Valaistusta matkamuistokuviin kaivataan.

Aviomies

On tullut reissattua repulla ja ilman maata ja mantua niinkuin sanonta kuuluu, sekä matkoilta kertynyt jos jonkinlaista valokuvaa.

Paljon on minulta valokuvaa pyydetty ja jopa paheksuttukin aijaamattomuuttani jopa väitteillä, että ei olisi.

Nyt kun olen päättänyt tämän tilauksen toimittaa, eli aijaten paljon, niin olen valokuviani selatessa törmännyt sellaisiin ongelmiin, että en aina muista missä olen ollut ja koska, eli missä on tullut salamaa väläytettyä.

Pyydänkin nöyrästi apua Teiltä, kertokaa minulle missä minä olen ollut yön pimeydessä ???

Valaistu kaupunki
https://aijaa.com/zSt2kq

Valaistu silta
https://aijaa.com/rMTnJ9

Valaistut puut
https://aijaa.com/el9dTl

8

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 63NumBall

mitens bangkok, ainakin kuva 1 ja 2 sopisi... varsinkin tuo silta

• 63NumBall

tuo 1 kuva voisi olla sky baiyoke näköalatasanteelta

• Eitietoa

Yhtäkään en tiedä mutta arvaan tuon korkealta otetun olevan pankokista kun olen tuon punaiseksi valaistun jossain toisessa kuvassa nähnyt.

• NumBaIl63

Kierretty on resut... on muistoja.. liukkaita luistoja ja kauniita puistoja... voi olla että käyn joskus vielä ulkomaillakin joten turha tulla mulle soittaa turpaa... ensin valloitan Jyväskylässä Kangasvuoren lintutornin... se on päätavoite... helppoa se ei tule olemaan... ostin lenkarit...

• NumBall63

Ostitko resupeppu oikein tarralenkkarit, oliko äiti mukana maksamassa, miten joko osaat solmia kengännauhat reppana... Syö lääkkeesi se on sinun päätavoite eikö vain reppana.

• Lerpankuvat

Lerppa poimii netistä kuvia ja hieman voi käsitellä, senjälkeen esittää ominaan täällä. Tuo on myös rikollista toimintaa, kuvien lähde pitäisi mainita, elleivät ole vapaita, joita voivat kyllä olla?

• Minusta 3 näytti Helsingin espalta ?

• MiullaKysymys

Eikö todellakaan kukaan tiedä aloituksen kuvien näpsäyspaikkaa ?

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe