Hakemistojen myyjät

Onko täältä loppumassa taas yksi puhelinmyyntiyritys, työntekijät lähtee, taitaa konkurssi tulla.
Ilmoita

Kuka vielä nykyaikana myy paperisia hakemistoja?
Ilmoita
No ei kai ne paperisia ole, nehän myy muka näkyvyyttä nettiin😂
Ilmoita
Mikähän firma on nyt lopettamassa?
Ilmoita

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita
Onko joku Center?
Ilmoita

Ilmoita
Ei ole vara maksaa palkkojakaan, ei mene hyvin ei
1 VASTAUS:
Onko jääny palkkoja maksamatta?
+Lisää kommentti

Ilmoita
Sivuilla esitellään sponsorointia ja se onki sukulaispoika, on se vuan hienoo ja firma ollu pystyssä 8v vaikka yrityksen nimikään
Ei ole 5v kunnolla ollut pystyssä, miksi tämä aina valahtelloo assiet, ihhmeellinen värkkääjö
1 VASTAUS:
joo on oikee jalkapallon kultakimpale jota sponssaisin itekkii mutta oon köyhä
+Lisää kommentti
No eipä ole sitten ihme että ihmisiä lähtee, uppoava laiva
Ilmoita
Työntekijät menköö karkuun toiseen paikkoon enne ku se loppuu, et ei tarvii hakoo rahhoo palkkaturvasta, hakemistoja kukkoo ennöä myy
Ilmoita
Joko se on konkurssissa ?
2 VASTAUSTA:
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Varmasti aeka lähellä
+Lisää kommentti
Nelkon kiinteistöt olis myynissä Huutokaupat.comissa.
Ilmoita
Vieläkö on paljon työntekijöitä virmassa?
2 VASTAUSTA:
No jos on 5 niin nekin ennen ensi kesää työttömänä, on sen verran omistaja onneton tapaus
:DDDDDDD
+Lisää kommentti
Voi mitä soopaa yrityksen kotisivuilla lukee , yhteistyö turisti infon kanssa, turistiinfon omistajahan omistaa tämänkin puhelinkeskuksen ja sen on pakko tehdä töitä tälle kumppanille, surkeaa hommaa ja sen näkee myyjä palkassaan, kaikki vetää välistä ja myyjä raukka jää onnettomiin tuloihin, surkeinta palkkaa mitä tällä alalla voi saada🙄👎
2 VASTAUSTA:
Kyllä nuo nettisivut ja ystäväni kokemus ovat luotettavammat kuin tämä postaus, jossa pääosin kaksi kirjoittajaa =kaksi IP-osoitetta keskustelee keskenään eri nimimerkeillä
helppo arvata ketkä ja niin hän täällä aina musta maalataan
+Lisää kommentti
No jos joku on katkera niin miksi? Siksi varmaan että jotain on pahasti pielessä
1 VASTAUS:
katkeruus on aina muun kuin oman itsen vika. Justjoo ja silleensä
+Lisää kommentti

Ilmoita
TYÖTÖN JA KÖYHÄ. ;D ;D ;D köyhä !!!!!
Ilmoita
Köyhäksi on tainneet ne jäädä jotka on tuohon yritykseen jääneet töihin pakkoraossa, onneksi usea etsii oo uutta paikkaa ja tulevat lienee saamaankin sellaisen pian
2 VASTAUSTA:
tälläkin kylä pahasella rikkaita ! on vitun. vähä.
niitä luulorikkaita jokunen, jotka älämölöjä pitää itestään ja nokka pystyssä viuhtovat menemään !
varokke tokkkiisa ettettä huku vesisatteessa ?
Apec koettu kauhee paikka samoin SVVK
+Lisää kommentti
En suosittele paikkaa. Kahteen kertaan oon ollut ja saanut stressin ja masennuksen. Lopulta lopetin itse ja vieläkin omistaja kinuaa takas töihin. Omistaja epäluotettava. Lopettaneet joutuneet palkkoja hakemaan työsuojelun ja liittojen kautta kuulemma. Työntekijät taitaa pitkälle olla omistajan kavereita ,uudet ei siellä pysy.
1 VASTAUS:
kuulemma?????????????????? haloo no mites sulle kävi jos oot kahesti ollu????????????????
+Lisää kommentti
Itse uutena paikkakuntalaisena etsin työtä. Olen tehnyt telemarkkinointia vuosia. Varoituksena omalla kohdalla aina jos yrityksen nettisivuilla ei edes nimeä mainita kenelle työhakemus osoitetaan niin jotain häikkää on. Jos sinulla on menestyvä yritys niin tottakai laitat oman nimen nettisivuille. Jos sitä ei ole niin kyse on veloista tai huonosta maineesta. Tästä yrityksestä en mitään tiedä mutta nuo huomiot oman kokemuksen kautta. Pieni googlettelu kertoi myös että yrityksen nimi vaihtunut useaan kertaan ja toinen omistaja talousrikollinen. Siitä on tälläkin palstalla juttua. Kierrän siis kaukaa tämmöiset ja samaa suosittelen muille.
1 VASTAUS:
näky olevan nettisivun päivitys meneillään ja kyl mä ainakin löysin. hullua uskoa tämmösen palstan juttua tietämättä itse
+Lisää kommentti
Millasta porukkaa siellä töissä ja millasia on omistajat/pomot? Tuleeko palkat ajallaan ja oikein maksettuna. Sellasiakin pulljuja oon nähny että maksetaan miten sattuu. Millanen on ilmapiiri työpaikalla? Pitäis saada jotain työtä pikaisesti ja telemarkkinoinnista on kokemusta.
2 VASTAUSTA:
Nykyään kyllä hyvä ilmapiiri kun on muutoksia tullu esimiehiin aiemmin ei.Palkkoja ei oo kyl tarvinnu odottaa koskaan ja ei oo vaikeeta arvata näiden negakirjottajien taustoja
Olen ollu kolmeen otteeseen töissä kyseisessä yrityksessä. Ekaks kesä työntekijänä. Muuttojen takia välillä oon työskennellyt muissa alan yrityksissä. Nykysin teen töitä etänä kun sellasta mahdollisuutta tarjottiin. Kyllä oon tyytyväinen ollut. En voi kuin ihmetellä näitä tekstejä täällä. Ehkä kannattaa olla yhteydessä sähköpostilla tai puhelimitse jos työ paikka kiinnostaa. Tämä ei liene se paraspaikka faktatiedon saamiseksi. Työaika on ainaski mulle ihanteellinen kun aina on illat ja vklp vapaana ja arkisin päättyy aina kello 15 ja ovat kyllä palkan maksaneet aina ajallaan. Netti sivulta löytyy myös tietoo.
+Lisää kommentti
Kyllä kannattaa ehdottomasti uskoa mitä anonyymipalstalla väitetään. Täällä kun on niin helppo yhden kirjoittajan esiintyä useana.
1 VASTAUS:
lähdekritiikki joo mutta ei sitä tääl ueseimil oo oma moka joka uskoo ehkä kantsis ite selvittää mieluummin niin mä tekisin jos työtä oisin vaille
+Lisää kommentti
kyllä toivon että tänne ei palkata yhtään ainutta uutta henkilöä joka käyttää työpaikkaa etsiessään faktan tieto lähteenä suomi24ää,,,,,kertoo kyllä ihmisestä kaiken oleellisen,,,,,
Ilmoita
Tänäkin kylä niin pieni että surullista on jos aletaan joka ainoa yritys täällä ”varmaan tietoon” perustuen mustamaalaamaan!!!!!!!
2 VASTAUSTA:
mitähän uutta tuossa mustamaalaamisessa ja valehtelussa on????
niin häädettiin eräskin kauneusalanyrittäjä,. on saman rouvamafian voimin saatettu useampien ihmisten maine todella piloille....leimattu milteipä murhaajiksi ja pahoinpitelijöiksi.
on sillä rouvamafialla "voimaa"...henkisen alemmuuden voimaa ! juoruamisen maailmanmestarit...rumat pullerot!
pelaavat.paskakiekkoo kirjoitti:
mitähän uutta tuossa mustamaalaamisessa ja valehtelussa on????
niin häädettiin eräskin kauneusalanyrittäjä,. on saman rouvamafian voimin saatettu useampien ihmisten maine todella piloille....leimattu milteipä murhaajiksi ja pahoinpitelijöiksi.
on sillä rouvamafialla "voimaa"...henkisen alemmuuden voimaa ! juoruamisen maailmanmestarit...rumat pullerot!
katkerat asialla. säälittävää.

+Lisää kommentti
Suomen yritysrekisteriä ja suomen. 118 käykää kukin katsomassa mistä on kys, näitä tuolla myyvvään. Sen jälköön en usko et kukkoo haluo mennä.
2 VASTAUSTA:
Kannattaa opetella Savon murre ennen kuin alkaa ei-savolaisena sitä edes yrittämään
Fishriver kirjoitti:
Kannattaa opetella Savon murre ennen kuin alkaa ei-savolaisena sitä edes yrittämään
Ei tuo ole Savoa. Pohjois-Karjalalaista. Ehkä Juuka ja niiltä seuduilta. Kannattaa opiskella kieltä ja sen murteita ennen kuin alkaa viisauksiaan jakamaan.
+Lisää kommentti
Suaha sitö haukkuo mut kuukletappa suomen yritysrekisteri
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Hakemistojen myyjät

Onko täältä loppumassa taas yksi puhelinmyyntiyritys, työntekijät lähtee, taitaa konkurssi tulla.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta