin tervetullutta, koska sinäkin vaivaat minun mieltäni ja aika pirun paljon.
1 VASTAUS:
En minä vaivaa hänen mieltään. Asia on selvitetty jo.
+Lisää kommentti
Onko molemmat samaa mieltä? Ihan irl selvitetty?
1 VASTAUS:
Mitä tarkoitat ekalla kysymyksellä? irl kyllä.. ei kuitenkaan kasvotusten.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Anteeksi nainen mutta

Sä oot vaivannu mun mieltä niin paljon että saatan laittaa sulle naamakirjassa viestin... jos sä siis oot se S***? Mielelläni kyllä haluaisin jonkun vinkin tähän siitä että se on tervetullutta..

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta