Iloista Kesää!

Palstakamuille ja muille mukaville!😎

Mitä olette puuhanneet kesällä/lomallanne?

Sää on ainakin ollut ihan mukava, olen vähän tehnyt kävelylenkkiä mieheni ja koiran kanssa.. Käyty kirjastossa, kirppareilla, museossa ym...😃

57

796

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En ole tehnyt mitään erikoista..eli ei paljon kerrottavaa.

• No varmasti olet jotain puuhannut?

• Ruutu_aikaa
        Chihuahua-81 kirjoitti:

No varmasti olet jotain puuhannut?

No usko nyt, ei mitään erikoista! Päivystäessä menny koko kesä! Siis ihan pelkkää normia.

• kesäisiä-mietteitä

Kesämökillä, meren rannalla on tullut lomailtua. Semmoista rauhallista meininkiä, kalastelua ja saunomista lähinnä:)

• Olisipa minullakin kesämökki.. Tykkäisin istua veden äärellä, sekä ottaa aurinkoa ja lukea.. Ja saunakin vielä.. Olet onnekas.❤

Yhtenä kesänä oltiin kesällä vuokramökillä, saunottiin ja koira huokaisi oven takana oikein kuuluvasti ja syvään : että tulkaa jo pois.. Me istuttiin lauteilla ja naurettiin tikahtuaksemme..😄

• kesäisiä-mietteitä
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Olisipa minullakin kesämökki.. Tykkäisin istua veden äärellä, sekä ottaa aurinkoa ja lukea.. Ja saunakin vielä.. Olet onnekas.❤

Yhtenä kesänä oltiin kesällä vuokramökillä, saunottiin ja koira huokaisi oven takana oikein kuuluvasti ja syvään : että tulkaa jo pois.. Me istuttiin lauteilla ja naurettiin tikahtuaksemme..😄

Mitäpä tuohon muuta sanomaan kuin että olisipa minulla koira. Reissun päällä joudun työssä olemaan, joten eläkepäivillä laitetaan semmoinen harkintaan:)

• kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

Mitäpä tuohon muuta sanomaan kuin että olisipa minulla koira. Reissun päällä joudun työssä olemaan, joten eläkepäivillä laitetaan semmoinen harkintaan:)

Fiksua ottaa lemmikki, kun on aikaa sitä hoitaa.😊

• Sun_flower

Tykkään kanssa kierrellä kirppareita kun aina silmään osuu jotain kivaa:)

• Joo, kirpparit ovat kivoja, käydään niissä usein miehen kanssa.

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Joo, kirpparit ovat kivoja, käydään niissä usein miehen kanssa.

Hankitko vaatteita vai mitä?

• Sun_flower kirjoitti:

Hankitko vaatteita vai mitä?

Vaatteita, kirjoja, koruja ym..

• Sun_flower

Ei viitti enää kirjoittaa tonne toiseen ketjuun, kun meni vaan maku. Karmii joutua jonku uppo-oudon suuttumuksen kohteeksi. Tinttu-Liinaa kiitän kun olet viittinyt kuunnella samaa jauhamista tältä suunnalta. Auttoi kun sai purkautua:)

• kesäisiä-mietteitä

Älä tyttö vähästä lannistu, äkkipäätä sitä monesti sanotaan ja myöhemmin kadutaan. Semmoista se tuppaa elämässä olemaan. Reippaasti olet tämmöisen papparaisen ja muiden ilona:)

• Täällä saa kokea vaikka mitä ja välillä rankkaa olla täällä, mutta tsemppiä myös minulta!

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Täällä saa kokea vaikka mitä ja välillä rankkaa olla täällä, mutta tsemppiä myös minulta!

Kiitti, toi vaan otti luontoon kun toi rekattu nikki (tonttu) otti nokkiinsa kun en vastannut. Puistatti jotenkin toi reaktio. Kiva kuiteskin että täällä on sun, Tintun ja Arielin kaltaisia mukavia tyyppejä. Tinttu on kyllä loistotyyppi:)

• Sun_flower
        kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

Älä tyttö vähästä lannistu, äkkipäätä sitä monesti sanotaan ja myöhemmin kadutaan. Semmoista se tuppaa elämässä olemaan. Reippaasti olet tämmöisen papparaisen ja muiden ilona:)

No suhun 'papparaiseen' osaan jo luottaa:)

• kesäisiä-mietteitä
        Sun_flower kirjoitti:

No suhun 'papparaiseen' osaan jo luottaa:)

Siinäpäs olisikin oivallisen kuuloinen nikki, palstapappa. Mökkihöperö vielä lisukkeeksi;) Toki voit kertoa huolia jatkossakin, vanhasta tottumuksesta se sujuu:)

• Toivon että kaikki rekatut ja muut mukavat nyt olisimme kavereita... Tinttu ja Tonttu ym..? En ole paha tyyppi, oikeasti.

• Aurinkoisia kesäpäiviä myös sulle, Kittie. Vaikka meillä on ollut erimielisyyksiä, sulla on varmasti pohjimmiltaan hyvä sydän... :))

• Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Aurinkoisia kesäpäiviä myös sulle, Kittie. Vaikka meillä on ollut erimielisyyksiä, sulla on varmasti pohjimmiltaan hyvä sydän... :))

Kiitos!🌼 Huhl Mies raahasi minut jälleen kävelylle.. Nyt olen tööt.. Mukavaa kesää ja aurinkoisia päiviä sinulle Ariel!🌹

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Kiitos!🌼 Huhl Mies raahasi minut jälleen kävelylle.. Nyt olen tööt.. Mukavaa kesää ja aurinkoisia päiviä sinulle Ariel!🌹

Hitto, olisit kiivennyt miehesi reppuselkään ja käskenyt kantaa:D

• kesäisiä-mietteitä
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Tämmöisellä hellesäällä on hyvä muistaa juoda riittävästi, väsymyskin kaikkoaa kun on nestetasapaino kohdillaan.

• Kyllä mä kaveri haluan olla kaikkien kans jos vielä huolitaan...

Sun_flower ... Anteeksi törkeä käytökseni, syytön joutui pahanoloni kohteeksi:(

• thetonttumies kirjoitti:

Kyllä mä kaveri haluan olla kaikkien kans jos vielä huolitaan...

Kyllä huolin, on ollut sinua ikävä palstalla..

• kesäisiä-mietteitä kirjoitti:

Tämmöisellä hellesäällä on hyvä muistaa juoda riittävästi, väsymyskin kaikkoaa kun on nestetasapaino kohdillaan.

Juon kyllä paljon vettä ja lenkilläkin oli vettä mukana. Mulla sairaudet aiheuttavat väsymystä.. Sain neuvoja kokeilla liikuntaa piristykseksi.

• Paksu_lompakko
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Kyllä huolin, on ollut sinua ikävä palstalla..

Jätkä seukkaa parikymppisen kanssa.
        Millä helvetillä vanha pappa iskee nuoren kaunokaisen??

• Sun_flower
        thetonttumies kirjoitti:

Kyllä mä kaveri haluan olla kaikkien kans jos vielä huolitaan...

En kanna kaunaa, tiedän itekkin miten pinna on kireällä jos on mutkia ihmissuhteissa. Tykkään vaan jos sait rauhan itellesi:)

• Onkovarmaatietoa
        Paksu_lompakko kirjoitti:

Mistä tuon tiedät?

• Sun_flower kirjoitti:

Hitto, olisit kiivennyt miehesi reppuselkään ja käskenyt kantaa:D

Heh!😃

• Isoillaannoksilla
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Juon kyllä paljon vettä ja lenkilläkin oli vettä mukana. Mulla sairaudet aiheuttavat väsymystä.. Sain neuvoja kokeilla liikuntaa piristykseksi.

C-vitamiini piristää.

• Sun_flower
        Ariel-the-Wondergirl kirjoitti:

Aurinkoisia kesäpäiviä myös sulle, Kittie. Vaikka meillä on ollut erimielisyyksiä, sulla on varmasti pohjimmiltaan hyvä sydän... :))

Järkätään treffit niin lähdet näyttämään, miten noita jätkiä isketään;) Ei viittisi minnekkään Tinderiin mennä. Onkos silmälasit jonkinlainen turnoff? Mietin vaan kun piilarit ei käy.

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Heh!😃

Oikeesti;)

• Sun_flower kirjoitti:

Järkätään treffit niin lähdet näyttämään, miten noita jätkiä isketään;) Ei viittisi minnekkään Tinderiin mennä. Onkos silmälasit jonkinlainen turnoff? Mietin vaan kun piilarit ei käy.

Älä häpeä silmälaseja, itse sain lasit kun olin 6 vuotta, olen kovasti likinäköinen, ilman laseja en pärjää. Jos lasit häiritsee jotakin ihmistä, niin se aika tyhmää..

Ja treffeillä ole vain oma itsesi.😊

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Älä häpeä silmälaseja, itse sain lasit kun olin 6 vuotta, olen kovasti likinäköinen, ilman laseja en pärjää. Jos lasit häiritsee jotakin ihmistä, niin se aika tyhmää..

Ja treffeillä ole vain oma itsesi.😊

Jätkät on hiton pinnallisia ja tuijottavat vaan ulkonäköä. Pitkä olen ja normaalivartaloinen mutten mikään missi. Hiukset ovat puolipitkät ja vaaleat ja sitten on ne rillit. Pitäisi kai olla joteski kiinnostavampi:)

• Sun_flower kirjoitti:

Jätkät on hiton pinnallisia ja tuijottavat vaan ulkonäköä. Pitkä olen ja normaalivartaloinen mutten mikään missi. Hiukset ovat puolipitkät ja vaaleat ja sitten on ne rillit. Pitäisi kai olla joteski kiinnostavampi:)

Minua ei kukaan ole kiusannut silmälaseista ja eikä tuntemani miehet niitä vierastaneet. Silmät ovat kauniita myös linssien takana.😊

Ja kaikissa meissä on kiinnostavat piirteemme, älä aliarvioi itseäsi.😊

• Isoillaannoksilla kirjoitti:

C-vitamiini piristää.

Hmm.. Mitä kun on allergiaa sitrushedelmille..?

• Ainoa_syy
        Paksu_lompakko kirjoitti:

Ehkä erittäin komea ja kaikinpuolin täydellinen mies, kun tuon luokan kaunotar rakastuu.

• Sun_flower kirjoitti:

No juu..Taas tuli mieleen se telkkariohjelma ku miehiltä kysyttiin minkälaisen naisen sitten haluavat... Yksi vaatimattoman näköinen mies sanoi, että kaunis pitää olla... :/

Kyllä ne suuret luulot ajan myötä karisee ja on tipahdettava maanpinnalle.

Jos et ole missi, niin olet sellainen kuin suurin osa ihmisistä. Ei se misseys takaa onnellista elämää. kunhan olet omana itsenäsi etkä esitä mitään, niin varmasti vientiä on. Milloin, niin se on sitten kun sen aika on.

• Chihuahua-81 kirjoitti:

Hmm.. Mitä kun on allergiaa sitrushedelmille..?

Onko Kittie sinulta katsottu rautavarastot? Se on siis eri kuin hemoglopiini.. Luin täs yks päivä jutun naisesta, jolla oli väsymystä ja ei meinannu eka syy löytyä. Sitten huomattiin, että noi rautavarastot on vajaalla, niin sen korjaus alkoi auttamaan.

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No juu..Taas tuli mieleen se telkkariohjelma ku miehiltä kysyttiin minkälaisen naisen sitten haluavat... Yksi vaatimattoman näköinen mies sanoi, että kaunis pitää olla... :/

Kyllä ne suuret luulot ajan myötä karisee ja on tipahdettava maanpinnalle.

Jos et ole missi, niin olet sellainen kuin suurin osa ihmisistä. Ei se misseys takaa onnellista elämää. kunhan olet omana itsenäsi etkä esitä mitään, niin varmasti vientiä on. Milloin, niin se on sitten kun sen aika on.

Yksi jätkä oli kommentoinut musta että oon tason 2/5 muija, arvaa tympikö? Noi niitten luokitukset menee 1/5 -5/5 välillä. Toi 5/5 on niinku paras. Ite ne tietty voi kulkea viikkotolkulla hieltä haisevissa sukissa jne, röyhtäillä, piereksiä, jättää huomiotta:

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Minua ei kukaan ole kiusannut silmälaseista ja eikä tuntemani miehet niitä vierastaneet. Silmät ovat kauniita myös linssien takana.😊

Ja kaikissa meissä on kiinnostavat piirteemme, älä aliarvioi itseäsi.😊

Toi pitäisi vaan muistaa:)

• Sun_flower kirjoitti:

Yksi jätkä oli kommentoinut musta että oon tason 2/5 muija, arvaa tympikö? Noi niitten luokitukset menee 1/5 -5/5 välillä. Toi 5/5 on niinku paras. Ite ne tietty voi kulkea viikkotolkulla hieltä haisevissa sukissa jne, röyhtäillä, piereksiä, jättää huomiotta:

Missä hemmetin karjamarkkinoilla sä oot ollu??
        Itekkö ne vaan pisteyttää, vai onko toi joku sivusto missä kuuluu antaa pisteitä?

Oisit antanu sille takas 0/5.

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

Missä hemmetin karjamarkkinoilla sä oot ollu??
        Itekkö ne vaan pisteyttää, vai onko toi joku sivusto missä kuuluu antaa pisteitä?

Oisit antanu sille takas 0/5.

Ei tarvi ees olla missään, kuulin ton eräältä paikalla olleelta. Jätkät harrastaa tota keskenään että muijat pisteytetään ulkonäön perusteella.

• Sun_flower kirjoitti:

Ei tarvi ees olla missään, kuulin ton eräältä paikalla olleelta. Jätkät harrastaa tota keskenään että muijat pisteytetään ulkonäön perusteella.

No kuule..pyyhi peffas tuollasilla pisteytyksillä. Todella lapsellista touhua ja voit kyllä ihan huoletta jättää tuon omaan arvoonsa. Noilla jutuilla ei ole mitään merkitystä, eikä ne kerro kuin muutaman tollon mielipiteen!

• Sun_flower
        tinttu-liina kirjoitti:

No kuule..pyyhi peffas tuollasilla pisteytyksillä. Todella lapsellista touhua ja voit kyllä ihan huoletta jättää tuon omaan arvoonsa. Noilla jutuilla ei ole mitään merkitystä, eikä ne kerro kuin muutaman tollon mielipiteen!

Harmi vaan että ne parhaat jätkät viedään heti päältä. Jäljelle jää vaan noita kehitystasoltaan esimurkkuikäisiä. Vähän niinkuin alennusmyynneissä, sinne kun erehtyy lähtemään niin eikös kaikki M-koon vaatteet ole jo putsattu. Löytyy vaan XSää. En oo kyllä tippaakaan sitä tyyppiä joka viittii notkua vaatekaupoissa.

• Sun_flower kirjoitti:

Harmi vaan että ne parhaat jätkät viedään heti päältä. Jäljelle jää vaan noita kehitystasoltaan esimurkkuikäisiä. Vähän niinkuin alennusmyynneissä, sinne kun erehtyy lähtemään niin eikös kaikki M-koon vaatteet ole jo putsattu. Löytyy vaan XSää. En oo kyllä tippaakaan sitä tyyppiä joka viittii notkua vaatekaupoissa.

Onkos sulta menny joku herkkupala ohi?

Nii..alessa on todellaki vaa noita pikkuriikkisiä jäljellä tai sitten hehtaarikokoja. Minäkään en ole mikään kauppaihminen. On raskasta touhua. Ostan sit ku tarvin jotain. En lähe vapaaehtosesti kauppoihin :)

• vanhakin_osaa_iskeä
        Sun_flower kirjoitti:

Turkoosilla neitosella on kuuma kesäromanssi käynnissä palstapapan kanssa, tuskimpa se joutaa irtautumaan saaliistaan.

• Toivon_että_pumppukestää
        vanhakin_osaa_iskeä kirjoitti:

Turkoosilla neitosella on kuuma kesäromanssi käynnissä palstapapan kanssa, tuskimpa se joutaa irtautumaan saaliistaan.

Kovanlainen urakka painaa 30 asteen helteillä parikymppistä naista.

• Sun_flower kirjoitti:

Kyllä niitä hyviä miehiä löytyy, kun jaksaa etsiä.. Esim. oma mieheni on hyvä pakkaus.😊

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Kyllä niitä hyviä miehiä löytyy, kun jaksaa etsiä.. Esim. oma mieheni on hyvä pakkaus.😊

Mistä löysit miehesi, olitteko esim. tuttuja valmiiksi vai yhteisen harrastuksen kautta? Ite mietin tota Tinderiä:)

• kesäisiä-mietteitä

Mitäs tyttöjen päivään kuuluu? Hellettä piisaa että mökin terassilla on kuuma kuin tropiikissa konsanaan:)

• Sun_flower

Hiton helteistä, kahlailin meressä ja käräytin niskani:)

• Sisällä ollessa istun tuulettimen..

• Sun_flower
        Chihuahua-81 kirjoitti:

Sisällä ollessa istun tuulettimen..

Äärellä?:)

• Sun_flower kirjoitti:

Äärellä?:)

No juu, äärellä..😃

• Hätää kärsimässä jo monta päivää :( Minä vilukinttu kärsin nyt ihan päinvastaisesta...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      144
      8259
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      44
      2244
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      26
      2122
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      95
      1718
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      181
      1667
    6. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      32
      1427
    7. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      108
      1083
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      1009
    9. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      53
      1005
    10. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      870
    Aihe