Mies, tulkitsen tämän

siten, että sinulla on tahtotila olla erossa minusta.

Etkö halua nähdä?
Ilmoita

Eiköhän se ole juurikin päinvastoin?
Ilmoita
Täällähän näitä kannattaa tulkita oman mielensä mukaan.
Ilmoita
Minä tulkitsen tämän täysin samalla tavalla...
Ilmoita
Tänäänkin yritin jopa kahdesti kurkistella, josko näkisin edes vilaukselta, mut en onnistunut. Eli sanoisin kans, et tuntuu enemmän päinvastaiselta? Tahtotila enempi varovainen, kun en halua olla myöskään riesaksi asti esillä. Mielelläni vaihtaisin ajatuksiakin kanssasi.
Ilmoita
Mä en tulkitse yhtään mitään! Oli jännä matsi ja nyt menen nukkumaan. Hyvää yötä kaikille.
Ilmoita
Kysymällä se selviää.
Ilmoita
Olet oikeassa. Pyrin pysymään erossa varatuista naisista, niin kuin ennenkin.
3 VASTAUSTA:
Entä jos se varattu ei halua olla enää varattu ja haluaisi sinut.
Mitäs_sitte kirjoitti:
Se muuttaisi tilanteen tottakai. Kunnioitan ainoastaan ihmisen omaa halua olla parisuhteessa. Jos ihminen ei halua enää olla parisuhteessaan ja minä saan tietää siitä niin se parisuhde ei enää ole minulle mikään este. Mutta se, että luottaisin tuollaiseen tietoon tarkoittaisi sitä, että sen pitäisi tulla henkilökohtaisesti suoraan minulle. Mihinkään palstatunnistamisiin en tuollaisissa tyytyisi vaikka olisi mitkä tunnisteet, jotka vain minä ja hän tietäisimme.

Minä itse olen sinkku.
Mitäs_sitte kirjoitti:
Oliskin noin ja tietäisi. Loppuisi jo kyllä jahkailu.
+Lisää kommentti
peräänkuuluttanut tunnisteita koska vain niillä saadaan tietää mitä toinen oikeasti ajattelee. Muutoin se on noita tulkintoja. Alkaa kärsivällisyys taas loppua vaan nyt kun sitä on taas hetken kestänyt.
Ilmoita
Mä en enää tiedä mitä mä haluan. Tarkoitan siis häntä (naista) tuolla. Mä taidan haluta jättää tän tähän.
1 VASTAUS:
Mulla on sama juttu, ainakin nyt tuntuu siltä.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Mies, tulkitsen tämän

siten, että sinulla on tahtotila olla erossa minusta.

Etkö halua nähdä?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta