4x4 Maailma lehden facebookissa oli oheinen juttu. Se ei ole mikään mätäkuun juttu yleensä lehti on ollut oikeassa arvioinneissaan.
Alkuperäinen linkki https://www.facebook.com/4x4Maailma/
"Jeepin tilanne Suomessa näyttää lopun alulta. Tuotepäällikkö Kari Tomi on irtisanottu tai lähtenyt itse. Kari teki pitkän uran Jeepin parissa alkaen Aro-Yhtymä/Auto-Fennica ja nykyinen Fiat-Chrysler Finland. Jeepillä on kerrassaan kuusi (siis kuusi) jälleenmyyjää (eli sekin on vähentynyt noin puolella). FCA Finland on raskaasti tappiollinen ja johtokunnan ovat vallanneet italialaiset. Ruotsissa on jo esitelty uusi Wrangler, suomi on hiljaa... Veikkaan, että se seuraava siirto on, että lähin myyntipiste löytyy Ruotsin puolelta".
Jeepin maahantuonti loppuu
5
2003
Vastaukset
- Trumpbäcksoon
Saksasta saa halvemmalla, tääl on kauhian kallista kaikki.
- Sairasta
Osaatko kertoa miksi nykyisin myynnissä oleviin Jeeppeihin ei taida olla yhteenkään tarjolla aitoja Jeepin moottoreita? Esim. Grand cherokeehen on USA:ssa neljä bensa-v-moottoria, kun täälä taas yksi 3.0l diesel, joka tuskin on Jeepin moottori. Ei ihme, että myynti takkuaa, kun monia Jeepin mahdollisia asiakkaita varmasti häiritsee Fiatin moottori Jeepissä.
Tosiaan vähätkin wranglerin maininnat Jeepin sivuilta on siivottu, kun aimmein oli kuvan päällä maininta, että tulossa. - Anonyymi
Jos jeeppi on tosiaankin niin pas-ka! että koko auto lakkaa toimimasta jos irrottaa takalasinpyyhkijän sähköpistokkeen niin en jää kyllä moista romua kaipaamaan :D
https://www.youtube.com/watch?v=qrk2b2f2SHc
Olen kyllä amerikkalaisilta autonkorjauskanavilta nähnyt muitakin esimerkkejä jeepin paskuudesta, esim. irtoilevat venttiilien keinuvivut!
Fiat ja Chrysler/Jeep, kaksi paskaa firmaa ei tee yhdistyneenä hyvää autoa vaan kaksinkertaisen paskan! - Anonyymi
NykyJeepit hyviä. Ainakin Italiassa tehdyt Renegade ja Compass. Myös iso Jeep jossa 3.0 italialaisdiesel on hyvä. Renegade oli Saksan kats.vikatilaston kolmanneksi viattomin luokassaan pari vuotta sitten, voittaen mm. kaikki japsit/korealaiset.
Maahantuonti jatkuu ja nytkin nettiautossa, muutama uusi Renegade myynnissä, luulen että tilauksellakin saa uuden auton uudelta maahantuojalta.- Anonyymi
Parhaimmanlaatuiset autot on aina tehty Italiassa :) Varmaankin taman takia Fiat/Chrysler laatu on nyt aivan toista tasoa kuin ennen :) :) :)
Erityisesti kannattaa ottaa diesel, varsinkin kun vaan tilaa netista.
Lycka till.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34787091 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12561Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692338- 1791945
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161532Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91381- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181791307RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601300Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421217