Mulla on madallettu BMW 325 -91 (e36). (just ja just meni katsastuksesta läpi mataluutensa vuoksi)
no, ongelma on nyt tällanen, että kun siinä ei voi säätää etupyörien camberia (ne on siis alhaalta liian ulkona ja ylhäältä liian sisällä).
onko muita jolla on sama ongelma, ja miten ootte sen ratkaissu? onko olemassa sellasia osia sinne iskarin yläpäähän jotka siirtäis iskarin kiinnityskohtaa ulospäin? tai onko olemassa koko tätä "iskaripilaria" jolla vois pistää camberit oikeisiin mittoihin?
Olen kuullut huhuja että ainakin e30 mallisiin voi saada näitä iskarin yläpään "prikkoja" joilla voi säädellä camberia, ja kuulemma jotku on niihin poraillu omia reikiä...mutta se ei taida onnistua yhtä hyvin e36 jossa on alumiiniset prikat (jos pitäis hitsata vanhat reiät umpeen?)??
madallus/pyöränkulmat
jaakko
2
528
Vastaukset
jo muutenkin matalan auton ???Tämän siitä saa!!!!Rataautot on erikseen mutta niissä voi säätääkin niitä kulmia.
- olla
On varmaan hyvä ajaa ja näyttävän näköinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas puukotus yläristillä!
Tänään taas puukotettu hengiltä ihminen Kuopiontien läheisyydessä yläristillä! Nyt näitä alkaa olla viikoittain!632146Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin
Kesä ja juhannus on grillailun kulta-aikaa. Mitä teillä grillataan juhannuksena? Anna oma vinkkisi grilliherkkuihin. Ka831420La Promesa sarjan ystäville iso pettymys - Yleltä lisäinfoa asiasta
La Promesa suosikkisarjan kohtalosta on tullut tietoa. Tämä ei kyllä välttämättä ilahduta sarjan faneja. Lue lisää: htt131209- 1061067
- 96999
- 107812
Nyt kun olen vähän huppelissa niin uskallan sanoa
Mikä minua oikein närästää... Tiedän että meillä on ollut vaikeaa mutta miten kauan sulla on ollut toinen mies vai oliko51678- 38574
Työttömät risusavottaan
Tuli tässä juhannusnuotiolla sellainen idea mieleen, että miksei työttömiä velvoiteta tekemään hanttihommia, kuten risus257574- 58564