Oon siis 15v tyttö. Mulla alko kuukautiset tammikuussa eli noin 6kk sitten. Mun rinnat on tosi pienet. Mul ei oo vielä omia rintsikoita mutta mulla on siskon vanhat jotka on kokoa 70a. Nekin tuntuu ehkä vähän isoilta. Kuinka kauan teidän rinnat kasvoi? Huolettaa vähän että jos mulle jääkin tämmötteet minitissit. Kaikilla kavereilla on jo B-D kokoja niin vähän harmittaa että mulla on hädin tuskin ollenkaa..
15v tyttö kaipaa apua!!!
3
331
Vastaukset
- Sabrina
No mul alko menkat yli 3 vuot sitte, eli nyt oon 13. Ja mul alko rintojen ynnä ja muidenn juttujen kasvu sit jo ekalla luokalla. Älä kiirehdi. Ås. Mul on kovat kivut. Mutta älä oikeesti siis kiirehdi. Omani ovat tiellä eikä nää kunnolla. Ja tiedokai, yhdel mun opesta eli opettajalla ei ollu ollenkaan sellaisia. Ja kaikki kehittyy eri tavalla. Toiset nopeasti kuten mä. Ja toiset taas hitaammin siis.
Pienet on kivat. Ne ei roiku eikä heilu juostessa.
- mies_vain
Aivan, eikä riippu sitten vanhempanakaan.
Sehän se on aina ikääntyville naisille kauhunpaikka.
Ja nyt nuorena, itse ainakin tykkään minitisseistä naisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1095015Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744291587- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181054Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836