Merimaskun dieselin laatu

Tyrnäväntorpedo

Uskaltaako tankata?

8

358

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Problem_solved

      Juttujesi perusteella olisi varmaan kaikkien kannalta parempi kun pysyt maissa! Eli sun ei tarvi tankata!

      • Ecolips

        Sulle tekisi taas hyvää päästä merelle. Rauhoitut vähän. Pyydä josko pääsisit saattajan kanssa katsomaan veneitä


      • Problem_solved
        Ecolips kirjoitti:

        Sulle tekisi taas hyvää päästä merelle. Rauhoitut vähän. Pyydä josko pääsisit saattajan kanssa katsomaan veneitä

        Jaa olin nyt viimeksi vesillä toukokuun alusta viime keskiviikkoon, kulkuneuvo jäi Ranskaan. Nyt riittääkin vähäksiaikaa veneiden katselu tästä omalta laiturilta tai saunan rappusilta. Emäntä saattaa kyllä jos jalka vippaa. Vai Kuinka paljon siellä merellä pitää kerrallaan olla?


      • Tyrnäväntorpedo
        Problem_solved kirjoitti:

        Jaa olin nyt viimeksi vesillä toukokuun alusta viime keskiviikkoon, kulkuneuvo jäi Ranskaan. Nyt riittääkin vähäksiaikaa veneiden katselu tästä omalta laiturilta tai saunan rappusilta. Emäntä saattaa kyllä jos jalka vippaa. Vai Kuinka paljon siellä merellä pitää kerrallaan olla?

        Vaikka sen verran pitempään ettei pinna pala yksinkertaisesta kysymyksestä.

        Mikä siinä kysymyksessä sai sinut kilahtamaan? Kai tajuat ettei se ole normaalia käytöstä.


      • Problem_solved
        Tyrnäväntorpedo kirjoitti:

        Vaikka sen verran pitempään ettei pinna pala yksinkertaisesta kysymyksestä.

        Mikä siinä kysymyksessä sai sinut kilahtamaan? Kai tajuat ettei se ole normaalia käytöstä.

        Kukaan mitään oo kilahtanut! Se oli vaan sulle ihan varteenotettava neuvo. Niin kuin toimit niin ei varmasti tule ongelmia ja jää sulle enempi aikaa lässyttää omia neuvojasi tällä palstalla.


      • Tyrnäväntorpedo
        Problem_solved kirjoitti:

        Kukaan mitään oo kilahtanut! Se oli vaan sulle ihan varteenotettava neuvo. Niin kuin toimit niin ei varmasti tule ongelmia ja jää sulle enempi aikaa lässyttää omia neuvojasi tällä palstalla.

        Ihan kiva, kun olet niin huolehtivainen. Vaikutat silti luonnevikaiselta.

        Kerro lisää sinun vaimostasi, hänellä siis menojalka vispaa ja sinä et jaksa. Onkohan teillä asiat ihan kunnossa, ajattelen että olisko jonkun muun jalka jo käynyt vähän vispaamassa kun sinä et enää pysty :)

        Osaatko muuten kertoa siitä dieselin laadusta mitään vai tulitko kertomaan omista ongelmistasi?
        Ihmissuhdepalsta on toisaalla.


      • Problem_solved
        Tyrnäväntorpedo kirjoitti:

        Ihan kiva, kun olet niin huolehtivainen. Vaikutat silti luonnevikaiselta.

        Kerro lisää sinun vaimostasi, hänellä siis menojalka vispaa ja sinä et jaksa. Onkohan teillä asiat ihan kunnossa, ajattelen että olisko jonkun muun jalka jo käynyt vähän vispaamassa kun sinä et enää pysty :)

        Osaatko muuten kertoa siitä dieselin laadusta mitään vai tulitko kertomaan omista ongelmistasi?
        Ihmissuhdepalsta on toisaalla.

        Menojalka, vispaa, jaksa, jonkun muun jalka?? Mistä sä nää tähän vedit vai kilahditko itse? No, tyypillisiä Tyrnävän juttuja.
        Asiaan, voit tankata turvallisesti jos ei sua siinä itse tankkaus prosessissa joku pelota! Jos pelottaa niin pyydä kanssaveneilojöiltä apua!
        ps: merivesi (pintavesi) oli juuri äsken yli 23 astetta kun kävin uimassa, mene sinäkin!


      • Tyrnäväntorpedo
        Problem_solved kirjoitti:

        Menojalka, vispaa, jaksa, jonkun muun jalka?? Mistä sä nää tähän vedit vai kilahditko itse? No, tyypillisiä Tyrnävän juttuja.
        Asiaan, voit tankata turvallisesti jos ei sua siinä itse tankkaus prosessissa joku pelota! Jos pelottaa niin pyydä kanssaveneilojöiltä apua!
        ps: merivesi (pintavesi) oli juuri äsken yli 23 astetta kun kävin uimassa, mene sinäkin!

        Olen käynyt jo usemmankin kerran. Aamulla oli levää pinnassa, mutta tuuli puhalsi ne illalla pois.
        Raikasta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3370
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2892
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      25
      2760
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2668
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      22
      2564
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2375
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      211
      1867
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1787
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      38
      1674
    10. Kela valvoo lasten tilejä.

      Tämä isoveli Kela kyttää jopa lasten yli 200,- euron rahat jotka on melko varmasti lahjaksi saatu. Se vaikuttaa perheen
      Yhteiskunta
      153
      1522
    Aihe