Alkoholistiksi Nurmekseen?

Juopoksiko

Onko alkoholisteilla millaiset olot Nurmeksessa? Asun nyt Joensuussa, mutta olen kyllästynyt paikalliseen sossuun, mistä ei oikeen saa rahaa viinaan. Muutenkin Joensuussa syrjitään juoppoja.

Kannattaako siis muuttaa Nurmekseen, varmasti joku paikallinen juoppo osaisi vastata. Siellä huhujen mukaan kela ja sossu on "anteliaita" ja työkkärikin antaa olla rauhassa, en enää töihin halua ikinä!

75

3064

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa

      Itäkaupunki on Nurmeksen ghetto. Löytyy juoppoja ja nistejä, ovat usein sekakäyttäjiä. Persaukisia pitkäaikaistyöttömiä, hullun papereilla eläkkeellä olevia ja satojen vuosien jälkeenkin yhä sopeutumista vaativia. Siellä on harmoninen symbioosi näiden välillä. Sossut myöntää kyllä harkinnanvaraista, jos on suhteita tai et ole "normaali". Muita kehottavat menemään töihin, vaikka tilanne olisi miten tukala tahansa. Tervetuloa nauttimaan Nurmekseen!

      • Anonyymi

        Hieno paikka


    • perse--arska

      Voin suositella!

      Nurmes on mukava paikka joutilaalle juopolle. On kaunista, varsinkin kesäisin. Mikä mukavampaa kuin laiskana juoda pielisen rannalla pussikaljaa tai kiljua, tehdä risuista nuotio ja paistella lenkkimakkaraa.. Seuraa löytyy aina, täällä on paljon juoppoja!

      Sossu ja kela ei turhia nuukaile, aina sieltä kaljarahat saa. Työnteosta ei tarvitse huolia, ei täällä ole töitä edes raivoraittiille, saatikka sitten juopoille!

      Hyvin sumplimalla juoppokin saa asunnon puunurmeksesta, ja sossu maksaa sen.

      On hienoa, että Nurmes on näin vetovoimainen paikka! Ei tarvitse huolia muuttotappiosta, kun kaikki suomen juopot alkaa pikkuhiljaa siirtyä tänne!

      Joten sekaan vain!

      • Anonyymi

        Torilla seisoskeli melkoinen lauma mustissa lökäpöksyissä vetelän näköisiä tyyppejä, olivat varmaan neuvottelemassa missä päin olis paljo varakkaita vanhuksia, niin sinne vois tarjoutua vaikka puita pilkkomaan, ja pitkät hameet puita kantamaan ja aukomaan lipastojen laatikoita. Töitään pitäis löytyä tavalla jos toisella, sossu on kiinni viikonloppuna.


      • Anonyymi

        Muistakaa juoda kunnolla alkoholia


    • peräkylä

      Porokylän nimeksi voisi muuttaa puliperä,siinä viinakaupan ympäristössä kyllä viina ja paska haisee sen verran.

      • Anonyymi

        Samoin kadun toiselle puolelle olevalla penkillä puitten alla siellä juopot ja huono-osaisten ihmisten tapaamis paikka joilla ei muuta kuin polkupyörät aika noloa🤭😂


      • Anonyymi

        Tuulen mukana korostuu hajut


    • Bulöööä

      Miask tätää ter vvtulo ttänne Olan lalaaupuu juuret yllääsosaassa Kiljjua a menan sataaam tulkkaaa muuuklkaaan!!

    • jojjoon

      Pujottele naru kaulaan siellä Joensuussa vaan , tullooppi kaikille halvemmaksi .

    • tuurijuoppo

      Kyllä kannattaa tulla tänne. Sossusta saa maksusitoomuksen suoraan alkoon!

    • 10euroa

      Hyvää kiljua saa tehtyä 30 litraa 10eurolla!!!:)

    • tosionnäin

      kirjottaja on oikeessa. joensuussa naapurit valittaa helposti joensuun kaupungin asunnoissakin juopoista, ja saavat jatkuvasti varotuksia. työkkäri joensuussa ottaa juopoista aina "kopin", (huom. pesistermi) ja sijottavat palkattomiin harjottelutöihin.

    • kakkasinko

      Tänäänkin ihanasti humalassa :)

    • perse_arska

      Maanantai kännit jo mukavasti aluillaan, työkkäri ja sossuavustukset kilahti tilille. Näillä ryyppää taas ainakin 2 viikkoa. Sitten siirrytään kiljuun.

      • perse_arska

        No niin, nyt mennään kiljulla jo toista päivää kun rahat loppu. Mut ei tässä mitään, hyvää tämä kiljukin on ja menee pää (vähän vatsakin) ihanasti sekaisin! Ripuli lentää kuin varpusparvi.


    • Cjlgkcb

      Hyvä.

    • Vinetto

      Kyllä täällä juopon kelpaa olla 😍👉🍺🍻

    • Nuorempi-Työtön

      Kevät tulee ja juopot ilmestyy ihanasti elävöittämään katukuvaa 😍

      • Röberinkingi

        Tottakai ne tulee,kun myyn heille pimeää viinaa ja lainaan rahaa


    • umpitunneli

      Maksa paskana sossun rahoilla juodusta viinasta,ja sitten yhteiskunnan varoilla pidettyyn terveyskeskukseen tiputukseen ja saattohoitoa oottelemaan.

      • Kalmanhaju666

        Ei sitä saattohoitoa jouda odotella, muuten kerkiää outaja tulla ensin.

        Mutta ei huolta, toimitetaan asiakas Esperille tahi Attendolle. Siellä ei kuolemaa tarvitse kauan odotella!


    • Hampalhageling

      Hyvin tienaa viinan myynnillä näin työttömänä.Juopoilta rahat pois omaan taskuun vaan niin pitkä kunnes kuolevat

    • Anonyymi

      Kyllä itse nautin alkkiksen urasta Nurmeksessa! Nurmes antaa reilusti rahaa juopotteluun ja mitkään työkkärit ei ahdistele töillä, mitä emme myöskään halua tehdä!

      Asunnot on halpoja! Suosittelen lämpimästi juopoille nurmesta!! :)

    • Anonyymi

      Lastentarhan ja vanhusten kodin läheisyydessä diilataan avoimesti huumeitakin. Voi helposti ryhtyä nistiksi jo naperona tai koskaan ei ole liian myöhäistä aloittaa myös vanhuksena. Yhä sopeutumista vaativat rikastuttajat tarjoavat tämänkin mahdollisuuden Nurmeksessa.

      • Anonyymi

        Me wanhan liiton ihmiset pysytään alkoholissa. Mitä nyt joskus haetaan Valtimolta kannadista :)


    • Anonyymi

      Mul a on alghoholi onggelma kon viina loppu kesken ja mistä nyt saisi lisää?

      • Anonyymi

        Tee kiljua, turbohiivalla tulee satsi nopeasti. Ripulikin voi sitten toki tulla. Mut ei se haittaa.


    • Anonyymi

      Aloitin viikon keskioluella, nyt pikku hiljaa siirryn väkeviin. Juon ainakin tämän viikon. Penan pupissa käyn illemalla rähisemässä. Sossu maksaa!

    • Anonyymi

      Meitä juoppoja on täällä paljon! :)

      • Anonyymi

        Niin on! Huomenna taas sossusta hakee rahaa ja siitä se viikko taas lähtee käyntiin kivasti koff oluella!


    • peräkammarinuivelo

      Nurmes on tenunenän taivas!asenne juopotteluun täytyy olla kohdallaan!!alle vuoden putkella ei kannata aloittaa juopottelua.Patologinen humalatila on ainut oikea olotila.

    • Anonyymi

      Oon aivan sekasi, nyt vähän kannadista ja hevit soimaan!

    • Anonyymi

      Suosittelen tekemään parannuksen mutta jos et tahdo niin muuta Nurmeksen Lehtovaaraan.

    • Anonyymi

      Ei kannata juoppojen muuttaa Nurmeksen keskustaan, vaan lähelle viinakauppaa pulikylälle, matkat maksaa niin paljon.

      • Anonyymi

        Jaksaa tuon matkan nyt alkkiskin kävellä!


    • Anonyymi

      Tänään on hyvä päivä ryypätä! 🤪

    • Anonyymi

      Otan rapulaolutta, loivennan. Hutero olo. Penan pupissa oli riehakas meno.

    • Anonyymi

      Alkoholistin todellakin kannattaa muuttaa nurmekseen! Tämä on juoppojen taivas.

      • Anonyymi

        Onko näin, no sitten täytyy muuttaa kiireellä.


    • Anonyymi

      Tänäänkin on hieno päivä ryypätä! Tulkaa kaikki satamaan nauttimaan pussikaljaa!

      • Anonyymi

        Tulossa ollaan!


      • Anonyymi

        Tarvitaanko pilli


    • Anonyymi

      Hakeudu hoitoon, koska alkoholismi on sairaus, josta kärsii sinun lisäksi myös läheiset.

      • Anonyymi

        Höpö höpö, kaikki läheisenikin on juoppoja, yhdessä ryypätään ja kivaa on! 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, kaikki läheisenikin on juoppoja, yhdessä ryypätään ja kivaa on! 😁

        Hyvä yhteishenki


    • Anonyymi

      Kauhea ropelo, lähden ostamaan uudella skodallani loiventavia.

      • Anonyymi

        Skodakuskille riittää tenttu tai käsidesi juomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodakuskille riittää tenttu tai käsidesi juomaksi.

        Nurmeksessa se riittää kaikille....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Skodakuskille riittää tenttu tai käsidesi juomaksi.

        Tuulilasin pesunesteet kun vielä imaset säiliöstä, niin samalla pääset hengestäsi, loppuu samalla ihmisten riesana pyöriminen.


    • Anonyymi

      Teslannallani alkoon😍

    • Anonyymi

      Nurmes on hieno paikka juoda alkoholijuomia! 😚

    • Anonyymi

      Juoppoja täynnä koko kylä.

      • Anonyymi

        On hienoa olla alkkis! 🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On hienoa olla alkkis! 🥳

        Kerro lisää, uteliaisuuteni heräsi 🧐


    • Anonyymi

      Nurmeksessa on asennetta!

    • Anonyymi

      Hyvin on asiat alkoholisteilla.Asuvat puutalossa keskustassa. Monta alkoholistia samassa talossa.

      • Anonyymi

        Hyvä niin


      • Anonyymi

        En ole nähny yhtään alkoholistia


    • Anonyymi

      Miten voisi alkoholisoitua?

    • Anonyymi

      Kaikki tuki telle

    • Anonyymi

      Kaikki tuki annetaan

    • Anonyymi

      Entäs kuohatin juopot?

      • Anonyymi

        Vahvaa johtajuutta🦾


      • Anonyymi

        Montako vielä hengissä? Homopari ainakin.


      • Anonyymi

        Joutuvat muuttaa pois


      • Anonyymi

        Alkoholi ja päihteet parantaa maailmaa

        Sekakäyttö kunniaan


    • Anonyymi

      Nurmes on ihan ok paikka juopolle.

      • Anonyymi

        Totta, ainakin parempi kuin vaikka.. no entiedä, joku erämaa!


    • Anonyymi

      Täällä on jo hyä alusta juopotteluun!

      • Anonyymi

        Asiantuntijan puhetta ☝


    • Anonyymi

      Kyllä täällä on mukava olla juoppo, ei siinä mitään!

    • Anonyymi

      Pulipenkkejä saisi olla enemmän ja sijoitettuna mielyttäviin paikkoihin!

    • Anonyymi

      Vieläkö vottonen tenuttaa?

      • Anonyymi

        Vottosesta en tiedä, mutta minä ainakin aloitin viikon pirkka oluella! 😎


    Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      277
      674
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      638
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe