Juoppo Juncker määrää kelle kilistellään. Tervetuloa Trump suomeen ja IIsalmeen
https://www.youtube.com/watch?v=XPgiI46FCDU&feature=share
Olemme eu ssa
13
296
Vastaukset
- Biritusahneus
Selvä selkävaiva!
- Perusdosentti
Polyneuropatia..
- roskasakkia
Valkoinen roskaväki valittaa eu se maksaa teidänkin sossurahat kaljan lipittämiseen.
- Peruskepuli
Junkkeri on käytöksestä päätellen persu!
- liukkaatkengät
Peruskepuli kirjoitti:
Junkkeri on käytöksestä päätellen persu!
Kyllä se muistuttaa enemmän sosialisteja.
- Lestakepuli
Selkävaivan voi paljastaa puhalluskokeella.
- kukatoiäijäon
Kertoo muuten EU:sta paljon tämä. Joku alkoholisti hilluu jota muut ihannoivat.
Mua alkaa ahdistaa tää eu järjettömyys. Junkeri on tyhjääkin tyhjempi tapaus ja leikkii jotain merkkihenkilöä.
Sitäpaitsi, kuka ihmeen junkkeri? En ole nähnyt missään vaaleissa tämmöistä alkoholisoitunutta ehdokasta. Mitään Suomen asioita tällä ei ole oikeutta käsitellä.
Ei ole mitään mandaattia meidän kansalta.- Janoyltyy
Jos Putin ja Trump tekevät kauppadiilin keskenään, saattaa eu olla kusessa.
- Tärvätkäänyloputkin
Suomi on auttamattomasti ajettu perseauki, nauttikaa nyt tästä sale, esko ja puavo.
- kiropratikko
Suomi Eu:n ytimessä, Sale tukee Junckeria näyttää kärsivän selkäkivuista Ylen mukaan. Totuus taitaa olla toisin helvetin kännikala..
- toxiccc
Voi sillä olla iskiaskin mutta ylimielinen juoppo on. Ja moukka.
- kuykykybuy
On ihmeellistä, että hänestä tulee ongelma meillä. Pitäisi mielummin katsella Pitkänsillan pohjoispuolelle ja Kallion suuntaan "punaiselle torille" ja Hesarille.
Kaikki muut saa olla gänässä, paitsi Hakkarainen
https://www.youtube.com/watch?v=aOPbOxtT7Sw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449341
- 785872
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414356- 583875
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella563578Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313469- 472668
- 342192
- 402000