Onko kellään muulla fetissiä ratsastaviin naisiin, ratsastusasuihin ja -välineisiin? Hiusverkot, ratsastushousut, saapikkaat, joissa kannukset ja raippa. Kaikki tyylikkäät ja istuvat viimeistä piirtoa myöten! Ja ratsastaessa hyvä suora ryhti, varmat ja hillityt otteet.
Nahan kahina ja kuolainten metallinen kilinä, kun heppa menee sinne minne ratsastajatar sen pienin elein ohjaa. Niin kiihottavaa etten koskaan väsy katsomaan!
Ratsastavat naiset
4
396
Vastaukset
- Markku.34
Tollanen nainen mulla ratsastamaan. Ratsupiiska viehumaan ja kannukset kylkiin jos en usko.
Markku34 ja suomi24 piste fi - pitkätukka-68
Ei nyt mitään fetissiä, mutta kyllä naispuoliset heppailijat ovat pääsääntöisesti namuja.
Neljän sellaisen kanssa tullut seurusteltuakin.- maneesin_laidalla
Itsekin olen ollut kahden kanssa. Mutten ole rohjennut pyytää rekvisiittaa makkarin puolelle, pelännyt että pitävät pervona. :) Oletko sinä?
Täällä myös yksi, jolla fetissi ratsastusasuihin ym. Varusteita kertynytkin jo jonkin verran. Pidän aina kuin vain on mahdollista ratsastusvaatteita myös kaupungilla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 551216
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.911199Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171050- 18905
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45803Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112778Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64732- 13723
- 38619
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..72613