Anteeksi nainen mutta

epätoivoinen

Sä oot vaivannu mun mieltä niin paljon että saatan laittaa sulle naamakirjassa viestin... jos sä siis oot se S***? Mielelläni kyllä haluaisin jonkun vinkin tähän siitä että se on tervetullutta..

53

2331

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EräS

      Toki saa..

    • Ootkovarmaettä

      Hän on naamakirjassa, kaikki kuitenkaan ei siä viihdy.

      • Wertyw

        Ei ni


      • epätoivoinen

        Vilkaisemallahan se selvii.


    • SipuliS

      Laita laita. :D

    • STummahiuksinen92

      Ainahan se kannattaa laittaa viestiä jos jokin arveluttaa

    • Saatehkävastauksen

      Et sä oo siä. Toki oot laittanu ennenkin viestiä, jonkun toisen profiilista, jos tunnistat itsesi ja haluat olla yhteydessä- niin laita.

      • epätoivoinen

        En ole koskaan laittanut hänelle viestiä naamakirjassa. Joten sinulle ei ollut ainakaan.


      • JännänÄärelläS

        Jännityksellä odotan, kolahtaako viestiä. Mitään et menetä, päinvastoin! 😍


    • Sxxx

      Rohkenisitko🤔

      • epätoivoinen

        Rehellisesti sanottuna en ole varma. Miten tämä aloitus osuu sinuun?


      • Sxxx
        epätoivoinen kirjoitti:

        Rehellisesti sanottuna en ole varma. Miten tämä aloitus osuu sinuun?

        Monta kirjainta sun nimessä🤔


      • epätoivoinen

        Oletko sinä tuo Sxxx?


      • Sxxx

        Ehkä 😊


      • epätoivoinen
        Sxxx kirjoitti:

        Ehkä 😊

        Sitten et ole hän. Oon aikavarma että et ole muutenkaan hän vaikka et olisikaan tuo Flows. Minun nimessäni 4 kirjainta.


      • Neljä sopii


      • epätoivoinen
        Flows kirjoitti:

        Neljä sopii

        Hassu sattuma. Tuskinpa siltikään olet.


      • Totta, samaa mietin..) tuskin kumminkaan hän olisi täällä..


      • HerttaÄssä

        Hassu sattuma. Mulla kanssa 4 kirjainta ja S*** kaipaan myös. Maailmat törmäilee.


      • HerttaÄssä kirjoitti:

        Hassu sattuma. Mulla kanssa 4 kirjainta ja S*** kaipaan myös. Maailmat törmäilee.

        No näin..)


    • KirjoitanNyt

      Tee se!! Pääset ehkä täältä!Rohkeasti vain, jos mieltäsi vaivaa.. En ole S.

      • epätoivoinen

        Niinhän sitä varmaan pitäisi. Tässä ketjussa on yksi vastaus mikä hämää mieltä kokoajan... tähdennän kuitenkin että se ei ole sinun "KirjoitanNyt" vastaus.


      • KirjoitanNyt

        Tietenkään se ei ole minun, koska kirjoitan vain tällä nimimerkillä. Minua ei myöskään kaivata täällä. Olen kuin puolueettomalla maaperällä heh.
        En usko tähän palstaan, leikkiähän tämä on osaltaan? Ei täältä löydy kaivattuja?
        Sinne facebookkiin vain viestiä reippaasti vai etkö uskalla?


      • epätoivoinen
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Tietenkään se ei ole minun, koska kirjoitan vain tällä nimimerkillä. Minua ei myöskään kaivata täällä. Olen kuin puolueettomalla maaperällä heh.
        En usko tähän palstaan, leikkiähän tämä on osaltaan? Ei täältä löydy kaivattuja?
        Sinne facebookkiin vain viestiä reippaasti vai etkö uskalla?

        Ikävä kyllä täältä löytyy kaivattuja. Tiedän tämän varmaksi! En sen tarkemmin kuitenkaan selitä asiaa.


      • KirjoitanNyt
        epätoivoinen kirjoitti:

        Ikävä kyllä täältä löytyy kaivattuja. Tiedän tämän varmaksi! En sen tarkemmin kuitenkaan selitä asiaa.

        Mutta se facebook on varmempi vai mitä vai saisitko sieltä näin montaa sekavaa vastausta, joista lähteä arpomaan :D ?


      • epätoivoinen
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Mutta se facebook on varmempi vai mitä vai saisitko sieltä näin montaa sekavaa vastausta, joista lähteä arpomaan :D ?

        Onhan se varmempi joo jos tietää henkilön naamakirjan varmaksi... ja ei varmastikkaan tule montaa sekavaa vastausta ainakaan.


      • KirjoitanNyt
        epätoivoinen kirjoitti:

        Onhan se varmempi joo jos tietää henkilön naamakirjan varmaksi... ja ei varmastikkaan tule montaa sekavaa vastausta ainakaan.

        Ai, voi pahus! Sulla ei siis ole varmuutta facesta....no voi että sitte. Tehtävä on vaikea, muttei ehkä mahdoton. Onko koko nimi tiedossa?


      • epätoivoinen
        KirjoitanNyt kirjoitti:

        Ai, voi pahus! Sulla ei siis ole varmuutta facesta....no voi että sitte. Tehtävä on vaikea, muttei ehkä mahdoton. Onko koko nimi tiedossa?

        En tiedä edes etunimeä varmaksi. Ei tämä vaikea ole... tämä on vain vaikea selittää teille jatkuville kyselijöille täällä. Kyllä! Olen tämän jo pariin otteeseen muutamassa muussa ketjussa yrittänyt selittää. Enää en jaksa selittää.


      • StoneColdSteveAustin
        epätoivoinen kirjoitti:

        En tiedä edes etunimeä varmaksi. Ei tämä vaikea ole... tämä on vain vaikea selittää teille jatkuville kyselijöille täällä. Kyllä! Olen tämän jo pariin otteeseen muutamassa muussa ketjussa yrittänyt selittää. Enää en jaksa selittää.

        Kuitenkin olet varma, että ei ole Sari... Whaat?


      • epätoivoinen
        StoneColdSteveAustin kirjoitti:

        Kuitenkin olet varma, että ei ole Sari... Whaat?

        Eikö kuulostakkin hauskalta/oudolta/sekolta asiasta tietämättömän korvaan?


    • HerttaÄssä

      S*** kanssa kaivataan... :D

    • Eräs_Sari

      Jos kyseessä on Sari, ilahtuisin ainakin viestistä tietyltä ihmiseltä. 🤗

      • epätoivoinen

        Ei ollut sinulle. Pidän peukkuja että kaipaamasi laittaa sinulle viestiä.


    • saripohjanmaalta

      on söpö!

      • epätoivoinen

        Mä jotenkin niin arvasin jo tätä aloitusta tehdessä että tähän tule sari läppää. Ihmeen vähän kylläkin siihen nähden mitä odotin. Tässä ei siis tosiaan ole kyseessä Sari.


      • Pohjanmaalta

        Kiiros💛


    • kerronsenn

      n>n Laita vaan.

      • epätoivoinen

        Aloittaja on mies.


      • JännänÄärelläS

        Missäpäin?😬


      • epätoivoinen
        JännänÄärelläS kirjoitti:

        Missäpäin?😬

        Kysyitkö aloittajalta?


      • JännänÄärelläS

        Jep.


      • epätoivoinen
        JännänÄärelläS kirjoitti:

        Jep.

        Missäpäin mitä/kuka? Kaivattuni vai minä? Kai tiesit että aloittaja on mies?


      • JännänÄärelläS

        Nii.. Että missäpäin on tää kaivattu ja missä sinä. Tajusin että oot mies ja minä oon Sxxx.


      • epätoivoinen
        JännänÄärelläS kirjoitti:

        Nii.. Että missäpäin on tää kaivattu ja missä sinä. Tajusin että oot mies ja minä oon Sxxx.

        Mä oon etelässä ja kaivattu on melkein keski-suomessa.


    • YksiS

      Laita vaan. Sitten saat vastauksen ja varmaan tiedät kannattaako toisen antaa mielessä enää kummitella ;)

    • Kutenminä

      Meitä o muitakin naisia Sxxx

      • epätoivoinen

        Mutta kuka on hän?


    • kesäinentuuli

      Laita vaan se viesti, jos olen oikea S. Se olisi enemmän kuin tervetullutta, koska sinäkin vaivaat minun mieltäni ja aika pirun paljon.

      • epätoivoinen

        En minä vaivaa hänen mieltään. Asia on selvitetty jo.


    • Kunhankyselen

      Onko molemmat samaa mieltä? Ihan irl selvitetty?

      • epätoivoinen

        Mitä tarkoitat ekalla kysymyksellä? irl kyllä.. ei kuitenkaan kasvotusten.


    • Anonyymi

      Törmäsin tähän aloitukseen sattumalta. Lähetitkö ap viestin FB:ssä? Itse olin nimittäin saanut hieman oudon nimettömän viestin, jota alkuun jopa hieman pelästyin. Myöhemmin aloin epäillä, että viesti oli J-mieheltä. Osuiko oikeaan?

      Jos osui, hyvää juhannusta sinulle! 😊

      - S

    • Anonyymi

      Vaikea täällä hahmottaa näistä mitään.
      Itse olen S ja käytän harvoin fb kia nykyisin. Kaitpa viestin saan jos joku laittaisi se messengerin kautta.
      Mutt tuskin tää oli mulle, en usko että minua kukaan tän kautta etsis.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5088
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3337
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1472
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1307
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1010
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      908
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe