Moi, oltais suunnittelemessa ens kesäks reissuu poikaporukan kanssa palmanovan paikkeille. Osa meistä on siis 18 ja osa 17, joten kysytäänkö BMC yöklubilla henkkareita tai mitään semmoista. En nyt siis puhu siitä hotellista vaan yöklubista. Kiitoksia vastauksista!
BCM yöklubi ikäraja
5
315
Vastaukset
- mcbc
Ei kysytä.
- 20upup
Lisään vielä et Bcm on ollut yli vuoden suljettuna (omistajan ongelmat) ja avattiin nyt kesäkuussa uudestaan.
- 20upupup
Aikasempi viestini on näköjään poistettu ??!!??
Siinä oli englanninkielinen texti Bcm:stä ja mainittiin ettã ikäraja on "20 up".
Ja kun omistajalla on ollut viime aikoina "ongelmia" voi olla hyvinkin että kysyvät niitä henkareita.
Kannattaa ehkä ottaa yhteys e-maililla ja kysyä asiaa.
Toivottavasti tätä kommentti ei nyt poisteta !
- Turisti2
Kiitos asiallisista vastauksista!
- Robotit__asialla
"Aikasempi viestini on näköjään poistettu ??!!??"
Älä pillastu. Viestejä eivät poistele ihmiset, vaan tiettyjä sanoja karttavat robotit, jotka ovat usein väärässä. Itseltäni poistettiin "Kielet ja käännökset" -palstalle lähettämäni täysin asiallinen kirjoitus. Kyselin poiston syytä lähettämällä ylläpidolle kyselyn asiasta. Sain vastaukseksi juuri edellä mainitsemani seikan robottien tekemistä poistoista, ja alkuperäinen viestini julkaistiin jälkikäteen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191