On tullut reissattua repulla ja ilman maata ja mantua niinkuin sanonta kuuluu, sekä matkoilta kertynyt jos jonkinlaista valokuvaa.
Paljon on minulta valokuvaa pyydetty ja jopa paheksuttukin aijaamattomuuttani jopa väitteillä, että ei olisi.
Nyt kun olen päättänyt tämän tilauksen toimittaa, eli aijaten paljon, niin olen valokuviani selatessa törmännyt sellaisiin ongelmiin, että en aina muista missä olen ollut ja koska, eli missä on tullut salamaa väläytettyä.
Pyydänkin nöyrästi apua Teiltä, kertokaa minulle missä minä olen ollut yön pimeydessä ???
Valaistu kaupunki
https://aijaa.com/zSt2kq
Valaistu silta
https://aijaa.com/rMTnJ9
Valaistut puut
https://aijaa.com/el9dTl
Valaistusta matkamuistokuviin kaivataan.
8
242
Vastaukset
- 63NumBall
mitens bangkok, ainakin kuva 1 ja 2 sopisi... varsinkin tuo silta
- 63NumBall
tuo 1 kuva voisi olla sky baiyoke näköalatasanteelta
- Eitietoa
Yhtäkään en tiedä mutta arvaan tuon korkealta otetun olevan pankokista kun olen tuon punaiseksi valaistun jossain toisessa kuvassa nähnyt.
- NumBaIl63
Kierretty on resut... on muistoja.. liukkaita luistoja ja kauniita puistoja... voi olla että käyn joskus vielä ulkomaillakin joten turha tulla mulle soittaa turpaa... ensin valloitan Jyväskylässä Kangasvuoren lintutornin... se on päätavoite... helppoa se ei tule olemaan... ostin lenkarit...
- NumBall63
Ostitko resupeppu oikein tarralenkkarit, oliko äiti mukana maksamassa, miten joko osaat solmia kengännauhat reppana... Syö lääkkeesi se on sinun päätavoite eikö vain reppana.
- Lerpankuvat
Lerppa poimii netistä kuvia ja hieman voi käsitellä, senjälkeen esittää ominaan täällä. Tuo on myös rikollista toimintaa, kuvien lähde pitäisi mainita, elleivät ole vapaita, joita voivat kyllä olla?
- MiullaKysymys
Eikö todellakaan kukaan tiedä aloituksen kuvien näpsäyspaikkaa ?
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot17517445Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4610027Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?545897Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463200Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.172895Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.252812"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita562682Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling862608- 1381880
Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen421866