https://www.youtube.com/watch?time_continue=5&v=AYRRlOfL3rA
EU.n asiat ovat hyvissä käsissä? On kuulunut huhuja alkoholiongelmasta.
Tulee mieleen Jeltsin, jos ei ole sitten iän myötä tullut seniliys.
Onko EU hyvissä käsissä
13
219
Vastaukset
- Bengalitikku
Näin tuollaisen Rautatieasemalla eilen. Kledjut olivat vaatimattomammat.
Mutta pellit aika kiinni.
Der die das Bier.
Mutta hymyilytti tuo muiden hoivaaminen ja pusuhalu.
EU:ssa on aika monta kättä ja Itälä kait tsekkaa rahojen käyttöä, mikä on tarvis.
Minusta olisi jännää olla sisäinen tarkastaja EU:ssa. Meidän Niinistöhän tuossa videossa näytti jeesaavan huonosti voivaa.
Niin kuin Suomi aina auttaa rahapulassakin olevaa huonosti voivaa,
Veronkiertäjä ja nuin jurrissa, eipä ole ihme jos Trump ja Putin kävelevät Euuun yli.
Brexitinkin Trump lyttäsi, vaikka mun mielestä engelsmannit ovat viisaita,
" Me hoidemme rahamme, rajamme ja lakimme." Siinä on hyvä periaate.- ihmisillemaistuu
Jos nyt sitten oli kännissä.....
On se juoma maistunut muillekkin napamiehille. Esim. monien ylistämälle Urkille maistui joskus enemmän kuin lääkäri määräsi;) Olin kerran eräässä tilaisuudessa kun Urkilla ''katkesi filmi'', minä pidin ovia auki kun adjutantit kantoivat maan päämiestä.
On aika pelottavaa jos EU.n korkein viskaali on tuossa kunnossa. Olipa syy mikä hyvänsä.
- lollolol
Tästä oli leikattu pois se alku, jossa koettaa mennä vauhdilla rappuset kun jalka ei ottanut alle ensiyrittämällä muutoin, onneksi ehättivät muut hätiin.
- Luulo.ei.tiedon.väärtti
Iskiaskramppi ei varmaan mukava tunne.
- MitenVainlienee
Katsopa tarkkaan ukkelia, ei vaikuta issiakselta. Itselläni on ikias ollut, ei se noin ilmene, pahimmillaan ei pääse kävelemään, hän ei aristellut vaan horjui, käytös oli myös aika kummallista.
- Luulo.ei.tiedon.väärtti
MitenVainlienee kirjoitti:
Katsopa tarkkaan ukkelia, ei vaikuta issiakselta. Itselläni on ikias ollut, ei se noin ilmene, pahimmillaan ei pääse kävelemään, hän ei aristellut vaan horjui, käytös oli myös aika kummallista.
Hölö hölö sun asiantuntemus, iskiaskramppi voi kaataa ihmisen liikuntakyvyttömäksi.
- MitenVainLienee
Luulo.ei.tiedon.väärtti kirjoitti:
Hölö hölö sun asiantuntemus, iskiaskramppi voi kaataa ihmisen liikuntakyvyttömäksi.
. Tiedän, mutta kivun aiheuttama kävelyn epävarmuus on mielestäni toisenlaista. Horjahtelu esim. sattuu ja kaikki liikkuminen.
- Iskias.vaivannut
MitenVainLienee kirjoitti:
. Tiedän, mutta kivun aiheuttama kävelyn epävarmuus on mielestäni toisenlaista. Horjahtelu esim. sattuu ja kaikki liikkuminen.
En ole lääkäri, kuitenkin iskias voi ilmetä eri ihmisellä eritavalla.
Iskias.vaivannut kirjoitti:
En ole lääkäri, kuitenkin iskias voi ilmetä eri ihmisellä eritavalla.
Toivotaan että on Iskiasta, vaikka ei sekään vaiva helppo ole. Ei sentään vaikuta päätöksentekokykyyn. Noin korkeassa virassa olisi terpeen olla aistit kunnossa.
On hänellä varmaan lauma avustajia jotka hoitaa työt mikäli itse on estynyt.- Ymmärryksen.puute
Jos valittu tehtävään niin varmasti on päätöksenkykyä, ihmeellistä kun tasapaino heittää nii heti epäillään humalaa.
- Ääliöt.persuista
Tynkkynen ja Tavio persuista oli väittänyt Junckerin olleen humalassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3758275Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1622616- 76948
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta60863- 12850
- 25836
- 55833
- 64812
- 46786
Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss69725